تهران – مجله خبری اقتصاد ارتباطات – تکنولوژیهای تحتوب و رسانههای اجتماعی ابعاد جدیدی به مصرفگرایی دادهاند. کاربران، غرق در تصاویر افراد موفق در کشورهای ثروتمند، ممکن است در مورد موقعیت خود دست به خیالپردازی بزنند. در دهه گذشته، صفحات جدیدی در شبکههای اجتماعی با هشتگ #بچه_ پولدارها ظاهر شدهاند و کاربران با ظاهری موفق از اقلام لوکس و موقعیتهای معتبر استفاده میکنند
منبع خبر: https://www.irna.ir/news/85155132/%D9%85%D8%B5%D8%B1%D9%81-%DA%AF%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86