• About
  • Advertise
  • Careers
  • Contact
یکشنبه, ژوئن 1, 2025
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مجله خبری اقتصاد ارتباطات
  • اخبار اقتصاد ارتباطات
  • rss
  • اخبار اقتصاد ارتباطات
  • rss
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مجله خبری اقتصاد ارتباطات
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
خانه اخبار

دلیل ماندن کارت‌های سوخت در شرکت پست چیست؟

توسط یاسمین نسبتی
آگوست 21, 2024
در اخبار
0
انتهای پیام

منبع خبر: https://www.isna.ir/news/1402031409265/%D8%AF%D9%84%DB%8C%D9%84-%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D9%88%D8%AE%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D9%BE%D8%B3%D8%AA-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AAوی افزود: دوستان سامانه هوشمند کارت سوخت هم به این موضوع آگاه هستند که چند دلیل دارد؛ یکی از دلایل این است که مرسولات بر اساس ارتباطات وب سرویسی با پست دیتای آنها از بانک اطلاعاتی و کد استاندارد پست گرفته نمی شود، این موضوع اگر که در فرآیند سایر مرسولات انجام شود، بخش عمده ای از خطاهای اصلاح نشانی خود به خود حل میشود. بنابراین تعدادی از مرسولات به دلیل عدم ارتباط وب سرویسی دارای نشانی اشتباه هستند.  

طی چند روز گذشته خبری مبنی بر باقی ماندن حجم زیادی از کارت‌های سوخت در شرکت ملی پست منتشر شد که معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست می گوید چند موضوع در این زمینه موثر بوده است و می توان به نشانی اشتباه و مسئله پرداخت اشاره کرد.

معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست در پایان گفت: این اتفاق هم باید از سوی سامانه هوشمند کارت سوخت یا سایر دستگاه های متولی مدیریت شود.

او ادامه داد: درواقع سامانه های ما ابتدا وقتی که خودروهای نو شماره درحال صادر شدن کارت سوختشان از مبدا هستند یا کسانی که به دنبال ثبت نام کارت سوخت المثنی هستند، قبل از اینکه نشانی براساس اظهارات فرد گرفته شود، باید از روی پایگاه اطلاع‌رسانی پست نشانی‌ها اصلاح شوند یا حتی در مواردی که خود اظهاری وجود دارد، از سرویس هویت سنجی مکانی شرکت ملی پست استفاده شود تا ما مطمئنا بدانیم که مصرف کنندگان در نشانی که اظهار می کنند حضور دارند.

وی تصریح کرد: ما به همین دلیل جلسات مستمری را با مجموعه پروژه کارت هوشمند سوخت و متولیان دیگر داشتیم که این موضوع سبب افزایش حجم مرسولات در باجه های معطله می شود و باید راهکارهای اجرایی و عملیاتی پیش بینی شود که البته راه حل هایی پیش بینی شد که می توان به موضوع اصلاح فرآیند ثبت نشانی از مبدا اشاره کرد.

او افزود: خواهشمان این است که این مبلغ به صورت پیش دریافت باشد که چالش مشابه کمتری برای ما داشته باشد همچنین درخواست کردیم با توجه به اینکه ما دسترسی به شماره صاحبان مرسولات نداریم لطفا به گیرندگان پیامی مبنی بر اینکه کارت سوخت در دفاتر مانده و جهت دریافت آن اقدام کنند، ارسال شود.

معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست در ادامه سخنانش تشریح کرد: اولا چون تعدادی از نشانی ها ایراد دارند، یک دفعه حجم تعداد مرسولات دارای نشانی اشکال دار در سیستم ما افزایش پیدا می کند و نکته دوم هم این است که چون بین زمان درخواست و تولید و تحویل کارت‌ها به پست فاصله ایجاد می شود؛ در این بین تعدادی از صاحبان کارت‌ها نقل مکان می‌کنند، در نتیجه نشانی ها تغییر پیدا می کند.

