انتهای پیام
منبع خبر: https://www.isna.ir/news/1402042012493/%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%84%D8%A7%D9%84-%D9%85%D9%88%D9%82%D8%AA%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-%D9%81%DB%8C%D8%B3-%D8%A8%D9%88%DA%A9-%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3-%D8%A7%D9%BE-%D9%88-%D8%AA%D8%B1%D8%AF%D8%B2
اپلیکیشن جدید “تردز” هم با اختلال روبرو شد و حدود ۴۷۰ نفر مشکل دسترسی به این شبکه اجتماعی جدید را گزارش کردند. کاربران با مشکل بارگزاری فیدها و محتوا در پروفایلهای خود و امکان ارسال پست در این پلتفرمها روبرو شدند.
اپلیکیشنهای شبکه اجتماعی شرکت متا پلتفرم شامل اینستاگرام، فیسبوک، “تردز” و پیامرسان واتساپ پس از یک اختلال موقت، مجددا قابل دسترس شدند.
بر اساس گزارش رویترز، متا درباره این اختلال، توضیحی نداد.
سایت داون دتکتور با جمع آوری گزارش از منابع مختلف شامل گزارشهای خطا که توسط کاربران ارسال شده است، قطعی سایتها و سرویسها را رصد میکند. اختلال اخیر ممکن است شامل تعداد زیادی از کاربران شده باشد.
با این حال، رشد مبهوت کنندهای که “تردز” در یک هفته گذشته از زمان راهاندازی تجربه کرد و تعداد کاربرانش ظرف مدت پنج روز، از مرز ۱۰۰ میلیون نفر عبور کرد، ممکن است در اختلال فعالیت سرورهای شرکت متا بیتاثیر نبوده باشد. اختلال قبلی اپلیکیشنهای متا در اواسط ژوئن روی داد اما متا موفق شد مشکل را همان روز حل کند.
به گزارش ایسنا، وب سایت رصد قطعی داون دتکتور اعلام کرد که در اوج این اختلال که بیش از یک ساعت طول کشید، بیش از ۱۴ هزار کاربر مشکل دسترسی به اینستاگرام، حدود ۷۰۰۰ نفر اختلال در دسترسی به فیسبوک و ۲۷۰۰ نفر مشکل دسترسی به واتساپ را گزارش کردند.