• About
  • Advertise
  • Careers
  • Contact
پنج‌شنبه, سپتامبر 18, 2025
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مجله خبری اقتصاد ارتباطات
  • اخبار اقتصاد ارتباطات
  • rss
  • اخبار اقتصاد ارتباطات
  • rss
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مجله خبری اقتصاد ارتباطات
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
خانه اخبار

نکاتی که باید در استفاده از شبکه هوشمند بدانید

توسط یاسمین نسبتی
آگوست 17, 2024
در اخبار
0

وی افزود: به عنوان مثال یک موسسه روان‌شناسی یا مشاوره شماره تلفن خود را اعلام می‌کند که شماره تلفن‌ها به دلیل اینکه مشخص‌باشد همه با ۹۰۹ شروع می‌شود که اگر در زمینه‌های خانوادگی مشکلی دارند، تماس بگیرند و هزینه هر دقیقه مکالمه بستگی به اینکه چگونه تعرفه‌گذاری می‌شود، مشخص می‌شود. وقتی مشترک تماس می‌گیرد، به او اعلام می‌شود که موسسه مذکور به ازای هر دقیقه مکالمه به طور مثال سه تا چهار هزار تومان کمتر یا بیشتر  هزینه دریافت می‌کند؛ در صورتی که مشترک تمایل به استفاده از این خدمت دارد مکالمه را ادامه می‌دهد، در غیر این صورت می‌تواند مکالمه را قطع کند که هزینه‌ای برای مشترک نخواهد داشت.

انتهای پیام

منبع خبر: https://www.isna.ir/news/1402062113318/%D9%86%DA%A9%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87-%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF-%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AFدر همین رابطه داوود زارعیان – معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران- در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شبکه هوشمند و فرآیند آن اظهار کرد: شبکه هوشمند شبکه‌ای است که از طریق بخش خصوصی و شرکت‌های فعال در حوزه آموزشی، جامعه‌شناسی، روانشناسی، حتی فناوری اطلاعات به مشتریان خود خدمات صوتی ارائه و در قبال این خدمات بر اساس دقیقه هزینه‌ای را از مشترکان دریافت می‌کنند.

معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران معتقد است که چندین بار در این زمینه اطلاع‌رسانی‌های لازم انجام شده اما کافی نبوده و باید اطلاع‌رسانی بیشتری در این زمینه انجام شود، ضمن اینکه مردم هم باید توجه بیشتری به این موضوع داشته باشند.

معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران درباره نحوه تعرفه‌گذاری این شبکه توضیح داد: براساس مصوبه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، تعرفه‌گذاری آزاد است و در مصوبه اشاره شده که صنف این کار را انجام دهد اما معمولا خود شرکت کار تعرفه‌گذاری را انجام می‌دهند؛ بنابراین در این مرحله مسوولیتی متوجه وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات ایران نیست.

وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه بخش از گلایه شهروندان از تعرفه این شبکه به جا و درست است، تشریح کرد: بخشی از گله‌ها درست است اما با توجه به اینکه از همان ابتدا تعرفه به مشترک اعلام می‌شود، پیشنهاد ما این است که مشترکان حتما دقت لازم را داشته باشند و اگر واقعا از سرویس ناراضی‌اند، استفاده نکنند. در کل نسبت به آن چیزی که در بیرون جامعه اتفاق می‌افتد، تعرفه بالایی نیست و اگر شخصی مشاوره حضوری در زمینه حقوقی داشته باشد، باید هزینه بیشتر از آن پرداخت کند.

معاون شرکت مخابرات ایران معتقد است بخشی از گلایه‌های مشترکان از تعرفه شبکه هوشمند بجا و درست است، اگرچه نسبت به آن چیزی که در بیرون جامعه اتفاق می‌افتد، تعرفه بالایی نیست و اگر شخصی مشاوره حضوری در زمینه حقوقی داشته باشد باید هزینه بیشتری پرداخت کند.

