• About
  • Advertise
  • Careers
  • Contact
پنج‌شنبه, سپتامبر 18, 2025
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مجله خبری اقتصاد ارتباطات
  • اخبار اقتصاد ارتباطات
  • rss
  • اخبار اقتصاد ارتباطات
  • rss
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مجله خبری اقتصاد ارتباطات
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
خانه اخبار

همکاری‌ هواوی با ۴ خودروساز برای برندهای جدید

توسط محمدجواد آذری جهرمی
آگوست 15, 2024
در اخبار
0

انتهای پیام

منبع خبر: https://www.isna.ir/news/1402090805421/%D9%87%D9%85%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%87%D9%88%D8%A7%D9%88%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%DB%B4-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%D8%B3%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF

هواوی پس از انتشار خبر جوینت ونچر جدید این شرکت با شرکت چانگان اتومبیل، روز سه‌شنبه تائید کرد حداقل با چهار خودروساز سنتی در چین روی برندهای جدید خودروی برقی همکاری می‌کند.

تو لی، موسس شرکت مشاوره «سینو اتو اینسایتس» در پکن، در این باره گفت: خودروسازان چینی که محصولاتشان، فناوری لازم برای رقابت را ندارند، از استفاده از فناوری هواوی برای پر کردن خلاهای موجود، بسیار خوشحال هستند. هنوز خیلی زود است که بدانیم راهکارهای فناوری هواوی، تا چه حد نسبت به رقیبانش خوب است اما هواوی، مانند بسیاری از شرکت‌های فناوری دیگر، این فرصت را مشاهده کرده و به دنبال آن رفته است.

شرکت سازنده تلفن هوشمند و لوازم خانگی شیائومی قصد دارد یک خودرو را در نیمه اول سال آینده عرضه کند. این شرکت در اواخر اکتبر، یک سیستم عامل جدید به نام HyperOS را معرفی کرد.

هواوی در اواخر سال ۲۰۲۱، برند خودروهای Aito را معرفی کرد که توسط شرکت سرس ساخته شده است. این خودروها که اغلب در بسیاری از فروشگاه‌های تلفن‌های هوشمند هواوی در سراسر چین به نمایش گذاشته می‌شوند، محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌اند. این شرکت مدعی شده که تاکنون بیش از ۱۲۰ هزار دستگاه از مدل  ام ۵ را تحویل مشتریان داده است. به گفته یو، این برند حدود ۱۶ تا ۱۸ هزار دستگاه از خودروی ام ۷ را در نوامبر و ۲۰ هزار دستگاه دیگر را در ماه آینده، تحویل خواهد داد.

بر اساس گزارش شبکه سی ان بی سی، امسال، انجمن خودروی سواری چین اعلام کرده که ضریب نفوذ خودروهای انرژی جدید به بیش از یک سوم از خودروهای سواری فروخته شده در چین، صعود کرده است.

به گزارش ایسنا، غول مخابرات و تلفن هوشمند چینی هواوی، فروش فناوری خود در بازار رقابتی خودروی برقی را دو برابر کرده است. این شرکت تاکید کرده که خودرویی تولید نمی‌کند. در عوض، قطعات فناوری مانند سیستم عامل «هارمونی او اس» و محصولات دستیار راننده را می‌فروشد یا با خودروسازان برای تولید برندهای جدید خودروی برقی همکاری می‌کند.

در نیمه اول سال، درآمد هواوی از بخش مصرف‌کننده، ۱۰۳.۵ میلیارد یوان (۱۴.۲۷ میلیارد دلار) بود و در مقابل، راهکارهای هوشمند خودرویی این شرکت که محصولات آن شامل فناوری برای خودروهای انرژی جدید است، درآمدی معادل یک میلیارد یوان داشت. سایر درآمدهای مربوط به خودرو در بخش‌های دیگر کسب و کار این شرکت قرار گرفته است.

هواوی تائید کرد حداقل با چهار خودروساز سنتی در چین برای طراحی برندهای جدید خودرو، همکاری می‌کند.

چانگان و هواوی پیش از این برای برند خودروی برقی Avatr که در سال ۲۰۱۸ با شرکت باطری خودروی برقی «کانتامپورری آمپرکس تکنولوژی» ایجاد شد، همکاری داشته‌اند. شاسی بلند و سدان این برند، هر کدام به قیمت معادل ۴۲ هزار دلار فروخته می‌شود.

