• About
  • Advertise
  • Careers
  • Contact
پنج‌شنبه, می 29, 2025
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مجله خبری اقتصاد ارتباطات
  • اخبار اقتصاد ارتباطات
  • rss
  • اخبار اقتصاد ارتباطات
  • rss
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مجله خبری اقتصاد ارتباطات
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
خانه اخبار

فضای مجازی پلی برای توسعه ویژندها و کسب و کارهای فرهنگی و هنری

توسط محمدجواد آذری جهرمی
آگوست 1, 2024
در اخبار
0

در همین حال مجتبی جعفری رییس اتحادیه پارچه تهران با اشاره به اینکه با رشد و توسعه فضای مجازی و پیشرفت فناوری در سال‌های اخیر، اینترنت و فضای مجازی تاثیر فراوانی در همه عرصه‌های زندگی بشر و به خصوص فضای کسب و کار داشته است اما باید در نظر داشت که ما نتوانسته‌ایم فضای مجازی را آنچنان که باید و شاید درک و از آن بهره‌برداری کنیم که همین مسئله باعث شده که مقدار زیادی از بازارهای جهانی عقب بمانیم.

همچنین سیدرضا قدوسی‌فر تولیدکننده و عرضه‌کننده پارچه در کشور با بیان اینکه ویژند متبوعش به تازگی در فضای مجازی ورود کرده، گفت: فضای مجازی در توسعه کسب و کارها و معرفی بهتر محصولات به جامعه نقش موثری دارد.
وی با بیان اینکه حضور در بازارهای جهانی از شاهراه فضای مجازی می‌گذرد، افزود: برخی همکاران ما که زودتر وارد این عرصه شده‌اند، توفیقاتی داشته‌اند که امید داریم با حضور همه تولیدکنندگان پارچه کشور در فضای مجازی، بتوانیم محصولات ایرانی را به جهان معرفی و در بازارهای جهانی مطرح کنیم.

همچنین محمود شالویی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به روابط عمومی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی این وزارت خانه گفت: امروز فضای مجازی حرف اول را در ترویج و توسعه فرهنگ، هنر و ایده‌های انسانی در همه جامعه بشری می‌زند و اولویت اول وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در «معرفی و ترویج»، فضای مجازی است.
وی تصریح کرد: یقیناً هیچ حوزه‌ای از این امر مستثنی نیست و در زمینه مد و لباس باید به موضوع فعالیت تولیدکنندگان و ویژندهای مد و پوشاک ایرانی اسلامی در فضای مجازی بیش از هر جای دیگر توجه کرد.
البته مشکل فقط برای مصرف کنندگان این نوع محصولات نیست که تولیدکنندگان نیز به دلیل معرفی نکردن گسترده محصولاتشان به بازار از طریق فضای مجازی، چه در صنعت مد و پوشاک و چه در صنعت پارچه بخش قابل توجهی از مشتریان خود را از دست می‌دهند. در این میان اما هستند تولیدکنندگانی که با رویکرد صحیح و استفاده از ابزارهای روز، محصولات خود را در فضای مجازی به عموم مردم معرفی کرده و از این رهگذر توفیقات ارزشمند و قابل توجهی هم داشته‌اند. 

به گزارش مجله خبری اقتصاد ارتباطات، نخستین نمایشگاه «ایران ویژند» ویژه نمایش محصولات برندهای تخصصی در حوزه مد و لباس به همت کارگروه مد و لباس و مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی و سازمان‌ها .و نهادهای دیگر برگزار شد در سالن میلاد نمایشگاه‌های بین المللی تهران روز سوم مرداد ماه گشایش یافت.
این رویداد با تکیه‌بر توانمندی طراحان، تولیدکنندگان و برندها از بخش غیررقابتی یازدهمین جشنواره مد و لباس فجر برقرار شدو با تمدید میزبان علاقه‌مندان و فعالان صنایع نساجی و پوشاک در رشته‌های گوناگون از سراسر کشور بود.

وی اظهار امیدواری کرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با کاهش دیوانسالاری (بوروکراسی اداری) و مدیریتی فعال با برنامه‌ریزی‌های بلند مدت، زمینه را برای فعالیت‌های دو چندان تولیدکنندگان ایرانی در فضای مجازی آماده کند.

فضای مجازی پلی برای توسعه ویژندها و کسب و کارهای فرهنگی و هنری

فضای مجازی پلی برای صادرات کالا و تولیدات

به گزارش  خبرنگار فرهنگی مجله خبری اقتصاد ارتباطات، در حالی که بخش قابل توجهی از زنان و دختران جامعه به استفاده از پوشاک عفیفانه، شکیل و به روز علاقه مند هستند اما چون فعالیت ویژندهای داخلی در فضای رسانه‌های مجازی و کسب و کارهای اینترنتی خالی است، اغلب برای تهیه محصولات مورد نظر خود با مشکل مواجه می‌شوند.

