محمدی گفت: علاوه بر بازار گرم که شیوه مرسوم در تمامی کسب و کارهاست و مستلزم زمان بیشتری برای تبلیغ است فعالیت در فضای مجازی و تبلیغات در این فضا توانسته بود رونق خوبی به بازار ما بدهد که محدودیتهای چند هفته گذشته ما را متحمل خسارتهای بسیاری کرد و من بسیاری از مشتریهای خودم را از دست دادم.
محمدی میگوید: با محدودیت فضای مجازی بار دیگر به سمت شیوه سنتی رفتهایم که با گشایشهایی که امروز در قالب بسته حمایتی شاهد هستیم امید داریم دوباره به فعالیت مؤثر در فضای مجازی برگردیم و بتوانیم بخشی از خسارتهای متحمل شده را جبران کنیم.
میترا محمدی در گفتوگو با خبرنگار اقتصادی مجله خبری اقتصاد ارتباطات اظهار داشت: اگرچه اعتمادسازی میان صاحبان کسب و کار در اپلیکیشنهای داخلی کار آسانی نیست، اما در چارچوب اجرایی شدن بسته حمایتی صاحبان این مشاغل بی شک جذب مزیتهای این بسته خواهند شد.
وی افزود: دولت این بار با بسته حمایتی دیگری قصد دارد رونق را به بازار کسب و کارهای اینترنتی برگرداند که باید دید خروجی آن چه خواهد شد و زمان لازم هست تا بتوانیم بازخوردهای آن را شاهد باشیم.
وی اضافه کرد: همکارانم که در فضای اپلیکیشنهای داخلی به طور خاص روبیکا وارد شدهاند از فعالیت در این فضا رضایت داشتهاند.