• About
  • Advertise
  • Careers
  • Contact
یکشنبه, جولای 6, 2025
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مجله خبری اقتصاد ارتباطات
  • اخبار اقتصاد ارتباطات
  • rss
  • اخبار اقتصاد ارتباطات
  • rss
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مجله خبری اقتصاد ارتباطات
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
خانه اخبار

بیشترین شکایت ارتباطی مشترکان از چه حوزه‌هایی است؟

توسط یاسمین نسبتی
آگوست 17, 2024
در اخبار
0

انتهای پیام

منبع خبر: https://www.isna.ir/news/1402080201502/%D8%A8%DB%8C%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B4%DA%A9%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B7%DB%8C-%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B2-%DA%86%D9%87-%D8%AD%D9%88%D8%B2%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA

براساس اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، قره‌داغی با اشاره به نظارت مستمر کمیته حفاظت از حقوق مصرف کننده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بر عملکرد اپراتورها افزود: پاسخگویی شبانه‌روزی به تماس مشترکان سرویس‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات در مرکز تماس ۱۹۵، تولید درخت دانش برای بالغ بر ۱۰ شکایات پر تکرار سامانه ۱۹۵، جلوگیری از اعمال سلیقه و ایجاد وحدت رویه میان رگولاتوری و دارندگان پروانه حوزه ICT در رسیدگی و پاسخگویی به شکایات، پایش و نظارت بر نحوه رسیدگی به شکایات پاسخ داده شده در سامانه ۱۹۵ از سوی مناطق نه‌گانه و اپراتورهای ثابت و سیار، از جمله اقدامات رگولاتوری است که باعث بهبود وضعیت رسیدگی به شکایات و ارتقای سطح رضایتمندی و صیانت از حقوق مشترکان شده است.   

به گزارش ایسنا، ‌ اواسط مهرماه بود که کمیته عالی حفاظت از حقوق مصرف‌کننده در جلساتی مجزا، ۱۲۷ شکایت ثبت شده مشترکین شرکت مخابرات ایران در استان‌های گوناگون مانند زنجان، گیلان، قزوین، بوشهر، فارس و تهران در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات (۱۹۵) که در فرآیند تعیین شده این سامانه بی‌پاسخ مانده بود را بررسی و رسیدگی کرد. از مجموع ۱۲۷ شکایتی که در این جلسات بررسی شد، مشکل مربوط به ۵۳ شکایت حل و این شکایات مختومه اعلام شدند.

طبق اعلام مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری از مجموع ۱۰۳ هزار و ۲۹۲ شکایت ثبت شده در سامانه ۱۹۵ در نیم سال اول سال جاری، ۵۶ هزار و ۵۲۳ شکایت مربوط به شرکت مخابرات ایران است که این آمار نشان می‌دهد سهم این شرکت از شکایات مردمی سامانه ۱۹۵، بیش از ۵۴ درصد سهم شکایات ثبتی در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲ است.

حال به تازگی پیمان قره‌داغی- مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری- اعلام کرده است: از مجموع ۱۰۳ هزار و ۲۹۲ شکایت ثبت شده در سامانه ۱۹۵ در نیم سال اول سال جاری، ۵۶ هزار و ۵۲۳ شکایت مربوط به شرکت مخابرات ایران است. این آمار نشان می‌دهد سهم شرکت مخابرات از شکایات مردمی سامانه ۱۹۵، بیش از ۵۴ درصد سهم شکایات ثبتی در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲ است.  

همچنین سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گزارش اخیر خود به وضعیت شکایت ثبت شده در حوزه ثابت و سیار در سامانه ۱۹۵ هم اشاره کرده است که ۷۵ درصد شکایت‌ها متعلق به حوزه ثابت بوده و ۲۵ درصد شکایت‌ها به حوزه سیار تعلق دارد.

گفته شده عدم رعایت تعرفه مکالمه، قطع ارتباط، عدم تامین کابل سرقت شده، عدم واگذاری خط تلفن ثابت، مغایرت در محاسبه هزینه‌های قبض، عدم پاسخگویی مناسب و ارایه خدمات پشتیبانی نامطلوب، هزینه نصب و راه‌اندازی سرویس و عدم واگذاری سرویس، تاخیر در نصب و راه‌اندازی سرویس، قطع سرویس تلفن ثابت، عدم تضمین کیفیت سرویس ارایه شده، عدم خروج از PCM، سلب امتیاز خط مشترک و تغییر شماره در کابل برگردان بیشترین حجم شکایات ثبت شده توسط مشترکین این مناطق در سامانه ۱۹۵ را داشته‌اند.

وی استان‌های تهران، خراسان رضوی، خوزستان، اصفهان و مازندران را پنج استان‌ با بیشترین شکایات ثبت شده در شش ماهه اول سال جاری معرفی و در رابطه با موضوع شکایات پرتکرار بیان کرد: قطع ارتباط تلفن ثابت، عدم تضمین کیفیت سرویس ارائه شده، عدم تامین کابل سرقت شده، عدم جمع آوری سرویس و عدم آنتن‌دهی شبکه موبایل از جمله شکایات پرتکرار این سامانه هستند.

