خدمات مرتبط با فناوری امروز در حال افزایش است و اعتراضات متناسب با نحوه ارائه خدمات افزایش می یابد. بر این اساس ، کاربران می توانند برای ردیابی شکایات خود در زمینه های مختلف ارتباطی و فناوری اطلاعات ، به سیستم شکایت و شکایت مراجعه کنند.
طبق گفته ISNA ، این سیستم برای پاسخ به شکایات ، افزایش سطح رضایت مشتری و حل مشکلات فناوری اطلاعات و ارتباطات خود طراحی شده است. برای دسترسی آسان تر به کاربران ، روش های مختلفی برای ثبت و ردیابی شکایات وجود دارد تا کاربران بتوانند از https://3.cra.ir بازدید کنند یا با شکایات خود در مورد تلفن در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات تماس بگیرند.
بنابراین ، تعمیر و نگهداری و ارائه خدمات ، کیفیت خدمات ، مشکلات مالی و تعرفه ، کمبود آنتن ، پیامک متن ، املاک و سیم کارت ، تابش ، حمل و نقل ، خدمات با ارزش موبایل و بسته های ترکیبی همیشه یکی از نمونه های متعدد شکایات ثبت شده در سیستم است. کاربران می توانند برای ردیابی شکایات سیستم 2 کد شماره 1* را استخدام کنند و با انتخاب گزینه 2 و وارد کردن کد ردیابی که از سیستم 2 دریافت کرده اند ، از آخرین شکایت خود مطلع شوند.
کاربران ارتباطات ، فناوری اطلاعات و خدمات پستی می توانند با مراجعه به https://3.cra.ir ، شکایات خود را از خدمات مختلف ICT ارسال و ردیابی کنند
لازم به ذکر است که کاربران ابتدا باید شکایت خود را در منوی جستجو انتخاب کنند و آن را به طور دقیق نشان دهند ، و سپس اطلاعات شکایت از جمله سرویس ، نام ، نوع اپراتور و موضوع شکایت را وارد کرده و با انتخاب گزینه برای مرحله بعدی ، منوی تماس را وارد کنید.
در این مرحله ، پس از وارد کردن اطلاعات تماس و متن شکایت ، گزینه ثبت نام را انتخاب کنید. پس از طرح شکایت کاربر ، کد ردیابی شکایت روی صفحه نمایش داده می شود و به شماره تلفن همراه قرار داده شده در اطلاعات تماس در همان زمان ارسال می شود.
کاربران را می توان با استفاده مجدد از سیستم و انتخاب شکایت زیر و وارد کردن کد ردیابی از وضعیت شکایت خود مطلع کرد. مشترکین این سیستم همچنین ممکن است شکایات سایر مشترکان را در زمینه های مختلف فناوری اطلاعات و ارتباطات بررسی کرده یا در مورد مستندات از جمله تصویر ، صوتی و غیره آن را ضمیمه کنند.
پایان پیام
منبع خبر: https://www.isna.ir/news/1404021308638/%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%B4%DA%A9%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D9%81%D9%86%D8%A7%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%B1%D8%A7-%D9%BE%DB%8C%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF