• About
  • Advertise
  • Careers
  • Contact
پنج‌شنبه, سپتامبر 18, 2025
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مجله خبری اقتصاد ارتباطات
  • اخبار اقتصاد ارتباطات
  • rss
  • اخبار اقتصاد ارتباطات
  • rss
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مجله خبری اقتصاد ارتباطات
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
خانه اخبار

کدام شبکه اجتماعی پول بیشتری به تولیدکنندگان محتوا می‌دهد؟

توسط زهرا وثوقی
آگوست 16, 2024
در اخبار
0

خواه یک تولید کننده محتوای تازه کار باشید یا یک کهنه کار باتجربه، شاید بخواهید بدانید کدام پلتفرم شبکه اجتماعی در سال ۲۰۲۴، بیشترین پرداخت را دارد.

تعداد ویوها، اغلب برای سنجش میزان درآمد تولیدکننده محتوا در شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌شود اما با در دسترس قرار گرفتن گزینه‌های پرداخت بیشتر شامل هدایا، حمایت‌های مالی، مدل‌های اشتراک و موارد دیگر، تمرکز روی ویوها کاهش یافته است. در واقع، هیچ راه مشخصی برای تعیین این که کدام پلتفرم شبکه اجتماعی، بیشترین هزینه را برای بازدیدها دارد، وجود ندارد.

بر اساس گزارش اپیدمیک ساند، ساختار مالی هر پلتفرم متفاوت است و مسیرهای مختلفی را برای کسب درآمد ارائه می‌دهد. کسب درآمد در شبکه‌های اجتماعی نباید تنها دلیل تولید محتوا باشد، اما طبیعتا یک مزیت است.

 فیس‌بوک: پرداخت فیس‌بوک به ازای هر هزار ویو هم قطعی نیست. برخی از افراد گزارش داده اند که در ازای هر هزار ویو، یک دلار تا ۱۰ دلار دریافت کرده اند.

اینستاگرام: تولیدکنندگان محتوا به ازای هر ویو در اینستاگرام، پولی دریافت نمی‌کنند، اما می‌توانید با فعال کردن تبلیغات در ویدئوهای خود، کسب درآمد کنند. اگر این گزینه را انتخاب کنند، ۵۵ درصد از کل درآمد تبلیغات را که ماهانه پرداخت می‌شود، دریافت خواهند کرد.

در خصوص درآمدهای کلان، یوتیوب منبع اصلی درآمد برای تولیدکنندگان محتوایی است که بیش از ۲۰۰ هزار دلار در سال درآمد دارند. شاید دانستن این موضوع، شگفت آور باشد اما منبع اصلی درآمد برای تولیدکنندگان محتوایی که کمتر از این مقدار درآمد دارند، تیک‌تاک است. با وجود ورود دیرهنگام، این اپلیکیشن چینی بیش از پلتفرم‌های دیگر، جبران کرده است.

یوتیوب با ۲۵.۸ درصد در فاصله نه چندانی زیادی پس از تیک‌تاک قرار دارد و پس از آن، فیس‌بوک با ۱۶.۵ درصد، توییتر با ۱۳.۱ درصد و اینستاگرام با ۷.۱ درصد، بیشترین درآمد را برای تولیدکنندگان محتوا دارند. بنابراین، با وجود این که فیس‌بوک و اینستاگرام، بیشترین درآمد را به همراه دارند، کاربران در تیک‌تاک و یوتیوب، پول بیشتری کسب می‌کنند.

کدام پلتفرم شبکه اجتماعی به تولیدکنندگان محتوا پول بیشتری می‌دهد؟

به گزارش ایسنا، شبکه‌های اجتماعی فقط جنبه سرگرمی و بازی ندارند و برای تولیدکنندگان محتوا، می‌تواند دنیای پرمخاطره‌ای باشد که در آن موفق شده یا شکست می‌خورند.

روی کاغذ، پلتفرم شبکه اجتماعی با بیشترین نقدینگی، باید بهترین پرداخت را داشته باشد. فیس‌بوک و اینستاگرام، دو پلتفرم بزرگ شبکه اجتماعی از نظر درآمد هستند و اولی، به‌ خصوص در فاصله سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۲، پیشتاز بود. با توجه به این که هر دو پلتفرم، از زمان رونق اولیه شبکه‌های اجتماعی حضور داشته‌اند و اکنون دو رکن اصلی شرکت متا هستند، منطقی به نظر می رسد که بهترین پرداخت را داشته باشند.

