• About
  • Advertise
  • Careers
  • Contact
دوشنبه, آگوست 18, 2025
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مجله خبری اقتصاد ارتباطات
  • اخبار اقتصاد ارتباطات
  • rss
  • اخبار اقتصاد ارتباطات
  • rss
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مجله خبری اقتصاد ارتباطات
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
خانه اخبار

افزایش سرعت تاکسی های اینترنتی چقدر است؟

توسط میترا شکری
آوریل 16, 2025
در اخبار
0
افزایش نرخ تاکسی‌های اینترنتی ناشی از چیست؟

شهروندان تهران در روزهای اخیر از افزایش نرخ بار خبر داده اند. این افزایش ، که توسط شورای شهرداری تأیید شده است ، به طور کلی از افزایش تعرفه ای که در سراسر شهر می بینیم کوچکتر است. اتومبیل هایی که به صورت هزینه یا مسافر عادی کار می کنند ، معمولاً قیمت های خاص خود را دارند و هیچ قطعنامه ای را نمی پذیرند. تجارت اجاره در این بخش معمولاً چانه زنی است به طوری که مسافر و راننده می توانند به آن برسند و موافقت کنند.

چند سال پیش ، هنگامی که تاکسی های اینترنتی ما برای سبک زندگی ما افتتاح شد ، آنها موفق شدند با خدماتی که ارائه می دهند به سرعت مشتریان را به دست آورند. این استقبال به این نکته رسید که آژانس های تجاری و دامنه های آنها تا حد زیادی از شهرها حذف شده اند.

تاکسی های اینترنتی اکنون اولین گزینه برای حمل و نقل افراد است. مشکل این است که امروزه قیمت ها در حال افزایش است و در چند ساعت از روز که ترافیک بیشتر ترافیک است ، درصد ثابت افزایش می یابد.

البته تعرفه های جدید تاکسی های شهری در ابتدای هر سال بر اساس مصوبات شورای شهرداری تهران و شرکت های حمل و نقل اینترنتی اعلام و اعمال می شود.

با این حال ، مکانیسم تاکسی های اینترنتی به گونه ای نیست که از افزایش خاص تعرفه ها پیروی کند. افزایش نرخ در این زمینه وقتی تقاضا برای خدمات بالا و تعداد رانندگان برای ارائه خدمات کم است ، ظاهر می شود. در این حالت ، مبالغ معمولاً به صورت نمایی افزایش می یابد.

سال گذشته Sayed Ja’far Hashemi رئیس کمیته مدنی و حمل و نقل شورای شهرداری تهران از درصد هزینه های تاکسی های اینترنتی در ساعات اوج ترافیک انتقاد می کند و اظهار داشت که اتومبیل های اینترنتی مجوز قانونی از شهرداری تهران ندارند ، نه به صورت فعالیت و یا قیمت گذاری.

سیستم قیمت گذاری پویا در تاکسی های اینترنتی توسط چندین معیار کار می کند. گاهی اوقات قیمت متفاوت به همان روش در زمان های مختلف متفاوت است. این معیارها عواملی مانند فاصله ، زمان سفر و نسبت جستجو و جستجو هستند. هزینه یک مسیر ثابت ممکن است به دلیل تغییر زمان سفر و به دلیل عواملی مانند ترافیک یا شرایط خاص آب و هوایی در زمان های مختلف تغییر کند. بر این اساس ، قیمت ها در ساعت در روز پایین تر از حد معمول هستند و از همیشه گران تر هستند و شاهد افزایش قیمت ساعت ها هستیم.

در شرایط آب و هوایی نامطلوب ، ما شاهد ترافیک شدید ، مصرف بیش از حد توسط سایر مدلهای حمل و نقل و افزایش تقاضا هستیم که باعث ایجاد تعادل بین عرضه و عرضه می شود. در این حالت ، هدف این است که قیمت هر دو مصرف کننده را خوشحال کند و از بازار خارج نشود. یکی از بزرگترین چالش های تاکسی های اینترنتی این بحث قیمت گذاری است ، زیرا باید راننده و کاربر مسافر راضی باشند.

“منفی عرب” در پاسخ به سؤال IRNA در مورد اینکه آیا قیمت تأیید شده در این پلتفرم در حال افزایش است یا خیر ، TEPSI گفت: “همانطور که می دانید ، قیمت وب دستی نیست و براساس الگوریتم های هوشمند ، پویا و پویا است.

وی افزود: هدف از این الگوریتم تعیین قیمتی است که برای رانندگان و مسافران و تعادل عرضه و عرضه ، هزینه ای است. “

عرب ادامه داد: “ما تا به امروز تغییر قابل توجهی در قیمت ها نداشته ایم ، اما با توجه به افزایش هزینه های امسال ، افزایش هزینه های اعلام شده توسط شورای تاکسی های شهرداری و افزایش هزینه های زندگی رانندگان در ماه های آینده اجتناب ناپذیر است.”

وی گفت: “سرانجام ، تلاش های ما همیشه در تلاش است تا هزینه سفر از ما را برای راننده و مسافر انجام دهد.”