فضای مجازی حرف اول در ترویج و توسعه فرهنگ وهنر

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز گذشته در بازدید از نخستین نمایشگاه ایران ویژند خواستار فعالیت ویژندهای تولیدکننده پوشاک عفیفانه در فضای مجازی شد.

توسعه کسب و کار با فضای مجازی

جمعی از فعالان حوزه مد و لباس شامل تولیدکنندگان، مدیران مؤسسات تک منظوره و چند منظوره و شرکت ‌های دانش‌ بنیان فعال در حوزه ‌های طراحی پارچه و لباس، محصولات عفاف و حجاب، کیف و کفش، زیورآلات و بسته ‌بندی در این رویداد جدیدترین دستاوردهای خود را در معرض دید عموم قرار داده اند.
گروه های کالایی ایران ویژند شامل محصولات پوشاک زنانه استان های کشور، چرم، سامانه مد و لباس کشور، دانشکده مهارت و کارآفرینی پوشاک، چادر ایرانی و روسری است.



منبع خبر

فضای مجازی پلی برای توسعه ویژندها و کسب و کارهای فرهنگی و هنری

فضای مجازی پلی برای توسعه ویژندها و کسب و کارهای فرهنگی و هنری

آنچنان که باید فضای مجازی درک نشده است

تاکید بر کاهش بروکراسی توسط وزارت فرهنگ

فرزانه وفادار مدیر یکی از  نخستین مجموعه‌های تولیدی پوشاک حجاب و عفاف در کشور با یک شعبه فعال در تهران، درباره استفاده ویژند خود از فضای مجازی گفت: ما از طریق فضای مجازی که سال‌‎ها است در آن فعالیت کرده و به معرفی تولیداتمان پرداخته‌ایم، توانسته‌ایم محصولاتمان را به سراسر ایران بفرستیم و حتی به خارج از کشور صادر کنیم. 
وی با تاکید بر لزوم داشتن صداقت با مشتری در فضای مجازی خاطرنشان کرد: در طول ۱۴ سال فعالیتمان، همواره تلاش کرده‌ایم تا عکس ها و فیلم‌های واقعی از تولیداتمان را به مشتریان ارائه دهیم تا آنان بنا بر واقعیت، محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند. در چنین حالتی وقتی مشتری بعد از دریافت سفارش خود می ‎بیند که کالای خریداری شده با عکس و فیلم درج شده در کانال مطابقت دارد، قطعا به ویژند اعتماد می‌کند که این بزرگترین سرمایه تولیدکنندگان حوزه مد و پوشاک است.
وفادار با بیان اینکه امروزه ویژندهای ایرانی در فضای مجازی فعال‌تر شده‌اند بر لزوم حضور پررنگ‌تر تولیدکنندگان پوشاک عفیفانه در فضای مجازی تاکید کرد.
وی اظهار داشت: اگر بستری باشد که با امنیت بتوان در آن محصولات را معرفی کرد و افراد بتوانند با تضمین کیفیت، محصولات حجاب و عفاف را تهیه کنند، قطعا در ترویج فرهنگ پوشش عفیفانه و حجاب اسلامی موثر خواهد بود که این بالاترین هدف تولیدکنندگان محصولات حجاب است.

محمدجواد آذری جهرمی

محمدجواد آذری جهرمی

محمدجواد آذری جهرمی (زادهٔ ۲۵ شهریور ۱۳۶۰) سیاستمدار و مدیر ارشد اجرایی ایرانی است که از ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۰ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت دوم حسن روحانی بود. آذری جهرمی دانش‌آموخته مقطع کارشناسی مهندسی برق از دانشگاه صنعت آب برق است و فعالیت شغلی خود را از سال ۱۳۸۴ به عنوان کارشناس فنی وزارت اطلاعات آغاز کرد. او از ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۳ مدیرکل امنیت سیستم‌های ارتباطی سازمان تنظیم مقررات بود.[۷] او در سال آخر فعالیت دولت یازدهم، برای مدت کمتر از یک سال، از ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۶ به عنوان معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات (محمود واعظی) و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت فعالیت می‌کرد.[۸][۹] وی نخستین وزیر جمهوری اسلامی ایران است که پس از انقلاب ۱۳۵۷ متولد شده‌است.[۱۰] به عبارتی جوانترین وزیر دولت دوازدهم می‌باشد.

