بر اساس گزارش رویترز، این ویژگی موتور جستجوی گوگل، برای جستجوی اطلاعات، مانند یافتن مکان چیزی برای خرید، استفاده می شود و با چت بات «گوگل بارد» (Bard) که پرسونا داشته و می تواند مکالمات شبیه انسان را برای مثال، برای تولید کد نرم افزاری انجام دهد، متفاوت است،
کاربران ژاپنی می توانند از این ویژگی به زبانهای محلی خود استفاده کنند، در حالی که در هند، به زبانهای انگلیسی و هندی در دسترس خواهد بود.
گوگل اعلام کرد که هوش مصنوعی مولد را به ابزار جستجوی خود برای کاربران در هند و ژاپن عرضه کرده است.
انتهای پیام
منبع خبر: https://www.isna.ir/news/1402060906344/%D9%87%D9%88%D8%B4-%D9%85%D8%B5%D9%86%D9%88%D8%B9%DB%8C-%D9%85%D9%88%D9%84%D8%AF-%D8%A8%D9%87-%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88%DB%8C-%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84-%D8%AF%D8%B1-%DA%98%D8%A7%D9%BE%D9%86-%D9%88-%D9%87%D9%86%D8%AF-%D8%A2%D9%85%D8%AF
به گزارش ایسنا، این ویژگی که اولین بار فقط در آمریکا عرضه شد، هفته جاری در این دو کشور عرضه شد و کاربران حق انتخاب آن را خواهند داشت.