
تهران – مجله خبری اقتصاد ارتباطات – به گفته «مجید سلیمانی» از اعضای هیات علمی دانشکده ارتباطات دانشگاه تهران، چالش اصلی در فضای جدید رسانه و ارتباطات به سمت رسانه های سنتی و جریان اصلی است. ویژگی منحصر به فرد این رسانه ها، تولید حرفه ای مبتنی بر قدرت خلاقانه و گران قیمت، به تدریج در رقابت با ابزارهای جدیدی مانند هوش مصنوعی، مزیت خود را از دست می دهد. اکنون سیاست حفظ و نگهداری و محتوا در اختیار رسانه ها نیست، بلکه در اختیار بسترهاست.
منبع خبر: https://www.irna.ir/news/86000121/%D8%A7%D9%82%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%AF-%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%88-%D8%AA%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84%DB%8C-%D9%86%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B1-%D8%B3%DB%8C%D8%B7%D8%B1%D9%87-%D9%BE%D9%84%D8%AA%D9%81%D8%B1%D9%85-%D9%87%D8%A7-%D8%A8%D8%B1-%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86