زارعیان افزود: مورد دیگر این است که فرزندان بدون اجازه خانواده از این سرویس استفاده و گاهی هزینه بسیاری را به خانواده تحمیل می‌کنند، این هم عامل دیگری برای نارضایتی شهروندان از تعرفه شبکه‌های هوشمند است؛ اما به نظر می‌رسد که باید نظارت بخش‌های بیرونی بر این شبکه بیشتر باشد ضمن اینکه وزارت ارتباطات در حد خود سرویس را به گونه‌ای تعریف کرده که مشترک داوطلبانه از آن استفاده کند.

زارعیان گفت: در این حوزه، سه الی چهار گروه فعال هستند؛ گروه اول و اصلی شرکت‌هایی هستند که در این زمینه فعالیت می‌کنند و گروه دوم شرکت ارتباطات زیرساخت است که این شبکه را در زمان‌های خیلی دور راه‌اندازی کرده است. شرکت مخابرات ایران سومین بازیگر این حوزه است که درآمد شرکت‌های فعال این حوزه را جمع آوری می‌کند، پس از آن درصد کمی را خود برمی‌دارد و بقیه را در اختیار شرکت‌ها قرار می‌دهد.

وی در پایان گفت: درصورتی که مشترکان از این سرویس گله داشته باشند، می‌توانند با مرکز تماس مخابرات تماس بگیرند یا به صورت حضوری مراجعه کنند اما توصیه ما این است، اگر از شرکت ارائه دهنده خدمت ناراضی هستند، با ۱۹۵ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تماس بگیرند.

به گزارش ایسنا، شبکه هوشمند سیستمی یکپارچه برای ارایه سرویس‌های مخابراتی است که قادر است انواع مختلفی از سرویس‌های جدید را در حداقل زمان به مشتریان ارایه کند. سرویس‌های شبکه هوشمند، دامنه وسیعی داشته و از سازمان بزرگ تا یک فرد می‌توانند از آن استفاده کنند و بدین ترتیب امکان خوبی برای مشتریان فراهم خواهد شد تا بدون مراجعه حضوری به سازمان‌ها، به اطلاعات مورد نظر خود دست یابند.