هواوی همچنین با شرکت چری در زمینه برند خودروی برقی Luxeed که جزئیات سدان اس ۷ خود را روز سه‌شنبه منتشر کرد، همکاری دارد.

مدیر کسب و کار مصرف کننده و خودروی هواوی گفت: این شرکت با خودروسازان به سه طریق همکاری دارد: به عنوان تامین‌کننده قطعات عمل می‌کند. مجموعه محصولات فناوری خودرو به نام «هواوی اینساید» را می‌فروشد و کنترل بیشتری در خصوص طراحی، فروش و بازاریابی خودروی «هواوی اینساید» برعهده می‌گیرد در حالی که خودروساز، خودرو را تولید می‌کند.

ریچارد یو، مدیر کسب و کار مصرف کننده و خودروی هواوی گفت: همکاری مشابهی هم با شرکت بایک موتور و JAC Motor در جریان است.

درآمد هواوی از کسب و کار مصرف کننده خود از زمانی که آمریکا، این شرکت را در لیست سیاه قرار داد و خرید از تامین‌کنندگان آمریکایی را برای این شرکت محدود کرد، به نصف کاهش یافت. این محدودیت‌ها شامل ممنوعیت دسترسی مجاز به جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید گوگل است. هواوی بیکار ننشست و سیستم عامل خود به نام «هارمونی او اس» را منتشر کرد.

شرکت تنسنت که مالک اپلیکیشن شبکه اجتماعی وی‌چت است، ادعا کرده است که فناوری خودرو را به بی ام دبلیو و برخی دیگر از خودروسازان عرضه می‌کند.

محمدجواد آذری جهرمی

محمدجواد آذری جهرمی

محمدجواد آذری جهرمی (زادهٔ ۲۵ شهریور ۱۳۶۰) سیاستمدار و مدیر ارشد اجرایی ایرانی است که از ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۰ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت دوم حسن روحانی بود. آذری جهرمی دانش‌آموخته مقطع کارشناسی مهندسی برق از دانشگاه صنعت آب برق است و فعالیت شغلی خود را از سال ۱۳۸۴ به عنوان کارشناس فنی وزارت اطلاعات آغاز کرد. او از ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۳ مدیرکل امنیت سیستم‌های ارتباطی سازمان تنظیم مقررات بود.[۷] او در سال آخر فعالیت دولت یازدهم، برای مدت کمتر از یک سال، از ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۶ به عنوان معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات (محمود واعظی) و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت فعالیت می‌کرد.[۸][۹] وی نخستین وزیر جمهوری اسلامی ایران است که پس از انقلاب ۱۳۵۷ متولد شده‌است.[۱۰] به عبارتی جوانترین وزیر دولت دوازدهم می‌باشد.

