انتهای پیام
منبع خبر: https://www.isna.ir/news/1402121107063/%D8%AA%D8%AD%D9%82%DB%8C%D9%82%D8%A7%D8%AA-%D9%86%DB%8C%D9%88%DB%8C%D9%88%D8%B1%DA%A9-%D8%A7%D8%B2-%D9%82%D8%B7%D8%B9%DB%8C-%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87-%D8%AA%D9%84%D9%81%D9%86-%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-AT-T
به گزارش ایسنا، کمیسیون ارتباطات فدرال هم سرگرم تحقیقات درباره قطعی شبکه شرکت AT&T است که هفته گذشته روی داد. این شرکت، شنبه هفته جاری اعلام کرد ۵ دلار اعتبار برای مصرف کنندگانی فراهم میکند که با این قطعی روبرو شدند اما مشخص نکرد چه تعداد از مشترکانش، موقتا قادر به دسترسی به خدمات این شرکت نبودند. مقامات محلی اعلام کردند در نتیجه این اختلال، امکان تماس با خدمات اضطراری ۹۱۱ وجود نداشت.
بر اساس گزارش رویترز، لتیتیا جیمز، دادستان کل نیویورک اعلام کرد اختلال در سراسر کشور، فقط یک دردسر نیست، بلکه میتواند خطرناک باشد و بسیار مهم است که در صورت وقوع قطعی، از مصرفکنندگان حمایت کنیم.
دادستان کل نیویورک روز پنج شنبه اعلام کرد دفتر او سرگرم تحقیقات درباره علت قطعی ۱۲ ساعته شبکه تلفن همراه AT&T در هفته گذشته و همچنین پاسخ این شرکت مخابراتی است.
این شرکت اعلام کرد این مشکل به دلیل اعمال و اجرای یک فرآیند نادرست استفاده شده در هنگام گسترش شبکه، ایجاد شده است و تصور نمی کند حمله سایبری عامل این قطعی باشد. طبق اعلام شرکت AT&T، شبکه نسل پنجم این اپراتور، حدود ۲۹۰ میلیون نفر را در سراسر آمریکا پوشش می دهد.