• About
  • Advertise
  • Careers
  • Contact
سه‌شنبه 1 فروردین 1402
No Result
View All Result
مجله خبری اقتصاد ارتباطات
  • اخبار اقتصاد ارتباطات
  • اخبار اقتصاد ارتباطات
No Result
View All Result
مجله خبری اقتصاد ارتباطات
No Result
View All Result
صفحه اصلی اخبار

فضای مجازی پلی برای توسعه ویژندها و کسب و کارهای فرهنگی و هنری

توسط محمدجواد آذری جهرمی
28 اسفند 1401
in اخبار
0

همچنین سیدرضا قدوسی‌فر تولیدکننده و عرضه‌کننده پارچه در کشور با بیان اینکه ویژند متبوعش به تازگی در فضای مجازی ورود کرده، گفت: فضای مجازی در توسعه کسب و کارها و معرفی بهتر محصولات به جامعه نقش موثری دارد.
وی با بیان اینکه حضور در بازارهای جهانی از شاهراه فضای مجازی می‌گذرد، افزود: برخی همکاران ما که زودتر وارد این عرصه شده‌اند، توفیقاتی داشته‌اند که امید داریم با حضور همه تولیدکنندگان پارچه کشور در فضای مجازی، بتوانیم محصولات ایرانی را به جهان معرفی و در بازارهای جهانی مطرح کنیم.

به گزارش  خبرنگار فرهنگی مجله خبری اقتصاد ارتباطات، در حالی که بخش قابل توجهی از زنان و دختران جامعه به استفاده از پوشاک عفیفانه، شکیل و به روز علاقه مند هستند اما چون فعالیت ویژندهای داخلی در فضای رسانه‌های مجازی و کسب و کارهای اینترنتی خالی است، اغلب برای تهیه محصولات مورد نظر خود با مشکل مواجه می‌شوند.

فضای مجازی حرف اول در ترویج و توسعه فرهنگ وهنر

همچنین محمود شالویی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به روابط عمومی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی این وزارت خانه گفت: امروز فضای مجازی حرف اول را در ترویج و توسعه فرهنگ، هنر و ایده‌های انسانی در همه جامعه بشری می‌زند و اولویت اول وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در «معرفی و ترویج»، فضای مجازی است.
وی تصریح کرد: یقیناً هیچ حوزه‌ای از این امر مستثنی نیست و در زمینه مد و لباس باید به موضوع فعالیت تولیدکنندگان و ویژندهای مد و پوشاک ایرانی اسلامی در فضای مجازی بیش از هر جای دیگر توجه کرد.
البته مشکل فقط برای مصرف کنندگان این نوع محصولات نیست که تولیدکنندگان نیز به دلیل معرفی نکردن گسترده محصولاتشان به بازار از طریق فضای مجازی، چه در صنعت مد و پوشاک و چه در صنعت پارچه بخش قابل توجهی از مشتریان خود را از دست می‌دهند. در این میان اما هستند تولیدکنندگانی که با رویکرد صحیح و استفاده از ابزارهای روز، محصولات خود را در فضای مجازی به عموم مردم معرفی کرده و از این رهگذر توفیقات ارزشمند و قابل توجهی هم داشته‌اند. 

فضای مجازی پلی برای توسعه ویژندها و کسب و کارهای فرهنگی و هنری

فضای مجازی پلی برای توسعه ویژندها و کسب و کارهای فرهنگی و هنری

در همین حال مجتبی جعفری رییس اتحادیه پارچه تهران با اشاره به اینکه با رشد و توسعه فضای مجازی و پیشرفت فناوری در سال‌های اخیر، اینترنت و فضای مجازی تاثیر فراوانی در همه عرصه‌های زندگی بشر و به خصوص فضای کسب و کار داشته است اما باید در نظر داشت که ما نتوانسته‌ایم فضای مجازی را آنچنان که باید و شاید درک و از آن بهره‌برداری کنیم که همین مسئله باعث شده که مقدار زیادی از بازارهای جهانی عقب بمانیم.

توسعه کسب و کار با فضای مجازی

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز گذشته در بازدید از نخستین نمایشگاه ایران ویژند خواستار فعالیت ویژندهای تولیدکننده پوشاک عفیفانه در فضای مجازی شد.

به گزارش مجله خبری اقتصاد ارتباطات، نخستین نمایشگاه «ایران ویژند» ویژه نمایش محصولات برندهای تخصصی در حوزه مد و لباس به همت کارگروه مد و لباس و مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی و سازمان‌ها .و نهادهای دیگر برگزار شد در سالن میلاد نمایشگاه‌های بین المللی تهران روز سوم مرداد ماه گشایش یافت.
این رویداد با تکیه‌بر توانمندی طراحان، تولیدکنندگان و برندها از بخش غیررقابتی یازدهمین جشنواره مد و لباس فجر برقرار شدو با تمدید میزبان علاقه‌مندان و فعالان صنایع نساجی و پوشاک در رشته‌های گوناگون از سراسر کشور بود.

