• About
  • Advertise
  • Careers
  • Contact
چهارشنبه, جولای 30, 2025
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مجله خبری اقتصاد ارتباطات
  • اخبار اقتصاد ارتباطات
  • rss
  • اخبار اقتصاد ارتباطات
  • rss
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مجله خبری اقتصاد ارتباطات
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
خانه اخبار

تسهیلات سرویس ملی دولت هوشمند چیست؟

توسط یاسمین نسبتی
ژوئن 11, 2025
در اخبار
0
تسهیلات سرویس ملی دولت هوشمند چیست؟

تعداد کاربران پنجره ملی خدمات هوشمند دولت 1.5 میلیون است و از چهاردهمین دولت ، با تلاش برای ارائه خدمات با کیفیت و نوآورانه ، حدود 5 میلیون کاربر به خدمات ملی دولت هوشمند اضافه شده اند.

مدیر کل مدیكس ، مدیر كل- مدیر كیفیت توسعه و مشاهده خدمات دولت هوشمند سازمان فناوری اطلاعات ایران- در مورد پنجره خدمات ملی دولت هوشمند می گوید: خدمات ملی اسمیت سیستم ذهنی یك خدمات عمومی سیستم جامع و یکپارچه است و شفافیت را افزایش می دهد.

وی گفت: این سیستم خدمات و اطلاعات سازمان های دولتی را در یک بستر دیجیتال جمع آوری کرده و به شهروندان این امکان را می دهد تا از طریق یک پلتفرم به خدمات خود دسترسی پیدا کنند.

وی افزود: براساس ماده 7 برنامه توسعه ، آژانس های اجرایی موظف هستند تا پایان سال اول اجرای برنامه ، خدمات خود را بصورت آنلاین و ایمن ارائه دهند و حداقل 2 ٪ از خدمات الکترونیکی خود را به افراد طبیعت بیش از 5 سال و اشخاص حقوقی ارائه دهند ، بدون نیاز به این سکوی ، ایجاد یک بستر مؤثر و ایجاد یک بستر مؤثر و ایجاد یک خدمات مؤثر است.

Fuoladian در مورد مهمترین فعالیت های این پنجره توضیح داد: ورود ایمن بدون پیام کوتاه یکی از مهمترین فعالیت های این سیستم است. با استفاده از یک الگوریتم برای بررسی هویت با بسیاری از مرحله ، بر اساس اعداد منحصر به فرد برای مطابقت با شماره ها ، ورود ایمن بدون نیاز به کد OTP برای افزایش سرعت دسترسی و جلوگیری از حملات مانند OTP یا تکرار انجام می شود.

وی افزود: “این سیستم از فناوری های جدید برای ارائه احراز هویت چهار سطح استفاده می کند.” سطح 1 با ارسال کد OTP به شماره موبایل ، سطح 2 ، با استفاده از خدمات اساسی مانند یک شاهکار یا پرس و جو برای هویت ، سطح سوم با زنده و مطابقت با یک تصویر ملی با افراد و سطح چهار ، با استفاده از یک امضای دیجیتالی برای معاملات رسمی و قانونی. همچنین دسترسی به خدماتی مانند ثبت نام برای خدمات اجتماعی ، مجوز و دریافت اطلاعات به عنوان تنها دروازه را فراهم می کند.

تعداد کاربران پنجره ملی خدمات هوشمند دولت 3.7 میلیون است و انتظار می رود با افزایش آگاهی عمومی و توسعه زیرساخت های دیجیتال ، در آینده نزدیک به طرز چشمگیری افزایش یابد. مدیرعامل توسعه کیفیت و نظارت بر خدمات دولت هوشمند سازمان فناوری اطلاعات ایران تأکید کرد: علاوه بر موارد ذکر شده ، شهروندان می توانند به سرعت خدمات خود را بدون بازدید دریافت کنند ، که این باعث کاهش هزینه های سفر و زمان می شود. این اقدامات برای اجرای دولت هوشمند ، از بین بردن توصیه های غیر ضروری ، جایگزینی سوالات کاغذی با تبادل آنلاین اطلاعات و بهبود کیفیت خدمات انجام شده است.

با اشاره به موقعیت پنجره فعلی ، Fooladian توضیح داد: پنجره ملی خدمات هوشمند دولت نیز پیشرفت مستمر برای رفع نیازهای رو به رشد شهروندان و پیشرفت فناوری ایجاد کرده است. در حال حاضر از 5 دستگاه اجرایی 2 (از جمله بانک ها) به این سیستم وصل شده اند. تعداد سیستم های متصل شامل 2 سیستم اجرایی ، 2 سیستم دانشگاهی ، 2 سیستم بیمارستان و 2 سیستم شهرداری است. این سیستم نقش مهمی در تسهیل دسترسی به خدمات دولتی و بهبود کیفیت زندگی شهروندان با تمرکز بر افزایش امنیت اطلاعات و محرمانه بودن کاربران دارد. تداوم بهبود زیرساخت ها و توجه به نظر مصرف کنندگان ، موفقیت این سیستم را تضمین می کند.

