وی افزود: فلسفه اصلی روابط عمومی مردمداری است. اگر روابط عمومی در تقابل با رسانه و مردم قرار بگیرد، نشاندهنده سطح بلوغ پایین آن است. روابط عمومی با عملکرد درست خود باعث پیشگیری از بسیاری از تنشها است.
به گزارش مجله خبری اقتصاد ارتباطات، «محمود لیائی» معاون وزیر ارتباطات، امروز در مراسم همایش ۲ روزه کارشناسان روابط عمومی شبکه پستی کشور گفت: روابط عمومی شرکت ملی پست در بین روابطعمومیهای کشور رتبه نخست را دارد و انتظار ما از روابط عمومی این است که فاصله خود با روابط عمومی دیگر سازمانهای وزارتخانه را حفظ کنند.
قادری تاکید کرد: در سه سال گذشته روابط عمومی شرکت ملی پست توانسته است ارتباط خوبی با مردم و رسانه برقرار کند. با توجه به اینکه شرکت ملی پست روزانه ۲ میلیون مخاطب دارد و ایجاد نارضایتی حتی در یک درصد از این مخاطبان نیز باعث بروز ۲۰ هزار شکایت میشود که این اتفاق رخ نداده و ارتباط موثری شکل گرفته است.
وی افزود: برای روابطعمومیهای شرکت ملی پست، یک سال اینترنت و تماس رایگان همراه با یک عدد لپتاب در نظر گرفته شده است که به آنها اهدا خواهد شد.
در ادامه «محمدرضا قادری» عضو هیاتمدیره شرکت ملی پست گفت: عمر روابط عمومی در سازمانهای ما خیلی زیاد نیست و به همین دلیل بسیاری از سازمانها تعریف درستی از روابط عمومی ندارند و آن را درک نمیکنند. بسیاری از سازمانها روابط عمومی را صرفا تشریفات و هماهنگکننده مراسمها میدانند.