فضای مجازی پلی برای توسعه ویژندها و کسب و کارهای فرهنگی و هنری

وی اظهار امیدواری کرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با کاهش دیوانسالاری (بوروکراسی اداری) و مدیریتی فعال با برنامه‌ریزی‌های بلند مدت، زمینه را برای فعالیت‌های دو چندان تولیدکنندگان ایرانی در فضای مجازی آماده کند.

فضای مجازی پلی برای صادرات کالا و تولیدات

جمعی از فعالان حوزه مد و لباس شامل تولیدکنندگان، مدیران مؤسسات تک منظوره و چند منظوره و شرکت ‌های دانش‌ بنیان فعال در حوزه ‌های طراحی پارچه و لباس، محصولات عفاف و حجاب، کیف و کفش، زیورآلات و بسته ‌بندی در این رویداد جدیدترین دستاوردهای خود را در معرض دید عموم قرار داده اند.
گروه های کالایی ایران ویژند شامل محصولات پوشاک زنانه استان های کشور، چرم، سامانه مد و لباس کشور، دانشکده مهارت و کارآفرینی پوشاک، چادر ایرانی و روسری است.



منبع خبر

فرزانه وفادار مدیر یکی از  نخستین مجموعه‌های تولیدی پوشاک حجاب و عفاف در کشور با یک شعبه فعال در تهران، درباره استفاده ویژند خود از فضای مجازی گفت: ما از طریق فضای مجازی که سال‌‎ها است در آن فعالیت کرده و به معرفی تولیداتمان پرداخته‌ایم، توانسته‌ایم محصولاتمان را به سراسر ایران بفرستیم و حتی به خارج از کشور صادر کنیم. 
وی با تاکید بر لزوم داشتن صداقت با مشتری در فضای مجازی خاطرنشان کرد: در طول ۱۴ سال فعالیتمان، همواره تلاش کرده‌ایم تا عکس ها و فیلم‌های واقعی از تولیداتمان را به مشتریان ارائه دهیم تا آنان بنا بر واقعیت، محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند. در چنین حالتی وقتی مشتری بعد از دریافت سفارش خود می ‎بیند که کالای خریداری شده با عکس و فیلم درج شده در کانال مطابقت دارد، قطعا به ویژند اعتماد می‌کند که این بزرگترین سرمایه تولیدکنندگان حوزه مد و پوشاک است.
وفادار با بیان اینکه امروزه ویژندهای ایرانی در فضای مجازی فعال‌تر شده‌اند بر لزوم حضور پررنگ‌تر تولیدکنندگان پوشاک عفیفانه در فضای مجازی تاکید کرد.
وی اظهار داشت: اگر بستری باشد که با امنیت بتوان در آن محصولات را معرفی کرد و افراد بتوانند با تضمین کیفیت، محصولات حجاب و عفاف را تهیه کنند، قطعا در ترویج فرهنگ پوشش عفیفانه و حجاب اسلامی موثر خواهد بود که این بالاترین هدف تولیدکنندگان محصولات حجاب است.

آنچنان که باید فضای مجازی درک نشده است

تاکید بر کاهش بروکراسی توسط وزارت فرهنگ

محمدجواد آذری جهرمی

محمدجواد آذری جهرمی

محمدجواد آذری جهرمی (زادهٔ ۲۵ شهریور ۱۳۶۰) سیاستمدار و مدیر ارشد اجرایی ایرانی است که از ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۰ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت دوم حسن روحانی بود. آذری جهرمی دانش‌آموخته مقطع کارشناسی مهندسی برق از دانشگاه صنعت آب برق است و فعالیت شغلی خود را از سال ۱۳۸۴ به عنوان کارشناس فنی وزارت اطلاعات آغاز کرد. او از ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۳ مدیرکل امنیت سیستم‌های ارتباطی سازمان تنظیم مقررات بود.[۷] او در سال آخر فعالیت دولت یازدهم، برای مدت کمتر از یک سال، از ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۶ به عنوان معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات (محمود واعظی) و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت فعالیت می‌کرد.[۸][۹] وی نخستین وزیر جمهوری اسلامی ایران است که پس از انقلاب ۱۳۵۷ متولد شده‌است.[۱۰] به عبارتی جوانترین وزیر دولت دوازدهم می‌باشد.