با در نظر گرفتن این موضوع، بیایید ببینیم که چهار پلتفرم اصلی شبکه اجتماعی، چقدر به تولیدکنندگان محتوا پرداخت می‌کنند و آیا آنها به ازای هر ویو، پول پرداخت می‌کنند:

یوتیوب: پس از کسب درآمد از یک ویدئو، یوتیوب‌برهای معروف می‌توانند انتظار دریافت حدود ۰.۰۱۸ دلار را برای هر بازدید از تبلیغات داشته باشند. این بدان معناست که شما برای هر هزار بازدید از تبلیغات در ویدئوی خود، حدود ۱۸ دلار هزینه خواهید داشت، که به طور متوسط برای هزار بازدید از ویدئو در یوتیوب، حدود ۳ تا ۵ دلار است

کدام پلتفرم شبکه اجتماعی در سال ۲۰۲۴ بیشترین هزینه را پرداخت می‌کند؟

تیک‌تاک: پرداخت‌های تیک‌تاک ثابت نیست. این پرداخت‌ها از محل صندوق تولیدکننده تیک‌تاک انجام می‌شود که پس از مدتی با برنامه خلاقیت تیک‌تاک ادغام شد. در حال حاضر، برآورد می‌شود که پس از ثبت نام در  این صندوق، تولیدکنندگان محتوا می‌توانند به ازای هر هزار بازدید تیک‌تاک، بین ۲ تا چهار سنت دریافت کنند. پرداخت‌ها در تیک‌تاک به طور قابل‌توجهی کمتر از سایر پلتفرم‌ها است.

یوتیوب در جایگاه سوم قرار دارد و لینکدین، تیک‌تاک و اسنپ چت پس از آن قرار دارند. اما فقط به این دلیل که فیس‌بوک و اینستاگرام بیشترین درآمد را دارند، به معنای آن نیست که بیشترین درآمد را برای تولیدکنندگان محتوا به همراه دارند. فقط به تمام آزمایش‌ها و سرمایه‌گذاری‌هایی که فیس‌بوک و اینستاگرام انجام می‌دهند، فکر کنید. این نکته بدی نیست. در واقع، پلتفرم‌های شبکه اجتماعی برای دوام آوردن باید تغییر کنند و این، به معنای آن است که سهم کوچکی هم می‌تواند نصیب تولیدکنندگان محتوا شود.

دانستن این که کدام پلتفرم‌ شبکه اجتماعی، چه میزان پول به ازای هر ویو پرداخت می‌کنند و کدام یک پرداخت نمی‌کنند، شروع خوبی است اما کدام پلتفرم شبکه اجتماعی بیشترین پول را در سال ۲۰۲۴ پرداخت می‌کند؟ متاسفانه هیچ پاسخ قطعی وجود ندارد. مطمئنا تیک‌تاک، بزرگترین سهم از درآمد تولیدکنندگان محتوا را به خود اختصاص می‌دهد، اما این برای همه صادق نیست و تیک‌تاک ممکن است خانه مناسبی برای محتوای شما نباشد.

بنابراین، کدام شبکه اجتماعی بیشترین پول را پرداخت می‌کند؟ همه اینها به صورت مورد به مورد است و باید به بخش‌های کوچکتر تقسیم شود اما، طبق تحقیقات اپیدمیک سون  از ۱۵۰۰ تولیدکننده محتوای دارای درآمد، تیک‌تاک بهترین پلتفرم برای درآمدزایی است. در واقع ۳۰ درصد از پاسخ دهندگان از تیک‌تاک نام بردند.

کدام شبکه اجتماعی بیشترین درآمد را دارد؟

کدام پلتفرم شبکه اجتماعی بیشترین پول را برای ویو یا مشاهده پست‌ها پرداخت می‌کند؟

انتهای پیام

منبع خبر: https://www.isna.ir/news/1403011004329/%DA%A9%D8%AF%D8%A7%D9%85-%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87-%D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C-%D9%BE%D9%88%D9%84-%D8%A8%DB%8C%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%AD%D8%AA%D9%88%D8%A7-%D9%85%DB%8C-%D8%AF%D9%87%D8%AF

