• About
  • Advertise
  • Careers
  • Contact
دوشنبه, می 19, 2025
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مجله خبری اقتصاد ارتباطات
  • اخبار اقتصاد ارتباطات
  • rss
  • اخبار اقتصاد ارتباطات
  • rss
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مجله خبری اقتصاد ارتباطات
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
خانه اخبار

دلیل ماندن کارت‌های سوخت در شرکت پست چیست؟

توسط یاسمین نسبتی
آگوست 21, 2024
در اخبار
0
انتهای پیام

منبع خبر: https://www.isna.ir/news/1402031409265/%D8%AF%D9%84%DB%8C%D9%84-%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D9%88%D8%AE%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D9%BE%D8%B3%D8%AA-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AAوی افزود: دوستان سامانه هوشمند کارت سوخت هم به این موضوع آگاه هستند که چند دلیل دارد؛ یکی از دلایل این است که مرسولات بر اساس ارتباطات وب سرویسی با پست دیتای آنها از بانک اطلاعاتی و کد استاندارد پست گرفته نمی شود، این موضوع اگر که در فرآیند سایر مرسولات انجام شود، بخش عمده ای از خطاهای اصلاح نشانی خود به خود حل میشود. بنابراین تعدادی از مرسولات به دلیل عدم ارتباط وب سرویسی دارای نشانی اشتباه هستند.  

طی چند روز گذشته خبری مبنی بر باقی ماندن حجم زیادی از کارت‌های سوخت در شرکت ملی پست منتشر شد که معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست می گوید چند موضوع در این زمینه موثر بوده است و می توان به نشانی اشتباه و مسئله پرداخت اشاره کرد.

معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست در پایان گفت: این اتفاق هم باید از سوی سامانه هوشمند کارت سوخت یا سایر دستگاه های متولی مدیریت شود.

او ادامه داد: درواقع سامانه های ما ابتدا وقتی که خودروهای نو شماره درحال صادر شدن کارت سوختشان از مبدا هستند یا کسانی که به دنبال ثبت نام کارت سوخت المثنی هستند، قبل از اینکه نشانی براساس اظهارات فرد گرفته شود، باید از روی پایگاه اطلاع‌رسانی پست نشانی‌ها اصلاح شوند یا حتی در مواردی که خود اظهاری وجود دارد، از سرویس هویت سنجی مکانی شرکت ملی پست استفاده شود تا ما مطمئنا بدانیم که مصرف کنندگان در نشانی که اظهار می کنند حضور دارند.

وی تصریح کرد: ما به همین دلیل جلسات مستمری را با مجموعه پروژه کارت هوشمند سوخت و متولیان دیگر داشتیم که این موضوع سبب افزایش حجم مرسولات در باجه های معطله می شود و باید راهکارهای اجرایی و عملیاتی پیش بینی شود که البته راه حل هایی پیش بینی شد که می توان به موضوع اصلاح فرآیند ثبت نشانی از مبدا اشاره کرد.

او افزود: خواهشمان این است که این مبلغ به صورت پیش دریافت باشد که چالش مشابه کمتری برای ما داشته باشد همچنین درخواست کردیم با توجه به اینکه ما دسترسی به شماره صاحبان مرسولات نداریم لطفا به گیرندگان پیامی مبنی بر اینکه کارت سوخت در دفاتر مانده و جهت دریافت آن اقدام کنند، ارسال شود.

معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست در ادامه سخنانش تشریح کرد: اولا چون تعدادی از نشانی ها ایراد دارند، یک دفعه حجم تعداد مرسولات دارای نشانی اشکال دار در سیستم ما افزایش پیدا می کند و نکته دوم هم این است که چون بین زمان درخواست و تولید و تحویل کارت‌ها به پست فاصله ایجاد می شود؛ در این بین تعدادی از صاحبان کارت‌ها نقل مکان می‌کنند، در نتیجه نشانی ها تغییر پیدا می کند.