یاسمین نسبتی

یاسمین نسبتی

نوشته‌ی بعدی

مساله اینترنتِ کم‌جانِ جیرفت

نوشته‌های تازه

  • آماده سازی فرودگاه Payam برای واردات فوری مواد مخدر و کالاهای اساسی
  • ادعای نصب برج های ارتباطات از راه دور در کشور درست نیست
  • برای شناسایی شرکت های فعال در خدمت نمازگزاران Arbaeen تماس بگیرید
  • “تغییر آدرس” و “درخواست انتشار در آدرس جدید” را راه اندازی کنید
  • مقاومت در برابر زیرساخت های ارتباطی در اوج جنگ 6 روزه تحمیل شده
  • ارتباط نمازگزاران از آربین با ظاهر هماهنگ و جهادی تسهیل می شود
  • وزیر ارتباطات: از هر اقدامی که باعث تضعیف نزدیکی ملی شود باید اجتناب شود
  • مردم ایران هیچ تجاوز/ نیاز به مستند سازی جنایات رژیم صهیونیستی و ایالات متحده را نمی پذیرند
  • وزیر ارتباطات: وضعیت دسترسی به ارتباطات به پیش شرط ها بازگشت
  • به طور خودکار مجوزهای فعالیت صادر شده توسط سازمان فناوری اطلاعات
  • بازدید از وزیر ارتباطات به سیستم عامل ها و شرکت های دیجیتال
  • پشتیبانی هدف برای شرکتهای مبتنی بر دانش در زمینه ارتباطات افزایش یافته است
  • تماس تلفنی تلفن ثابت تا پایان ماه ژوئیه رایگان بود
  • نیاز فوری به همکاری استراتژیک برای محافظت از زیرساخت های حیاتی
  • ارز مبادله Nubitx: ما مبلغ سرقت شده را جبران می کنیم
  • ایرانیان در خارج از کشور دسترسی به فرستاده های محلی/کاهش برخی محدودیت ها
  • حملات سایبری قبل از حمله به ایران/ کودکان بی گناه در یک رویا کشته شد
  • کاربران خارجی وارد برنامه می شوند.
  • شهروندان از پیام های متنی و نمایندگان مراقبت می کنند
  • تمهیدات جدید برای گیرندگان بسته های پستی نه در مقصد
  • اعلامیه وزارت ارتباطات پس از محدودیت های دسترسی به اینترنت
  • وزارت ارتباطات: محدودیت های موقت اینترنت
  • همکاری ناسا با 1.5 میلیارد دلار با هند
  • بیت کوین همچنان به ضرب و شتم تجاوزگر ادامه می دهد
  • به شماره های خارجی ناشناس پاسخ ندهید
  • برش از Google و مقیاس هوش مصنوعی برای دنبال کردن سرمایه گذاری بزرگ متا
  • هواوی و SMIC به لیست کنترل صادرات تایوان اضافه شدند
  • سرمایه گذاری آمازون با قیمت 2 میلیارد دلار زیرساخت استرالیا دیتاسنتر استرالیا
  • آخرین شرط -از اساسنامه جهان در جهان
  • نمایشگاه المپوس بار دیگر به تعویق افتاد
  • نمایشگاه المپوس به تعویق افتاد
  • صفحه درخواست شده شما پیدا نشده است.
  • وزارت ارتباطات: اینترنت موقت محدود است
  • وزارت ارتباطات: محدودیت های اینترنتی یک کشور موقت است
  • تسلا کار سابق مهندس را به ارمغان آورده است
  • جرم شغل غیر جذاب نیست
  • اختلال اینترنتی کشور – isna
  • فرصتی برای یک مکالمه لحظه ای برای یک مرد فلج با فناوری جدید فراهم کنید
  • آخرین شرط -از اساسنامه جهان در جهان
  • ایجاد یک پردیس فضایی تخصصی در Park Fava
  • از آخرین وضعیت خدمات ملی دولت هوشمند گرفته تا تولید آفتابی در وزارت ارتباطات
  • بهبود قوانین ؛ اساس جریان تبادل داده
  • استفاده از هوش مصنوعی در ویکی پدیا را متوقف کنید
  • استفاده تجربی از هوش مصنوعی در ویکی پدیا متوقف شد
  • بسترهای شبکه های اجتماعی به انتشارات مصرف کننده پاسخ می دهند
  • عامل اصلی در کاهش کیفیت پوشش موبایل چیست؟
  • ایجاد یک پردیس فضایی تخصصی در Park Fava
  • مشارکت 2 میلیارد دلار در اقتصاد ایالات متحده در اقتصاد ایالات متحده
  • بیت کوین به 6000 دلار می رسد؟
  • وزارت ارتباطات از 2 کیلو وات فراتر رفت

[xero_seo]

دسته ها

  • اخبار
  • دسته‌بندی نشده
  • About
  • Advertise
  • Careers
  • Contact

کلیه حقوق برای مجله خبری اقتصاد ارتباطات محفوظ است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • Home

کلیه حقوق برای مجله خبری اقتصاد ارتباطات محفوظ است.