نوشته‌های تازه

  • وزارت ارتباطات درباره محدودیت‌ها تصمیم‌گیر نبوده است/تلاش برای تقویت پلتفرم‌های بومی
  • اسپیکر و باند مکسیدر مدل IRL-121 رقص نور دار فروشندگان و قیمت اسپیکر | bandiran1
  • دارویی که در سه روز، کرونا را درمان می‌کند Discussions Afghanistan Coronavirus COVID-19 | دراگمد
  • قطعی سیستم چکینگ هما به دلیل مشکل در سرور شرکت ارائه دهنده سرویس
  • حذف استعلامات کاغذی ایثارگری برای همه دستگاه های اجرایی
  • ترافیک رایگان چهار پیام‌رسان داخلی و ۲ نرم‌افزار ارتباط تصویری در ایام نوروز
  • ترافیک رایگان چهار پیام‌رسان‌های داخلی و ۲ نرم‌افزار ارتباط تصویری در ایام نوروز
  • اتصال ۱۵۹ روستای خراسان جنوبی به شبکه ملی اطلاعات در سال ۱۴۰۱
  • میهمانی عیدانه شاد، با ایران شاد
  • آمریکا و اروپا در مسیر فیلتر «تیک‌تاک»/ فشار به بهانه چینی بودن
  • عیدی اول نوروز ۱۴۰۲ با بسته‌های عیدانه همراه اول
  • کاهش سرعت ماهانه اینترنت در رتبه‌بندی جهانی/ افزایش ۱۹ رتبه‌ای در یک سال
  • امکان تبادل پیام بین پیام‌رسان‌های بومی آغاز شد/ تست‌ها موفق بودند
  • همکاری ایران و کنیا در توسعه خدمات الکترونیکی
  • ترافیک پیام‌رسان‌های داخلی برای ۲ هفته رایگان شد
  • حمل و نقل چیست؟ چگونه انجام میشود؟【انواع حمل و نقل】 بانی راه توس | transemartlogistics
  • «پنجره ملّی خدمات دولت هوشمند» پروژه برتر اتحادیه بین‌المللی ارتباطات
  • تردد تجاری از مرز باجگیران ایران با ترکمنستان پس از سه سال از سرگرفته شد
  • طراحی فروشگاه اینترنتی سفارش سایت فروشگاهی طراحی سایت فروشگاهی ووکامرس فارسی | totoweb
  • نمایشگاه تمبرهای نوروزی برگزار می‌شود
  • توسعه ارتباطات در کردستان و چالش‌های آن
  • واردکنندگان موبایل، متعهد به ایجاد سامانه شفافیت فروشگاهی می‌شوند
  • رونمایی از سامانه‌ کفایت اسناد و صدور گواهینامه‌ تعیین فنی پیمانکاران
  • ایجاد صندوقی جدید برای پشتیبانی از سپرده‌گذاران در آمریکا
  • تلاش دولت برای حضور جدی بخش خصوصی در صنعت فضایی
  • سرآمدی ایران در توسعه فناوری فضایی بومی در منطقه
  • تجهیز ناوگان پست مشهد به موتورهای برقی
  • میزان پوشش اینترنت روستاهای بالای بیست خانوار کشور از مرز ۹۱ درصد عبور کرد
  • ۶ پرتاب فضایی و حمایت از کسب و کارهای آنلاین در سال ۱۴۰۱/ گمرک تخصصی ICT در ۱۴۰۲
  • ایرنا و مخابرات سمنان در حوزه اطلاع‌رسانی و ارتباطات تفاهم‌نامه منعقد کردند
  • موافقت سهامداران همراه اول با افزایش سرمایه ۵۹ درصدی
  • وزارت ارتباطات برترین دستگاه اجرایی در حوزه ذیحسابی و مدیریت امور مالی
  • بدون مماشات، محکم و قاطع با سرمنشاهای فساد برخورد شود
  • برگزاری موفقیت‌آمیز مسابقات ورزش‌های الکترونیک روی شبکه همراه اول
  • معیار حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در سال آینده تغییر می‌کند
  • توافق ۴ هزار میلیارد تومانی برای حمایت از فناوری‌های الویت‌دار
  • پوشش حدود ۹۰ درصدی اینترنت در روستاها
  • بیش از ۱۰۰ سایت مخابراتی جدید در مشهد راه اندازی شده است
  • وزیر ارتباطات و فناوری از چند طرح مخابراتی در مشهد بازدید کرد + فیلم
  • نخستین تصویر ماهواره «خیام» از مسجد مقدس جمکران
  • امید به رفع محدودیت برخی پلتفرم‌ها/ وزیر ارتباطات شخصا برخی مشکلات را پیگیری کرد
  • برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام همراه اول
  • اختصاص اعتبارات فرهنگی به ادارات کل ارتباطات استان‌های کشور
  • وزیر ارتباطات در روز درختکاری، نهال غرس کرد
  • استفاده ۱۱ میلیون کاربر از خدمات پنجره ملی خدمات دولت هوشمند
  • برخورد شدید با گران‌فروشان تلفن همراه/ تخلفات در حال بررسی است
  •  «اقتصادفضا» جزو لاینفک برنامه ۱۰ ساله فضایی ایران است
  • کرمان همچنان در حال سقوط به قعر جدول فیبر نوری
  • ارائه بسته‌های نوروزی رومینگ بین‌الملل توسط همراه اول
  • کسب‌وکارهای اینترنتی در سکوهای داخلی معاف از مالیات شد

خبرنامه

درخبرنامه عضو شو

دسته ها

  • اخبار
  • دسته‌بندی نشده

درباره مجله خبری اقثصاد ارتباطات

این مجله به انعکاس اخبار حوزه اقتصادی و ارتباطات می پردازد

  • About
  • Advertise
  • Careers
  • Contact

کلیه حقوق برای مجله خبری اقتصاد ارتباطات محفوظ است.

No Result
View All Result
  • Home

کلیه حقوق برای مجله خبری اقتصاد ارتباطات محفوظ است.