تعداد کاربران ویندوز ملی دولت هوشمند چقدر است؟

وی افزود: “تعداد کاربران ملی ویندوز خدمات Smart Tuwermy 3.7 میلیون است و انتظار می رود با افزایش آگاهی عمومی و توسعه زیرساخت های دیجیتال ، تعداد کاربران این سیستم در آینده نزدیک به طرز چشمگیری افزایش یابد و این باعث بهبود دولت و شدت عمومی می شود.

به گفته مدیر عمومی برای توسعه کیفیت و نظارت بر خدمات فناوری اطلاعات ایران پس از چهاردهمین دولت ، با تلاش خود برای ارائه خدمات با کیفیت و نوآورانه ، حدود 5 میلیون کاربر و موفقیت دولت برای بهبود زیرساخت های دیجیتال به پنجره ملی خدمات هوشمند اضافه شده است.

چهاردهمین دولت با استفاده از فناوری ، ساده سازی فرآیندهای اداری و بهبود شفافیت ، دسترسی آسان تر به خدمات دولتی را فراهم می کند که نه تنها زندگی روزمره شهروندان را تسهیل می کند ، بلکه به افزایش تجارت و افزایش بهره وری نیز کمک می کند. این فرایند نوید توسعه پایدار و بهبود کیفیت زندگی شهروندان در آینده است.

دستگاه های پیشتاز و پشتی که به Smart National Smart of Services دولت هوشمند متصل می شوند

وی در پاسخ به این سؤال كه چه دستگاه هایی در خط مقدم اتصال به سیستم قرار دارد ، گفت: “برخی از مدیران سطح بالا با خدمات ملی دولت هوشمند پیشرو خدمات الکترونیکی هستند.” آنها شامل سازمان تأمین اجتماعی ، اداره امور مالیاتی ایالتی ، وزارت آموزش و پرورش ، سازمان دولتی Tazir و غیره هستند. این مشارکت ها نه تنها کیفیت خدمات را بهبود بخشید بلکه به توسعه و اطلاعات پایدار کشور نیز کمک کرده است. با افزایش تعداد دستگاه های متصل ، انتظار می رود دسترسی به شهروندان به خدمات دولتی آسان تر شود.

مدیر عمومی برای توسعه کیفیت و نظارت بر خدمات هوشمند فناوری اطلاعات ایران گفت: “سیستم میخک ، که خدمات کنسولی و تسهیل کننده ای را به ایرانیان در خارج از کشور ارائه می دهد ، به دلیل تفاوت در فرآیندها با خدمات این سیستم هنوز کاملاً یکپارچه نشده است.” با این حال ، مذاکرات برای اتصال کاربران با کد ملی و شماره تلفن همراه ثبت شده انجام شده است. شرکت های هواپیمایی همچنین همکاری لازم را برای اتصال انجام ندادند. با توجه به اهمیت مشکل ، انتظار می رود این دستگاه ها اقدامات لازم را برای اتصال به سیستم برای بهبود دسترسی به خدمات انجام دهند.

Foladian در پایان گفت: طبق دو قانون بودجه اخیر ، مدیران موظفند پنجره ای را روی پنجره طراحی کنند و آن را برای سرویس دولت هوشمند برای خدمات هوشمند به پنجره ملی وصل کنند. از مجموع 2 سرویس ، 2 سرویس به عنوان یک سرویس هوشمند معادل 1.5 ٪ از کل خدمات تأیید می شوند.

پایان پیام

منبع خبر: https://www.isna.ir/news/1404032012925/%D9%BE%D9%86%D8%AC%D8%B1%D9%87-%D9%85%D9%84%DB%8C-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D8%AF%D9%88%D9%84%D8%AA-%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF-%DA%86%D9%87-%D8%A7%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF

یاسمین نسبتی

یاسمین نسبتی

نوشته‌ی بعدی
ساختارهایی که با نانو و OT نفس می کشند و انرژی را جذب نمی کنند

ساختارهایی که با نانو و OT نفس می کشند و انرژی را جذب نمی کنند

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه

  • همکاری برای تقویت زیرساخت های ارتباطی سیستم بهداشت
  • بررسی ذخایر آب زیرزمینی با ماهواره چربی
  • وقتی روبات ها با هم در چیزهای خطرناک مطالعه می کنند
  • سند ارتقاء و ارتقاء جامع تصویب شده است
  • پیشرفت کارآیی نهید و تأیید چند سیستم
  • توافق نامه ایران -IRAQ برای ارائه خدمات ارتباطی با کیفیت در Arbaeen
  • برقراری ارتباط پایدار از ایران تا کربلی
  • ساختار ماهواره ای نهید نشانه دسترسی به قله های تکنولوژی/ وزیر ارتباطات است
  • برای بازیابی خدمات بیش از 5 میلیون سرویس پستی به مردم در طول جنگ/راه اندازی خدمات ارائه دهید
  • ارائه بیش از 2 میلیون نشریه در طول جنگ
  • نیکزاد: راه اندازی ماهواره Nahid 2 یک افتخار ملی است
  • خواستار طراحی “به نام ایران” شوید
  • نسل بعدی Simng یک ماهواره Nahyd را در فضا قرار می دهد
  • وزیر ارتباطات: نهید اولین ماهواره ارتباطات از راه دور در ایران در گروه KU است
  • وزیر ارتباطات: ماهواره نهید اولین ماهواره ارتباطات از راه دور در ایران در گروه KU است
  • عملیات پرواز را به فرودگاه Pajan برگردانید
  • داده های تلویزیون ماهواره ای نهید به دست آمد
  • ماهواره Nahid 2 در حال ساخت است/تهیه باند پهن ایران
  • زهره زهره با موفقیت به مدار تعیین شده تزریق شد
  • زندگی عملیاتی نهید به مدت دو سال است
  • ماهواره ارتباطات از راه دور با موفقیت در فضا+فیلم پرتاب شد
  • استفاده از سند درآمد محتوا باعث ایجاد اشتغال/ استقبال از توزیع دیجیتال خدمات می شود
  • اجرای سند به اشتراک گذاری محتوا باعث ایجاد اشتغال برای افراد می شود/ از توزیع دیجیتالی خدمات استقبال می کند
  • نیاز به همکاری بین بخش برای مقابله با تهدیدهای سایبری
  • هم افزایی علمی در سه زمینه از هوش مصنوعی ، امنیت کوانتومی و سایبری
  • این لایحه مهلت کد شرکت پست ملی را برای شرکت پستی به مجلس داد
  • 7000 عمل سایبری علیه ایران در طول جنگ 6 روزه انجام شد
  • اقدامات وزارت ارتباطات را برای ادامه خدمات ، نگهداری و امنیت جنگ 4 روزه شرح دهید
  • وزیر ارتباطات در پارلمان برای ارتقاء امنیت شبکه گزارش می دهد
  • ارزیابی برخی از فن آوری های جدید در حال توسعه صنعت فضایی ایران از ماهواره
  • رهبران با توجه به امنیت محاسباتی ارزیابی و ارزیابی می شوند
  • کمیته تسهیل اقتصاد دیجیتال طعم دستگاه ها را متوقف می کند
  • نیاز به افزایش همکاری برای ارتباطات در ایران -عراق در طول Arbaeen Hosseini
  • مخالفت با اینترنت کلاس
  • داستان اینترنت کلاس چه بود؟
  • پاسخ پزشکان به “اینترنت کلاس”/دسترسی به اطلاعات رایگان حق همه افراد است
  • سخنگوی دولت: اینترنت کلاس هرگز در دستور کار دولت نخواهد بود
  • معاون وزیر ارتباطات خواستار شتاب انتقال زمین به شرکتهای نوآورانه شد
  • دفتر تأکید پزشکی بر مشکلات اقتصادی دیجیتال/نیاز به بررسی حمایت از فیزیکی از داده ها
  • حملات روزانه در جنگ اخیر به 1 گیگابایت در ثانیه رسید
  • حملات روزانه در جنگ اخیر به 1 گیگابایت در روز رسیده است/ حملات سایبری را کاهش می دهد
  • مشکلات اقتصاد دیجیتال کشور باید با گفتگو حل شود
  • مشکلات در اقتصاد دیجیتال کشور باید با گفتگو حل شود
  • معاون وزیر ارتباطات: فیلتر سیاست در کشور شکست خورد
  • سند مدیریت داده ها را در شورای عالی بعدی شورای عالی فضای مجازی بررسی و نهایی کنید
  • کارمند وزارت ارتباطات: امنیت مردم در اولویت است
  • 2 ٪ از پروژه JINAF در دهکده های کشور تا پایان سال
  • رضایت مردم باید در قلب توسعه اینترنت در مناطق مختلف باشد
  • باید رضایت افراد مبتنی بر توسعه اینترنت در مناطق مختلف باشد
  • هاشمی: هدف از مدیریت داده ها ، از بین بردن موازی و عمل بدون دردسر است

[xero_seo]

دسته ها

  • اخبار
  • دسته‌بندی نشده
  • About
  • Advertise
  • Careers
  • Contact

کلیه حقوق برای مجله خبری اقتصاد ارتباطات محفوظ است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • Home

کلیه حقوق برای مجله خبری اقتصاد ارتباطات محفوظ است.