محمد احمدی- معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست- در گفت و گو با ایسنا، درباره علت باقی ماندن حجم زیادی از کارت‌های سوخت در شرکت پست، توضیح داد: ما در حوزه کارت سوخت چند موضوع داریم که اولین آن این است که از نظر فرآیندی یک الی دو ایراد وجود دارد؛ اول اینکه مشخصا بسیاری از آدرس هایی که باید بر روی کارت سوخت نوشته شود، دارای ایراد هستند و عملا امکان توزیع درست مرسولات برای ما فراهم نمی شود.

احمدی گفت: این اتفاق به دلیل اینکه کارت سوخت به دلیل وجود برخی مشکلات، تولید متوازنی در طول سال ندارد، بنابراین درخواست و سفارشها الان گرفته میشود و بعد دو الی سه ماه متوقف می شود و سپس حجم زیادی از درخواستها را تولید می کنند. سال گذشته تقریبا از ماه شهریور به بعد تا نزدیک دی ماه، پست عدد پایینی کارت سوخت را تحویل گرفت. در بعضی ماه ها میزانش کم بوده اما به طور مثال در ماه های بهمن و اسفند این اعداد به ۷۰۰ هزار تا مرسوله هم می رسید؛ بنابراین این بحث، دو تا ایراد ایجاد می کند.

او افزود: عمده دلیل افزایش حجم مرسولات در باجه های معطله همین دو نکته است. اما چیزی که بیشتر حائز اهمیت است این است که چند چالش دیگر هم اضافه شد که می توان به افزایش قیمت کارت سوخت اشاره کرد. مبلغی که بابت کارت سوخت دریافت می شد، ۱۰ هزار تومان بود که بر اساس مصوبه ای که اواخر سال گذشته اتفاق افتاد، ۱۰۰ هزار تومان شد، بنابراین یکی از مسائلی که ما با آن رو به رو شدیم، همین موضوع بود چراکه چالش مردم به عنوان مصرف کننده در مواجهه با همکاران ما بود.

احمدی با بیان اینکه درخواست دوم این بود که هویت سنجی مکانی و نشانی صحیح افراد انجام شود، ادامه داد: موضوع دیگر هم پرداخت است که فرآیند توزیع کارت سوخت را به یک چالش تبدیل کرده است یا حتی زمانی که به باجه های معطله مراجعه می کنند، به دلیل همین موضوع پرداخت زمان بیشتری طول می کشد بنابراین صف ایجاد می شود و درنهایت نارضایتی آن دامن پست را میگیرد.

