دومین جلسه کمیته عالی حفاظت از حقوق مصرف کننده برای رسیدگی و تعیین تکلیف شکایات ثبت شده مشترکین اپراتور اول تلفن همراه در سامانه ۱۹۵ در سال جاری برگزار شد.
جلسه مذکور بیست و چهارمین جلسه از مجموعه جلسات منظم و پیدرپی کمیته حفاظت از حقوق مصرف کننده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در سال جاری بود که برگزار شد.
به گزارش ایسنا، در این جلسه، ۱۷ شکایت ثبت شده توسط مشترکان استانهای بوشهر، زنجان، لرستان، قم، فارس، خوزستان، قزوین، گیلان و خراسان رضوی که تاکنون در فرآیند تعیین شده به نتیجه نرسیده بود، بررسی و در مورد آنها تصمیمگیری شد.
بر اساس این گزارش، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به منظور رسیدگی به شکایات مشترکان در کشور، جلساتی را به صورت دورهای و منظم برگزار کرده و شکایات ثبت شده مشترکان در سامانه ۱۹۵ که پس از سپری شدن فرآیند معمول از سوی اپراتورها، بدون جواب باقیمانده میماند را بررسی و برای آنها تعیین تکلیف میکند.
طبق اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، علاوه بر این، در این جلسه مشکل مربوط به ۷ شکایت رفع و این شکایات مختومه شدند. همچنین برای ۱۰ شکایت باقیمانده نیز بر اساس توضیحات اپراتور به تناسب مشکل، مهلت تعیین شد.
انتهای پیام
منبع خبر: https://www.isna.ir/news/1402050905249/%D8%AC%D9%84%D8%B3%D9%87-%D8%B1%D8%B3%DB%8C%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%B4%DA%A9%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B2-%DB%8C%DA%A9-%D8%A7%D9%BE%D8%B1%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%AA%D9%84%D9%81%D9%86-%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%B1%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1
عدم آنتندهی شبکه موبایل، دریافت پیامکهای تبلیغاتی، قطعی سیمکارت بدون اطلاعرسانی، تخلیه و سلب امتیاز سیمکارت موضوعات شکایات مطرح شده در جلسه امروز بود. در این جلسه مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری، نمایندگان روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مرکز بازرسی و دفتر رسیدگی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و نمایندگان شرکت همراه اول حضور داشتند.