انتهای پیام
منبع خبر: https://www.isna.ir/news/1402062113530/%D8%A7%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%DB%8C%DA%A9-%D8%AA%D8%A7%DA%A9-%D8%A7%D8%B6%D8%A7%D9%81%D9%87-%D8%B4%D8%AF
بر اساس گزارش رویترز، بازار آنلاین تیکتاک که از نوامبر گذشته در آمریکا در دست توسعه بوده است، برای کشورهایی نظیر تایلند، ویتنام، مالزی، فیلیپین، سنگاپور و انگلیس، موجود خواهد بود.
تیکتاک با بهرهبرداری از محبوبیتش به عنوان یک اپلیکیشن شبکه اجتماعی، پس از ماهها آزمایش، کسب و کار تجارت الکترونیکی خود را در آمریکا راه اندازی کرد.
قابلیتهای جدید شامل یک تَب خرید است که در آن، کسب و کارها میتوانند محصولات خود را با لجستیک و راهکارهای پرداخت فراهم شده توسط تیکتاک، نمایش دهند.
به گزارش ایسنا، تیکتاک از طریق یک مجموعه قابلیتها در اپلیکیشن اصلی خود، خرید آنلاین را برای کاربرانش عرضه کرده و امیدوار است که موفقیت پلتفرمهای آسیایی شین (Shein) و تمو (Temu) را تکرار کند.
این شرکت شبکه اجتماعی، سرویس خرید خود را با پلتفرمهای مختلف نظیر شاپیفای، سلزفورس و زِندسک، یکپارچه کرده است.
بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر تیکتاک در آمریکا، اکنون قادر خواهند بود ویدئوها و پخش مستقیم را با لینکهایی برای خرید اقلام در فید خود، مشاهده کنند. این پلتفرم، ابزارهایی را برای تولیدکنندگان محتوا، برندها و فروشندگان عرضه کرده تا محتوای قابل خرید، تولید کنند.