یاسمین نسبتی

یاسمین نسبتی

نوشته‌ی بعدی

پیشنهاد سرمایه‌گذاری روی یک یا دو پلتفرم داخلی

نوشته‌های تازه

  • تولید تصاویر 2D بدون استفاده از دوربین
  • توسعه زبان ملی با مشارکت چهار شرکت ایرانی/پیشنهاد برای غلبه بر چالش ها و گسترش مراکز صنعتی
  • وزارت ارتباطات آماده انتقال پروژه ها از طریق مدل مشارکت است
  • سرمایه گذاری Hemmature ، معاون رئیس جمهور زیرساخت های علمی/برنامه ملی و AIA ملی و سازمان ملی
  • یک پروژه را برای بررسی سند تنظیم بازار کار راه اندازی کنید
  • پروژه بررسی سازمان بازار کار در فضای مجازی/کارگران دیجیتال نگهداری می شود
  • واردات پردازنده گرافیکی تهدیدی برای کشور نیست و پیش نیاز تحقق اکوسیستم پایدار هوش مصنوعی است
  • شروع پروژه برای بررسی سند سازمان بازار کار در فضای مجازی/ کارگران دیجیتال حفظ می شود
  • معاون جدید رئیس جمهور برای گسترش محصولات دانش/دو شرط اساسی برای کمک های مالی به ارائه دهندگان خدمات زیرساختی مصنوعی واقعی
  • نظارت بر کیفیت خدمات الکترونیکی دولت مشاهده می شود
  • پایان ممنوعیت ممنوعیت ؛ واردات همه مارک های تلفن همراه آزادانه اعلام شده است
  • آرام: شناسایی مکان های سبزیجات تا پایان سال
  • اعلام نظارت بر خدمات الکترونیکی دولت بر کیفیت/برخی از دستگاه ها همکاری نمی کنند
  • نمونه ماهواره ای به روز شده از ماهواره Kosar در مرحله آزمایش نهایی
  • زیر پوست اینترنت ؛ خشونت نامحدود
  • “جامینا” ایمیل های طولانی را خلاصه می کند
  • ترامپ یکی از بهترین صاحبان بیت کوین است
  • اعلامیه ورشکستگی مایکروسافت در روسیه
  • خدمات پست امسال از همیشه در دسترس مردم است
  • سرنوشت امپراتوری برای جستجوی گوگل در دست قاضی
  • وزیر ارتباطات: سرعت شکایات در سیستم Fouad کمتر از 2 ساعت رسیده است
  • تهران و کوالالامپور کارت جاده همکاری دیجیتال را تشریح کرده اند
  • تهران و کوالالامپور کارت جاده همکاری دیجیتال را تشریح کرده اند
  • بهترین تلفن های جهان معرفی شد
  • جستجوی لنز Google در YouTube ارائه شده است
  • اولین المپیک مردم شناسی در المپیک برگزار می شود
  • تتر و ترون
  • مصرف انرژی هوش مصنوعی ممکن است بیشتر از بیت کوین باشد
  • سیب از 1 به 2 پرش می کند!
  • آلمان به دنبال مالیات بستر آنلاین مانند Google است
  • خروج از حساب WhatsApp راحت تر است
  • افزایش تعرفه برای اینترنت ؛ از موضوع گرفته تا وزیر ارتباطات
  • ماهواره کوسار روی دم قرار می گیرد
  • تا سال 3 ، 6000 شرکت مبتنی بر دانش
  • نیاز به پاسخگویی به خواسته های مردم در زمینه کیفیت ارتباطات
  • بانک های آمریکایی فعالیت های مناطق رامسر را آغاز کردند؟
  • تلگرام 1.5 میلیارد دلار به فروش می رساند
  • چت های گراک ایلان مسک به تلگرام می آیند
  • جزئیات شتاب دو پروژه ارتباطی کلانشهر در کشور
  • شورای عالی شورای عالی فضای مجازی هشدار داد که صدمات جبران ناپذیری به هوش مصنوعی
  • دبیر شورای عالی فضای مجازی هشدار داد در مورد آسیب های جبران ناپذیری به هوش مصنوعی
  • ما امیدواریم که آینده ای را بر اساس ارزش های انقلاب اسلامی بسازیم
  • معاون رئیس جمهور شرکت ملی پستی: Horassan Razavi پیشرفت زیادی در برنامه ملی JINAF نکرده است
  • مرحله برای رفع مشکل کدپستی در پایگاه ملی Kerman/ Jay Naf باز شد
  • 2 میلیارد دلار سرمایه گذاری در اقتصاد ایالات متحده
  • جستجوی شبکه برای کاربران رایگان کلود در دسترس بود
  • ترکیب فناوری نانو و فوتولیتوگرافی برای انجام خرد فساد بالا
  • هاشمی: افزایش 5 ٪ در تعرفه اینترنت توسط وزارت ارتباطات پذیرفته نمی شود
  • 5 ٪ از تعرفه های اینترنتی از ذهن خارج شده است/ نیاز به توجه به معیشت مردم
  • یک گروه تسویه حساب ویژه موقت تشکیل شده است

[xero_seo]

دسته ها

  • اخبار
  • دسته‌بندی نشده
  • About
  • Advertise
  • Careers
  • Contact

کلیه حقوق برای مجله خبری اقتصاد ارتباطات محفوظ است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • Home

کلیه حقوق برای مجله خبری اقتصاد ارتباطات محفوظ است.