نوشته‌ی بعدی

بیت‌کوین در مسیر ۴۰ هزار دلار است؟

نوشته‌های تازه

  • غفلت از محرمانه بودن ؛ هزینه تعامل جذاب با هوش مصنوعی
  • وزیر ارتباطات: ما از تمام ظرفیت کشورها در زمینه فناوری موقعیت مکانی استفاده خواهیم کرد
  • افزایش انتظارات تورم و دوباره به قیمت طلا می رود
  • Seyed Star Hashemi: موسسه تحقیقاتی باید مرجع اصلی فناوری برای کشور باشد
  • محدود کردن سیستم عامل های اینترنتی طلا هنوز در دسترس است
  • نظارت بر بازار موبایل ادامه دارد/ به استثنای روابط ثبت نام 6000 واحد تلفن همراه
  • مهر و موم سمن + اره و نقاشی
  • بعد از همکاری هنگام انتقال دانش فنی ، ایران را گسترش دهید
  • انتشار پروژه 2 سند برای به دست آوردن نخبگان و نظرات اساتید دانشگاه
  • شروع پیش نویس بررسی تغییر تجارت الکترونیکی
  • پیش نویس پروژه “شرایط برای تأسیس ، فعالیت ، آرامش و نظارت بر کارگزاران کد” منتشر شده است
  • وزیر ارتباطات: ما موانع ساختاری جدی بر اکوسیستم اقتصاد دیجیتال داریم
  • سوءاستفاده از مجرمان اطلاعات مصنوعی ؛ تولید چت ها با استفاده از چت ها
  • با شروع مجموعه ماهواره Marty Soleimani سال آینده به ماه می رود
  • ماهواره های Zafar ، Paya ، Kosar و Soleimani را تا پایان سال راه اندازی کنید
  • چهره Simgon از ماه قرمز در ایران
  • تبدیل به اتومبیل های سبز ؛ هوش مصنوعی و مبدل های کاتالیزوری
  • 5 ٪ افزایش درآمد حاصل از ترافیک بین المللی/اطلاعات صنعتی در دستور کار است
  • هوش مصنوعی ؛ ابزاری قدرتمند اما نیاز به آگاهی دارد
  • Post Smart در دستور کار/ ایجاد یک سیستم با معنی برای ارزیابی عملکرد قرار دارد
  • مشارکت در بخش خصوصی ستون اصلی تحول دیجیتال در دولت چهاردهم است
  • هشدار تترون خطرات/دانش در مورد رمزنگاری مساوی و دخمه
  • اختلال اینترنتی برطرف شد
  • اختلال اینترنتی در اثر برش فیبر در رومانی و بلغارستان ایجاد می شود
  • شما باید یک صفحه عمومی ایجاد کنید و از کیفیت شفاف شبکه عمومی اطمینان حاصل کنید
  • دوران ظاهر مضاعف و تهدید فضای مجازی به پایان رسیده است
  • Aghamorri: حجم حملات سایبری علیه کشور پایدار است
  • کمیته تجاری تشکیل شده است
  • تبلیغات رسانه ای بدون قید و شرط + شرایط متن
  • توسعه شرکت ارتباطات زیرساخت استراتژیک اکوسیستم دیجیتال
  • یک سال با وزارت ارتباطات ؛ از اجرای پروژه Big Jay گرفته تا محافظت از داده ها
  • فناوری رباتیک از شرکت ملی پست برنده جایزه نوآوری APPU شد
  • کاهش سوالات/ صرفه جویی در 2 میلیون صفحه کاغذ+فیلم
  • وزارت فرهنگ و ارتباطات برای ستایش مدیران زنان در کرمان
  • وزیر فرهنگ: اقتصاد دیجیتال و هوش مصنوعی فضای جدیدی ایجاد کرده است
  • چالش های فن آوری صنعت پستی کشور برطرف شده است
  • ماکو دروازه دیجیتال ایرانی به اروپا
  • یک سال با وزارت ارتباطات ؛ از فیلتر کردن تا جنگ بی رحمانه با حملات سایبری
  • خلاء قانونی و ضعف زیرساخت ها ارزیابی واقعی شرکتهای مبتنی بر دانش را متوقف می کنند
  • برای به دست آوردن رضایت مردم ؛ وزارت ارتباطات در دولت چهاردهم
  • 2 ٪ از مناطق شهری و 2 ٪ از مناطق روستایی Geokad هستند
  • وزیر ارتباطات: بدون انرژی از طریق تلاش اضافی برطرف می شود ، نه گناهکار
  • به معاون وزیر ارتباطات توصیه کنید تا مشکل دخالت Wi-Fi را در مناطق شلوغ حل کنید
  • هزینه های اینترنتی شاهر عقب و باباک زنجانی مجوز/ آب بندی نمی کنند
  • مالیات های اینترنتی شهرت و باباک زنجانی هیچ مجوز ندارند/ ما آب بندی داریم
  • تخصیص یک میلیون و هزاران گذرنامه عبادت از طریق پست
  • ربات کروی ناسا واژگون نشده + فیلم
  • وزیر ارتباطات: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی باید محور اجرای برنامه ها باشد
  • “Green Post” یک راه حل مدیریت انرژی/ نیاز به توسعه خدمات پستی بر اساس فناوری های جدید است
  • پوشش شبکه ارتباطی Razavi و مسیرهای ورودی مشهاد ارتقا یافت

[xero_seo]

دسته ها

  • اخبار
  • دسته‌بندی نشده
  • About
  • Advertise
  • Careers
  • Contact

کلیه حقوق برای مجله خبری اقتصاد ارتباطات محفوظ است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • Home

کلیه حقوق برای مجله خبری اقتصاد ارتباطات محفوظ است.