نوشته‌ی بعدی

20 ایده برای تولید محتوا اینستاگرام

نوشته‌های تازه

  • دبیر شورای عالی فضای مجازی هشدار داد در مورد آسیب های جبران ناپذیری به هوش مصنوعی
  • معاون رئیس جمهور شرکت ملی پستی: Horassan Razavi پیشرفت زیادی در برنامه ملی JINAF نکرده است
  • مرحله برای رفع مشکل کدپستی در پایگاه ملی Kerman/ Jay Naf باز شد
  • 2 میلیارد دلار سرمایه گذاری در اقتصاد ایالات متحده
  • جستجوی شبکه برای کاربران رایگان کلود در دسترس بود
  • ترکیب فناوری نانو و فوتولیتوگرافی برای انجام خرد فساد بالا
  • هاشمی: افزایش 5 ٪ در تعرفه اینترنت توسط وزارت ارتباطات پذیرفته نمی شود
  • 5 ٪ از تعرفه های اینترنتی از ذهن خارج شده است/ نیاز به توجه به معیشت مردم
  • یک گروه تسویه حساب ویژه موقت تشکیل شده است
  • نیاز به گسترش تهران – همکاری علمی و فناوری توکیو
  • پروژه نوری الیاف ریلی سرعت
  • صادرات 5 میلیون آیفون از هند در ایالات متحده پس از یک ماه
  • دستورالعمل حمل و نقل اینترنتی اینترنت بررسی شد
  • ایران دیجیتال در بین پنج پروژه اول اجلاس انجمن اطلاعات جهانی
  • درگیری سنتی و نوآورانه ؛ این داستان: سکوهای بهداشتی و سازمان غذا و داروی
  • موسسه تحقیقاتی برای مرجع علمی توسط شبکه ملی اطلاعات مورد تقدیر قرار گرفت
  • افتتاح یک حساب نوری از فیبر در وزارت دارایی کل کشور
  • مشکلات ارتباطی ؛ حوزه های انتخابیه مورد بررسی قرار گرفته اند
  • خدماتی مانند مایکروسافت و زوم باید در روسیه بسته شوند
  • کتاب هایی برای اهدای ذینفعان به مناطق توسعه یافته بیشتر رسیده اند
  • مشکلات ارتباطی در 4 استان مورد بررسی قرار گرفت
  • توسعه ارتباطات ثابت ثابت تسریع می شود
  • رشد 4.1 عدم کار در صنعت دادا
  • بیت کوین به پرش گربه مرده رسید؟
  • چگونه می توان از تلفن همراه خود در روزهای گرم محافظت کرد؟
  • رفع 2 آسیب پذیری در دستور کار شرکت های تولید کننده سایبر
  • همه دستگاه ها موظفند به ابر مبتنی بر ابر بپیوندند
  • وزیر ارتباطات: همه آژانس ها موظفند به دولت بپیوندند.
  • تا پایان سال ، مرکز کلاس تست و کلاس تست را کامل کنید
  • فیلم | مزایای JENAF در ماساندران ؛ از تحقق دولت E تا اطلاعات شهرها
  • عمل محققان برای ایجاد فناوری نانو ارزان تر
  • استفاده از شبکه های اجتماعی برای افراد زیر 5 سال در تگزاس ممنوع است
  • 2 روستا را به اینترنت وصل کنید
  • صفحه درخواست شده شما پیدا نشده است.
  • ضعف رمز عبور قوی چیست؟
  • رمزعبور قوی این حملات نیست
  • به مقابله با برنامه ملی اطلاعات مصنوعی/ از نخبگان برای ارائه پیشنهادی در این طرح ادامه دهید
  • تعرفه ترامپ بهانه ای است. اپل “آیفون 5” را گرانتر می کند!
  • امضای تفاهم نامه اطلاعات صنعتی بین سازمان فناوری اطلاعات IDRO و ایران
  • وزارت ارتباطات: تنظیم کننده رامسر نیاز به مشارکتهای بین المللی و خصوصی دارد
  • شتاب
  • جزئیات نمایشگاه 28 المپوس
  • جزئیات نمایشگاه 28 المپوس
  • این موش بازی دست شما را خنک نگه می دارد
  • صعود بیت کوین؟ – isna
  • وزارت ارتباطات متعلق به اینترنت در کلاس نیست
  • با رقیب “Open EI” ملاقات کنید
  • شتاب در اجرای پروژه JENOV
  • اینترنت در کلاس به معنای تبعیض و محدودیت گروهی از شهروندان به نفع افراد خاص است
  • 5 ٪ افزایش در داده های عبور از کشور

[xero_seo]

دسته ها

  • اخبار
  • دسته‌بندی نشده
  • About
  • Advertise
  • Careers
  • Contact

کلیه حقوق برای مجله خبری اقتصاد ارتباطات محفوظ است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • Home

کلیه حقوق برای مجله خبری اقتصاد ارتباطات محفوظ است.