منبع خبر: https://www.irna.ir/news/85804873/%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D9%86%D8%B1%D8%AE-%D8%AA%D8%A7%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C-%D9%86%D8%A7%D8%B4%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA

میترا شکری

میترا شکری

نوشته‌ی بعدی
مقابله با ۱۰۱ هزار حمله سایبری در زمستان ۱۴۰۳

در مواجهه با 6000 حمله سایبری در زمستان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه

  • دستگاه ها حق ذخیره اطلاعات به دست آمده از ثبت نام و ایجاد بانک هویت را ندارند
  • جزئیات واردات طلا و موبایل در شش ماه اول سال جاری/ عبور طلای وارد شده 1 میلیارد دلار
  • سهم محصولات IT در صادرات بدون روغن افزایش می یابد
  • یک سند اشتراک درآمد و آنچه آنها به مردم نمی گویند
  • تاکسی های اینترنتی توسط اتحادیه تجارت مجازی مجوز دارند
  • وزیر ارتباطات: من از کیفیت اینترنت راضی نیستم
  • شبکه فیبر مخابرات ISFAHAN بیش از 4000 کیلومتر است
  • کابل های مس در پروژه فیبر جمع آوری می شوند
  • ایجاد Pavix هوشمند در نمازگزاران مبارک
  • چگونه می توان یک بررسی ماهواره ای از ارتباطات از راه دور از راه دور در ایران/ناهید را بررسی کرد؟
  • رئیس جمهور اقدامات اجرایی دولت هوشمند وزارت ارتباطات را واگذار کرده است
  • کارخانه فیبر ایرانی در ونزوئلا وارد زنجیره تولید شد
  • صادرات وی با عدم بررسی بازار روبرو است
  • دفاتر اجرایی مدیریت مالیات فقط از طریق سیستم ستاد
  • پیشرفت پروژه فیبر در تهران تنها 5 ٪ است
  • 2 تا 6000 زائران آربین روزانه به استان تهران تحویل داده می شوند
  • ارتباط پایدار نمازگزاران Arbaen در دستور کار است
  • Madani Zade: اقتصاد دیجیتال کلید نجات اقتصاد ایران است
  • آماده سازی استخراج کنندگان رامسر برای نیروگاه های تجدید پذیر
  • عدم وجود یک دستور صادرات واحد یکی از اصلی ترین چالش های کشور است
  • برنامه های بورس اوراق بهادار برای ورود به صنعت Blockchain Ramsar تنظیم شده است
  • “مک مجازی” ؛ بیمارستان یکپارچه برای ارائه خدمات ارتباطی به نمازگزاران
  • تأخیر در دریافت گذرنامه با تماس
  • حمایت از فعالان هوش مصنوعی و معرفی مناطق آن یکی از اولویت های کشور است
  • کارگروه یک سیستم اطلاعات اداری برگزار شد
  • کد تخفیف ازکی 1404: راز خرید بیمه خودرو با 30 درصد تخفیف + راهنمای فعال‌سازی فوری
  • استان 5 ٪ افزایش می یابد
  • “رابطه” اولویت اصلی دولت در پروژه فیبر نوری
  • همکاری برای تقویت زیرساخت های ارتباطی سیستم بهداشت
  • بررسی ذخایر آب زیرزمینی با ماهواره چربی
  • وقتی روبات ها با هم در چیزهای خطرناک مطالعه می کنند
  • سند ارتقاء و ارتقاء جامع تصویب شده است
  • پیشرفت کارآیی نهید و تأیید چند سیستم
  • توافق نامه ایران -IRAQ برای ارائه خدمات ارتباطی با کیفیت در Arbaeen
  • برقراری ارتباط پایدار از ایران تا کربلی
  • ساختار ماهواره ای نهید نشانه دسترسی به قله های تکنولوژی/ وزیر ارتباطات است
  • برای بازیابی خدمات بیش از 5 میلیون سرویس پستی به مردم در طول جنگ/راه اندازی خدمات ارائه دهید
  • ارائه بیش از 2 میلیون نشریه در طول جنگ
  • نیکزاد: راه اندازی ماهواره Nahid 2 یک افتخار ملی است
  • خواستار طراحی “به نام ایران” شوید
  • نسل بعدی Simng یک ماهواره Nahyd را در فضا قرار می دهد
  • وزیر ارتباطات: نهید اولین ماهواره ارتباطات از راه دور در ایران در گروه KU است
  • وزیر ارتباطات: ماهواره نهید اولین ماهواره ارتباطات از راه دور در ایران در گروه KU است
  • عملیات پرواز را به فرودگاه Pajan برگردانید
  • داده های تلویزیون ماهواره ای نهید به دست آمد
  • ماهواره Nahid 2 در حال ساخت است/تهیه باند پهن ایران
  • زهره زهره با موفقیت به مدار تعیین شده تزریق شد
  • زندگی عملیاتی نهید به مدت دو سال است
  • ماهواره ارتباطات از راه دور با موفقیت در فضا+فیلم پرتاب شد
  • استفاده از سند درآمد محتوا باعث ایجاد اشتغال/ استقبال از توزیع دیجیتال خدمات می شود

[xero_seo]

دسته ها

  • اخبار
  • دسته‌بندی نشده
  • About
  • Advertise
  • Careers
  • Contact

کلیه حقوق برای مجله خبری اقتصاد ارتباطات محفوظ است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • Home

کلیه حقوق برای مجله خبری اقتصاد ارتباطات محفوظ است.