زهرا وثوقی

زهرا وثوقی

نوشته‌ی بعدی

هواوی خوش درخشید - ایسنا

نوشته‌های تازه

  • غفلت از محرمانه بودن ؛ هزینه تعامل جذاب با هوش مصنوعی
  • وزیر ارتباطات: ما از تمام ظرفیت کشورها در زمینه فناوری موقعیت مکانی استفاده خواهیم کرد
  • افزایش انتظارات تورم و دوباره به قیمت طلا می رود
  • Seyed Star Hashemi: موسسه تحقیقاتی باید مرجع اصلی فناوری برای کشور باشد
  • محدود کردن سیستم عامل های اینترنتی طلا هنوز در دسترس است
  • نظارت بر بازار موبایل ادامه دارد/ به استثنای روابط ثبت نام 6000 واحد تلفن همراه
  • مهر و موم سمن + اره و نقاشی
  • بعد از همکاری هنگام انتقال دانش فنی ، ایران را گسترش دهید
  • انتشار پروژه 2 سند برای به دست آوردن نخبگان و نظرات اساتید دانشگاه
  • شروع پیش نویس بررسی تغییر تجارت الکترونیکی
  • پیش نویس پروژه “شرایط برای تأسیس ، فعالیت ، آرامش و نظارت بر کارگزاران کد” منتشر شده است
  • وزیر ارتباطات: ما موانع ساختاری جدی بر اکوسیستم اقتصاد دیجیتال داریم
  • سوءاستفاده از مجرمان اطلاعات مصنوعی ؛ تولید چت ها با استفاده از چت ها
  • با شروع مجموعه ماهواره Marty Soleimani سال آینده به ماه می رود
  • ماهواره های Zafar ، Paya ، Kosar و Soleimani را تا پایان سال راه اندازی کنید
  • چهره Simgon از ماه قرمز در ایران
  • تبدیل به اتومبیل های سبز ؛ هوش مصنوعی و مبدل های کاتالیزوری
  • 5 ٪ افزایش درآمد حاصل از ترافیک بین المللی/اطلاعات صنعتی در دستور کار است
  • هوش مصنوعی ؛ ابزاری قدرتمند اما نیاز به آگاهی دارد
  • Post Smart در دستور کار/ ایجاد یک سیستم با معنی برای ارزیابی عملکرد قرار دارد
  • مشارکت در بخش خصوصی ستون اصلی تحول دیجیتال در دولت چهاردهم است
  • هشدار تترون خطرات/دانش در مورد رمزنگاری مساوی و دخمه
  • اختلال اینترنتی برطرف شد
  • اختلال اینترنتی در اثر برش فیبر در رومانی و بلغارستان ایجاد می شود
  • شما باید یک صفحه عمومی ایجاد کنید و از کیفیت شفاف شبکه عمومی اطمینان حاصل کنید
  • دوران ظاهر مضاعف و تهدید فضای مجازی به پایان رسیده است
  • Aghamorri: حجم حملات سایبری علیه کشور پایدار است
  • کمیته تجاری تشکیل شده است
  • تبلیغات رسانه ای بدون قید و شرط + شرایط متن
  • توسعه شرکت ارتباطات زیرساخت استراتژیک اکوسیستم دیجیتال
  • یک سال با وزارت ارتباطات ؛ از اجرای پروژه Big Jay گرفته تا محافظت از داده ها
  • فناوری رباتیک از شرکت ملی پست برنده جایزه نوآوری APPU شد
  • کاهش سوالات/ صرفه جویی در 2 میلیون صفحه کاغذ+فیلم
  • وزارت فرهنگ و ارتباطات برای ستایش مدیران زنان در کرمان
  • وزیر فرهنگ: اقتصاد دیجیتال و هوش مصنوعی فضای جدیدی ایجاد کرده است
  • چالش های فن آوری صنعت پستی کشور برطرف شده است
  • ماکو دروازه دیجیتال ایرانی به اروپا
  • یک سال با وزارت ارتباطات ؛ از فیلتر کردن تا جنگ بی رحمانه با حملات سایبری
  • خلاء قانونی و ضعف زیرساخت ها ارزیابی واقعی شرکتهای مبتنی بر دانش را متوقف می کنند
  • برای به دست آوردن رضایت مردم ؛ وزارت ارتباطات در دولت چهاردهم
  • 2 ٪ از مناطق شهری و 2 ٪ از مناطق روستایی Geokad هستند
  • وزیر ارتباطات: بدون انرژی از طریق تلاش اضافی برطرف می شود ، نه گناهکار
  • به معاون وزیر ارتباطات توصیه کنید تا مشکل دخالت Wi-Fi را در مناطق شلوغ حل کنید
  • هزینه های اینترنتی شاهر عقب و باباک زنجانی مجوز/ آب بندی نمی کنند
  • مالیات های اینترنتی شهرت و باباک زنجانی هیچ مجوز ندارند/ ما آب بندی داریم
  • تخصیص یک میلیون و هزاران گذرنامه عبادت از طریق پست
  • ربات کروی ناسا واژگون نشده + فیلم
  • وزیر ارتباطات: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی باید محور اجرای برنامه ها باشد
  • “Green Post” یک راه حل مدیریت انرژی/ نیاز به توسعه خدمات پستی بر اساس فناوری های جدید است
  • پوشش شبکه ارتباطی Razavi و مسیرهای ورودی مشهاد ارتقا یافت

[xero_seo]

دسته ها

  • اخبار
  • دسته‌بندی نشده
  • About
  • Advertise
  • Careers
  • Contact

کلیه حقوق برای مجله خبری اقتصاد ارتباطات محفوظ است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • Home

کلیه حقوق برای مجله خبری اقتصاد ارتباطات محفوظ است.