شهروندان تهران در روزهای اخیر از افزایش نرخ بار خبر داده اند. این افزایش ، که توسط شورای شهرداری تأیید شده است ، به طور کلی از افزایش تعرفه ای که در سراسر شهر می بینیم کوچکتر است. اتومبیل هایی که به صورت هزینه یا مسافر عادی کار می کنند ، معمولاً قیمت های خاص خود را دارند و هیچ قطعنامه ای را نمی پذیرند. تجارت اجاره در این بخش معمولاً چانه زنی است به طوری که مسافر و راننده می توانند به آن برسند و موافقت کنند.
چند سال پیش ، هنگامی که تاکسی های اینترنتی ما برای سبک زندگی ما افتتاح شد ، آنها موفق شدند با خدماتی که ارائه می دهند به سرعت مشتریان را به دست آورند. این استقبال به این نکته رسید که آژانس های تجاری و دامنه های آنها تا حد زیادی از شهرها حذف شده اند.
تاکسی های اینترنتی اکنون اولین گزینه برای حمل و نقل افراد است. مشکل این است که امروزه قیمت ها در حال افزایش است و در چند ساعت از روز که ترافیک بیشتر ترافیک است ، درصد ثابت افزایش می یابد.
البته تعرفه های جدید تاکسی های شهری در ابتدای هر سال بر اساس مصوبات شورای شهرداری تهران و شرکت های حمل و نقل اینترنتی اعلام و اعمال می شود.
با این حال ، مکانیسم تاکسی های اینترنتی به گونه ای نیست که از افزایش خاص تعرفه ها پیروی کند. افزایش نرخ در این زمینه وقتی تقاضا برای خدمات بالا و تعداد رانندگان برای ارائه خدمات کم است ، ظاهر می شود. در این حالت ، مبالغ معمولاً به صورت نمایی افزایش می یابد.
سال گذشته Sayed Ja’far Hashemi رئیس کمیته مدنی و حمل و نقل شورای شهرداری تهران از درصد هزینه های تاکسی های اینترنتی در ساعات اوج ترافیک انتقاد می کند و اظهار داشت که اتومبیل های اینترنتی مجوز قانونی از شهرداری تهران ندارند ، نه به صورت فعالیت و یا قیمت گذاری.
سیستم قیمت گذاری پویا در تاکسی های اینترنتی توسط چندین معیار کار می کند. گاهی اوقات قیمت متفاوت به همان روش در زمان های مختلف متفاوت است. این معیارها عواملی مانند فاصله ، زمان سفر و نسبت جستجو و جستجو هستند. هزینه یک مسیر ثابت ممکن است به دلیل تغییر زمان سفر و به دلیل عواملی مانند ترافیک یا شرایط خاص آب و هوایی در زمان های مختلف تغییر کند. بر این اساس ، قیمت ها در ساعت در روز پایین تر از حد معمول هستند و از همیشه گران تر هستند و شاهد افزایش قیمت ساعت ها هستیم.
در شرایط آب و هوایی نامطلوب ، ما شاهد ترافیک شدید ، مصرف بیش از حد توسط سایر مدلهای حمل و نقل و افزایش تقاضا هستیم که باعث ایجاد تعادل بین عرضه و عرضه می شود. در این حالت ، هدف این است که قیمت هر دو مصرف کننده را خوشحال کند و از بازار خارج نشود. یکی از بزرگترین چالش های تاکسی های اینترنتی این بحث قیمت گذاری است ، زیرا باید راننده و کاربر مسافر راضی باشند.
“منفی عرب” در پاسخ به سؤال IRNA در مورد اینکه آیا قیمت تأیید شده در این پلتفرم در حال افزایش است یا خیر ، TEPSI گفت: “همانطور که می دانید ، قیمت وب دستی نیست و براساس الگوریتم های هوشمند ، پویا و پویا است.
وی افزود: هدف از این الگوریتم تعیین قیمتی است که برای رانندگان و مسافران و تعادل عرضه و عرضه ، هزینه ای است. “
عرب ادامه داد: “ما تا به امروز تغییر قابل توجهی در قیمت ها نداشته ایم ، اما با توجه به افزایش هزینه های امسال ، افزایش هزینه های اعلام شده توسط شورای تاکسی های شهرداری و افزایش هزینه های زندگی رانندگان در ماه های آینده اجتناب ناپذیر است.”
وی گفت: “سرانجام ، تلاش های ما همیشه در تلاش است تا هزینه سفر از ما را برای راننده و مسافر انجام دهد.”
منبع خبر: https://www.irna.ir/news/85804873/%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D9%86%D8%B1%D8%AE-%D8%AA%D8%A7%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C-%D9%86%D8%A7%D8%B4%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA