تهران – مجله خبری اقتصاد ارتباطات – رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اشاره به رشد بیش از ۷۰ درصدی این نوع تجارت در سال ۱۴۰۲، آن را با توجه به ظرفیتهای کشور ایران کافی ندانست و افزود: در برنامه راهبردی تجارت الکترونیکی کشور که متناسب با برنامه توسعه هفتم تعریف شده است، یکی از اصلیترین محورها، توسعه بازارهای جدید برای حضور کسب و کارهای تجارت الکترونیکی است.
منبع خبر: https://www.irna.ir/news/85395033/%D8%B1%D8%B4%D8%AF-%DB%B7%DB%B0-%D8%AF%D8%B1%D8%B5%D8%AF%DB%8C-%D8%AA%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%D9%88%D9%86%DB%8C%DA%A9%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D9%84-%DB%B1%DB%B4%DB%B0%DB%B2