وی افزود: با چنین حمایتهایی پلتفرمهای داخلی ظرفیت جلب صاحبان کسبوکارها را دارند و این باید همراه با اعتمادسازی و توسعه خدمات و امکانات باشد.
«سجاد باقری» در گفتوگو با خبرنگار اقتصادی مجله خبری اقتصاد ارتباطات با بیان اینکه دولت کسبوکارهای نوپا را در اولویت اقدامهای خود در قالب بسته حمایتی قرار دهد اظهار داشت: دربسته حمایتی دولت کسبوکارهای خانگی دیگر نیازی به اخذ مجوز ندارند، این اقدام بسیار حائز اهمیت است.
باقری درباره بستههای تبلیغاتی متنوع در پلتفرمها هم گفت: تبلیغات در حوزه کسبوکار دیجیتال یکی از ستونهای اصلی است که با تخفیفهای در نظر گرفته در قالب بسته حمایتی شاهد رشد روزافزون اینگونه مشاغل خواهیم بود.
[ad_2]
منبع خبر
این فعال اقتصادی عنوان کرد: الگوبرداری از نرمافزارهایی مانند اینستاگرام در فضای داخلی و یا حتی شکلگیری پلتفرمهایی مشابه مانند آن بر جذابیت کسبوکارها در فضای دیجیتال خواهد افزود.