بنیانگذار اینستاگرام هشدار داده است که چت های هوش مصنوعی مؤثرتر از مؤثر بودن در ترغیب کاربران برای پرسیدن سؤالات بیشتر هستند.
به گفته اینا ، کوین سیستروم ، بنیانگذار اینستاگرام ، معتقد است که چت های ارائه شده توسط شرکت های اطلاعاتی مصنوعی در تلاشند با پرسیدن سؤالات مداوم به جای ارائه اطلاعات مفید ، تعامل با کاربران را افزایش دهند.
به نقل از تک -کران ، Cystrome معتقد است که این تاکتیک ها قدرتی را نشان می دهد که به ما آسیب می رساند و آنها را با تاکتیک هایی که رسانه های اجتماعی به شرکت ها ارائه می دهند تا سلطه خود را گسترش دهند ، مقایسه می کند. وی گفت: “می بینید که برخی از این شرکت ها در تلاشند تا مشارکت را افزایش دهند ، همان مسیری که همه شرکت های مصرف کننده برای افزایش مشارکت خود نیاز دارند.” هر بار که یک سؤال می پرسم ، گپ در پایان سوال کوچک می پرسد تا ببیند آیا می توانم از من بخواهم که یک سوال دیگر بپرسم.
این اظهارات مورد انتقاد قرار گرفته است زیرا انتقاد از انتقاد چتپ به دلیل نگرش مسطح آنها نسبت به مصرف کنندگان به جای اینکه مستقیماً به سؤالات آنها پاسخ دهد ، مورد انتقاد قرار می گیرد. Open Open برای این مشکل عذرخواهی کرد و بازخورد کاربران کوتاه مدت را نشان می دهد.
Cystrom گفت که چت های بیش از حد مشکلی نیست ، اما یک ویژگی عمدی برای شرکت های اطلاعاتی مصنوعی برای نشان دادن معیارهایی مانند زمان و کاربران فعال هر روز طراحی شده است. وی افزود: شرکت های اطلاعاتی مصنوعی باید بر ارائه پاسخ های با کیفیت بالا تمرکز کنند ، نه تغییر معیارها به ساده ترین روش.
Cystrome در اظهارات خود هیچ شرکت اطلاعاتی مصنوعی خاص را مشخص نکرد و به درخواست یک بار برای اظهار نظر پاسخ نداد.
در پاسخ به این مکالمات ، Open -ai داده های کاربر خود را نشان داد ، نشان می دهد که مدل هوش مصنوعی آن اغلب تمام اطلاعات لازم برای ارائه پاسخ خوب را ندارد و ممکن است توضیح یا جزئیات دیگری را درخواست کند. با این حال ، هوش مصنوعی باید سعی کند به درخواست پاسخ دهد و به کاربر بگوید که او ممکن است برای اطلاعات خاص مفیدتر باشد. مگر اینکه سؤالات بسیار نامشخص یا پاسخ دادن به آن دشوار باشد.
پایان پیام
منبع خبر: https://www.isna.ir/news/1404021308909/%D9%87%D8%B4%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D9%86%DB%8C%D8%A7%D9%86-%DA%AF%D8%B0%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%DA%86%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%87%D9%88%D8%B4-%D9%85%D8%B5%D9%86%D9%88%D8%B9%DB%8C