محمد احمدی- معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست- در گفت و گو با ایسنا، درباره علت باقی ماندن حجم زیادی از کارت‌های سوخت در شرکت پست، توضیح داد: ما در حوزه کارت سوخت چند موضوع داریم که اولین آن این است که از نظر فرآیندی یک الی دو ایراد وجود دارد؛ اول اینکه مشخصا بسیاری از آدرس هایی که باید بر روی کارت سوخت نوشته شود، دارای ایراد هستند و عملا امکان توزیع درست مرسولات برای ما فراهم نمی شود.

احمدی گفت: این اتفاق به دلیل اینکه کارت سوخت به دلیل وجود برخی مشکلات، تولید متوازنی در طول سال ندارد، بنابراین درخواست و سفارشها الان گرفته میشود و بعد دو الی سه ماه متوقف می شود و سپس حجم زیادی از درخواستها را تولید می کنند. سال گذشته تقریبا از ماه شهریور به بعد تا نزدیک دی ماه، پست عدد پایینی کارت سوخت را تحویل گرفت. در بعضی ماه ها میزانش کم بوده اما به طور مثال در ماه های بهمن و اسفند این اعداد به ۷۰۰ هزار تا مرسوله هم می رسید؛ بنابراین این بحث، دو تا ایراد ایجاد می کند.

او افزود: عمده دلیل افزایش حجم مرسولات در باجه های معطله همین دو نکته است. اما چیزی که بیشتر حائز اهمیت است این است که چند چالش دیگر هم اضافه شد که می توان به افزایش قیمت کارت سوخت اشاره کرد. مبلغی که بابت کارت سوخت دریافت می شد، ۱۰ هزار تومان بود که بر اساس مصوبه ای که اواخر سال گذشته اتفاق افتاد، ۱۰۰ هزار تومان شد، بنابراین یکی از مسائلی که ما با آن رو به رو شدیم، همین موضوع بود چراکه چالش مردم به عنوان مصرف کننده در مواجهه با همکاران ما بود.

احمدی با بیان اینکه درخواست دوم این بود که هویت سنجی مکانی و نشانی صحیح افراد انجام شود، ادامه داد: موضوع دیگر هم پرداخت است که فرآیند توزیع کارت سوخت را به یک چالش تبدیل کرده است یا حتی زمانی که به باجه های معطله مراجعه می کنند، به دلیل همین موضوع پرداخت زمان بیشتری طول می کشد بنابراین صف ایجاد می شود و درنهایت نارضایتی آن دامن پست را میگیرد.

یاسمین نسبتی

یاسمین نسبتی

نوشته‌ی بعدی

پیشنهاد سرمایه‌گذاری روی یک یا دو پلتفرم داخلی

نوشته‌های تازه

  • تصاویر ماهواره ای از ابزارهای غیرقابل تحمل در آلودگی هوا
  • هوش مصنوعی معادلات اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی را تغییر می دهد
  • تعرفه اینترنت موبایل افزایش نمی یابد
  • تحول در بازار کار ایران ؛ از نگرانی های مهارت گرفته تا فرصت های هوش مصنوعی
  • تأکید پارلمان بر لزوم تسهیل دسترسی و استفاده از افراد از اینترنت
  • پیش بینی 4000 دلار بیت کوین
  • چکه کردن بیت کوین برای نخبگان رامسر خطرناک بود
  • سند کلی برای ترویج و ترویج امنیت سایبری تصویب شده است
  • آیا فصل جدید مدیریت فناوری در ایران توسط برنامه ملی هوش مصنوعی شکل گرفته است/ آیا سازمان ملی هوش مصنوعی است؟
  • 5 ٪ افزایش در تعداد کاربران ملی خدمات دولت هوشمند
  • الزام برای به دست آوردن مجوز وزارت بهداشت برای برنامه های خدمات آزمایشگاهی
  • ما مخالف حل مجوز تاکسی های اینترنتی شهرداری ها هستیم
  • اتفاقی که برای جلسه سخنگوی دولت با سخنگوی دولت افتاد
  • برنامه وزارت ارتباطات برای جذب مشارکت در بخش خصوصی در پروژه های ملی
  • قیمت طلا در بازار تهران سقوط می کند
  • ارسال پیام کوتاه و اخطار ممنوع است
  • تولید محتوای گسترده از میراث تاریخی و مذهبی با هوش مصنوعی
  • ما باید دانش آموزان را برای ابزارهای هوش مصنوعی آماده کنیم
  • بحران هویت انسانی در دوران هوش مصنوعی به ایده های جدید نیاز دارد
  • پشتیبانی تأیید شده از تولید بزرگ در فضای مجازی/ محتوای تشکیل شده در کشور
  • تعداد مشترکین ثابت و تلفن همراه برای اتصال باند پهن چقدر است؟
  • تأثیر ملموس از هوش مصنوعی در بهبود بخش فرهنگی و رسانه ای/کاهش هزینه های تولید با استفاده از هوش مصنوعی
  • یک مشکل غیر منتظره در فولاد قانونگذاری
  • ثبت نام 2 میلیون رومینگ تماس ملی
  • AREF: قوانین سنتی را نمی توان به فضای مجازی گسترش داد
  • AREF: قوانین سنتی را نمی توان به فضای مجازی گسترش داد
  • نقش اصلی فن آوری های ارتباطی در شکل دادن به آینده هوشمند
  • 2 ٪ سهم ارتباطات ثابت از شکایات ثبت شده در سیستم 1
  • طراحی 2 پروژه هوش مصنوعی کلانشهر برای کمک به تسکین انرژی
  • مشترکین پهنای باند موبایل از 5 میلیون کاربر فراتر رفتند
  • توزیع دو بسته 6 تریلیون تومانی برای حمایت از شرکت ها بر اساس دانش
  • آخرین وضعیت وب سایت ها برای نسل های پنجم کشور
  • توسعه ارتباطات ، اقتصاد دیجیتال دیجیتال ایران
  • مدیریت و شفافیت مبتنی بر داده بهترین نوع مدیریت افراد است
  • Ranjbarzadeh: سرانجام اینترنت باعث آسیب جدی به تجارت اینترنت شد
  • وزیر ارتباطات: پروژه های امسال برای یک صنعت فضایی بزرگ به پایان می رسد
  • توسعه ارتباطات ، اقتصاد دیجیتال دیجیتال ایران
  • کشف برنامه های ارتباطات ملی در روز ارتباطات جهانی
  • چرا اینترنت در طول برق کند می شود؟
  • ویدیو/ پزشکان: مدیریت بدون اطلاعات و داده های دقیق ، سرگردان
  • کیفیت خواسته های وزارت ارتباطات
  • وزیر ارتباطات: پروژه های امسال برای یک صنعت فضایی بزرگ به پایان می رسد
  • ما تحت وزن قلدری قرار نخواهیم گرفت/دستاوردهای علمی را رها نخواهیم کرد
  • اگر می خواهیم مشکلات را حل کنیم ، به داده نیاز داریم
  • حضور رئیس جمهور در مراسم افتتاح ICT
  • کاشت نبض یک گل – isna
  • چالش های ویدئویی/ پنهان در قلب فیبر
  • منشور ایرانی برای تغییر روابط عمومی
  • مهمترین موانع برای توسعه فیبر در کشور/ برای محتوای ایران باید جابجا شود
  • صفحه درخواست شده شما پیدا نشده است.

[xero_seo]

دسته ها

  • اخبار
  • دسته‌بندی نشده
  • About
  • Advertise
  • Careers
  • Contact

کلیه حقوق برای مجله خبری اقتصاد ارتباطات محفوظ است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • Home

کلیه حقوق برای مجله خبری اقتصاد ارتباطات محفوظ است.