به گزارش ایسنا، سعید شریف زاده – رییس ستاد اربعین شرکت ملی پست در این نشست اظهار کرد: ستاد اربعین شرکت ملی پست در سال گذشته به صورت مردمی تشکیل شد تا خدماتی را به زایران ارایه کند.
نشست خبری تشریح خدمات شبکه پستی کشور در ایام اربعین حسینی برگزار شد.
شریف زاده تشریح کرد: ساماندهی و آموزش خادمان به صورت کلی از سوی وزارتخانه به شرکت ملی پست واگذار و کارهای آموزشی آن انجام شده است. یکی از این آموزشها آموزش زبان عربی است که خادمان بتوانند در کشور عراق به زبان عربی صحبت کنند. همچنین مذاکره با شرکت دولتی پست عراق انجام و توافقاتی با آنها انجام دادیم تا از ظرفیتهایشان در زمینه پستی استفاده کنند.
وی افزود: سال گذشته موفقیتهای خوبی در این زمینه داشتیم، سال گذشته بارکدهایی را در مبادی زمینی و هوایی بر روی وسایل زایران نصب کردیم که نتایج خوبی دریافت کردیم اما امسال وضعیت فرق کرده و موضوع جزو تکالیف اداری ما شده است. البته نوع تکلیفهای ما مانند سال گذشته است اما امسال تکمیلتر شده است. امسال با آمادگی بیشتری در خدمت هستیم تا رضایتمندی زایران را تا پایان کار به دست آوریم.
ادامه دارد
منبع خبر: https://www.isna.ir/news/1402052918342/%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D9%BE%D8%B3%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B9%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%85-%D8%B4%D8%AF