به گزارش ایسنا، کمیته رسیدگی به تخلفات این سازمان به موارد عدم اجرای تعهدات اپراتورهای ارتباطی، پستی و شکایات کاربران و سایر شرکتها از خدمات دریافتی از آنها رسیدگی و نتایج آرای قطعی شده را منتشر کرده است.
کمیته رسیدگی به تخلفات در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در راستای اجرای وظایف قانونی خود به منظور حمایت از حقوق مصرفکننده و کاربران، همچنین ارتقاء سطح ارائه خدمات توسط دارندگان پروانه، گزارش آرای قطعی شده در چهار ماهه نخست سال جاری را منتشر کرد.
طبق اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، بر همین اساس طی چهار ماهه نخست سال جاری، ۳۵ مورد از تخلفات این اپراتورها مورد بررسی قرار گرفته و متناسب با حجم و مدت زمان وقوع تخلف، جدول آرای قطعی شده به شرح زیر اعلام شده است.

انتهای پیام
منبع خبر: https://www.isna.ir/news/1402060805596/%D8%AA%D8%AE%D9%84%D9%81-%D9%88-%D8%AC%D8%B1%DB%8C%D9%85%D9%87-%D8%A7%D9%BE%D8%B1%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B7%DB%8C-%D9%88-%D9%BE%D8%B3%D8%AA%DB%8C-%D8%A7%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%85-%D8%B4%D8%AF