یاسمین نسبتی

یاسمین نسبتی

نوشته‌ی بعدی

ظرفیت خدمات‌رسانی سامانه مخابراتی حرم رضوی "سه میلیون نفر در لحظه" است

نوشته‌های تازه

  • غفلت از محرمانه بودن ؛ هزینه تعامل جذاب با هوش مصنوعی
  • وزیر ارتباطات: ما از تمام ظرفیت کشورها در زمینه فناوری موقعیت مکانی استفاده خواهیم کرد
  • افزایش انتظارات تورم و دوباره به قیمت طلا می رود
  • Seyed Star Hashemi: موسسه تحقیقاتی باید مرجع اصلی فناوری برای کشور باشد
  • محدود کردن سیستم عامل های اینترنتی طلا هنوز در دسترس است
  • نظارت بر بازار موبایل ادامه دارد/ به استثنای روابط ثبت نام 6000 واحد تلفن همراه
  • مهر و موم سمن + اره و نقاشی
  • بعد از همکاری هنگام انتقال دانش فنی ، ایران را گسترش دهید
  • انتشار پروژه 2 سند برای به دست آوردن نخبگان و نظرات اساتید دانشگاه
  • شروع پیش نویس بررسی تغییر تجارت الکترونیکی
  • پیش نویس پروژه “شرایط برای تأسیس ، فعالیت ، آرامش و نظارت بر کارگزاران کد” منتشر شده است
  • وزیر ارتباطات: ما موانع ساختاری جدی بر اکوسیستم اقتصاد دیجیتال داریم
  • سوءاستفاده از مجرمان اطلاعات مصنوعی ؛ تولید چت ها با استفاده از چت ها
  • با شروع مجموعه ماهواره Marty Soleimani سال آینده به ماه می رود
  • ماهواره های Zafar ، Paya ، Kosar و Soleimani را تا پایان سال راه اندازی کنید
  • چهره Simgon از ماه قرمز در ایران
  • تبدیل به اتومبیل های سبز ؛ هوش مصنوعی و مبدل های کاتالیزوری
  • 5 ٪ افزایش درآمد حاصل از ترافیک بین المللی/اطلاعات صنعتی در دستور کار است
  • هوش مصنوعی ؛ ابزاری قدرتمند اما نیاز به آگاهی دارد
  • Post Smart در دستور کار/ ایجاد یک سیستم با معنی برای ارزیابی عملکرد قرار دارد
  • مشارکت در بخش خصوصی ستون اصلی تحول دیجیتال در دولت چهاردهم است
  • هشدار تترون خطرات/دانش در مورد رمزنگاری مساوی و دخمه
  • اختلال اینترنتی برطرف شد
  • اختلال اینترنتی در اثر برش فیبر در رومانی و بلغارستان ایجاد می شود
  • شما باید یک صفحه عمومی ایجاد کنید و از کیفیت شفاف شبکه عمومی اطمینان حاصل کنید
  • دوران ظاهر مضاعف و تهدید فضای مجازی به پایان رسیده است
  • Aghamorri: حجم حملات سایبری علیه کشور پایدار است
  • کمیته تجاری تشکیل شده است
  • تبلیغات رسانه ای بدون قید و شرط + شرایط متن
  • توسعه شرکت ارتباطات زیرساخت استراتژیک اکوسیستم دیجیتال
  • یک سال با وزارت ارتباطات ؛ از اجرای پروژه Big Jay گرفته تا محافظت از داده ها
  • فناوری رباتیک از شرکت ملی پست برنده جایزه نوآوری APPU شد
  • کاهش سوالات/ صرفه جویی در 2 میلیون صفحه کاغذ+فیلم
  • وزارت فرهنگ و ارتباطات برای ستایش مدیران زنان در کرمان
  • وزیر فرهنگ: اقتصاد دیجیتال و هوش مصنوعی فضای جدیدی ایجاد کرده است
  • چالش های فن آوری صنعت پستی کشور برطرف شده است
  • ماکو دروازه دیجیتال ایرانی به اروپا
  • یک سال با وزارت ارتباطات ؛ از فیلتر کردن تا جنگ بی رحمانه با حملات سایبری
  • خلاء قانونی و ضعف زیرساخت ها ارزیابی واقعی شرکتهای مبتنی بر دانش را متوقف می کنند
  • برای به دست آوردن رضایت مردم ؛ وزارت ارتباطات در دولت چهاردهم
  • 2 ٪ از مناطق شهری و 2 ٪ از مناطق روستایی Geokad هستند
  • وزیر ارتباطات: بدون انرژی از طریق تلاش اضافی برطرف می شود ، نه گناهکار
  • به معاون وزیر ارتباطات توصیه کنید تا مشکل دخالت Wi-Fi را در مناطق شلوغ حل کنید
  • هزینه های اینترنتی شاهر عقب و باباک زنجانی مجوز/ آب بندی نمی کنند
  • مالیات های اینترنتی شهرت و باباک زنجانی هیچ مجوز ندارند/ ما آب بندی داریم
  • تخصیص یک میلیون و هزاران گذرنامه عبادت از طریق پست
  • ربات کروی ناسا واژگون نشده + فیلم
  • وزیر ارتباطات: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی باید محور اجرای برنامه ها باشد
  • “Green Post” یک راه حل مدیریت انرژی/ نیاز به توسعه خدمات پستی بر اساس فناوری های جدید است
  • پوشش شبکه ارتباطی Razavi و مسیرهای ورودی مشهاد ارتقا یافت

[xero_seo]

دسته ها

  • اخبار
  • دسته‌بندی نشده
  • About
  • Advertise
  • Careers
  • Contact

کلیه حقوق برای مجله خبری اقتصاد ارتباطات محفوظ است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • Home

کلیه حقوق برای مجله خبری اقتصاد ارتباطات محفوظ است.