تخصیص ۱/۵میلیارد تومان اعتبار تبلیغاتی برای نامزدها که ۵۰۰ میلیون آن برای پین و یک میلیارد تومان برای پیامک قابل استفاده است.
پین رایگان تا ۱۰ میلیون بازدید
ظرفیت نمایش تبلیغات همسان در محیط عمومی گپ
معرفی کانال رسمی نامزد در بخش «ویترین»
• بله
پین گفت و گو
اعطای نشان تایید یا تیک آبی به کانال نامزد
ایجاد صفحه لندینگ برای نامزدها به تفکیک نوع محتوا
ثبت بنر در بخش کانال های جذاب
ربات ویژه هر کاندیدا با امکانات فوق العاده شامل: لیست و گروه های کانالها، لیست و آدرس ستادهای انتخابات
ارسال گزارش های روزانه برای نامزدها
برخی از مهم ترین خدمات ارائه شده به تفکیک پیام رسان عبارتند از:
ویترین اختصاصی پخش زندههای در حال اکران نامزدها از صدا و سیما با پیام رسان گپ
نمایش تیزرهای تبلیغاتی نامزدها در ویرانما
نظرسنجی های مردمی
اعطای نشان تایید یا تیک آبی به کانال نامزد
ارائه بستههای مختلف تبلیغاتی
راه اندازی اکانت رسمی ستاد انتخابات کل کشور بر بستر ویراستی و معرفی این اکانتاستفاده از ظرفیت پخش زنده ویراستی
راه اندازی انواع پویش ها
فعال سازی و تخصیص نشان رسمی برای نامزدهای تایید شده از طرف ستاد انتخابات
امکان درج بنرهای تبلیغاتی در ویترین عمومی گپ و یا ویترین اختصاصی انتخابات
ویترین اختصاصی انتخابات جهت معرفی کانالها و گروهها، ستادهای انتخاباتی کاندیداها
در ادامه این نشست، نمایندگان پیام رسانهای آی گپ، ایتا، بله، ویراستی، گپ و روبیکا به معرفی خدمات و امکانات تبلیغاتی خود به نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری پرداختند و به پرسشهای آنها پاسخ دادند.
نمایش ویژه ویراست های تبلیغاتی نامزدها در بخش شتاب دهنده ویراستی
وی از امکان ثبت گزارشات مردمی در خصوص ثبت تخلفات نامزدها در پیام رسان های داخلی خبر داد که توسط کارگروه متشکل از معاونت فضای مجازی دادستانی و وزارت کشور پیگیری می شود.
• روبیکا
نظرسنجی
ارسال پیام انبوه به کاربران
در این نشست، حامد منکرسی، معاون سیاستگذاری و اعتبار بخشی با اشاره به وجود بیش از ۴۵ میلیون کاربر ایرانی در پیامرسان های ایرانی، این فضا را برای تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری بسیار مناسب دانست و اظهار داشت: سابقه تبلیغات نامزدهای انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی در بستر پیام رسان های داخلی، نشان می دهد تجربیات خوبی در این زمینه به ثبت رسیده است. بنابراین با توجه به امکاناتی که پیام رسان های ایرانی در اختیار نامزدها قرار می دهند، پیش بینی می شود، تبلیغات این دوره از انتخابات برای نخستین بار در بستر پیام رسانهای داخلی بیشتر از سالهای قبل باشد.
منکرسی اظهار داشت: یکی از مهمترین نکاتی که پیام رسان ها در جریان تبلیغات انتخاباتی نامزدها باید توجه داشته باشند، رعایت اصل بی طرفی و فراهم کردن فضای عادلانه برای تمامی نامزدهاست به طوری که نامزدهای انتخابات بتوانند به طور برابر از این امکانات بهره مند شوند.
وی، همچنین از تخصیص ۲۰ گیگابایت، اینترنت هدیه رایگان توسط وزارت ارتباطات و با همکاری اپراتورها به کاربران ایرانی اختصاص داده است تا بتوانند از این ترافیک برای قرار گرفتن در جریان اخبار انتخابات از طریق پیام رسان های داخلی قرار بگیرند.
• گپ
• ویراستی
ایجاد قسمت پین استانی
منبع خبر: https://www.irna.ir/news/85507778/%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D9%BE%DB%8C%D8%A7%D9%85-%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D9%84%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D9%86%D8%A7%D9%85%D8%B2%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5-%D8%B4%D8%AF
امکان پوش نوتیفیکیشن به کاربران
پخش زنده
• ایتا
اعطای نشان تایید یا تیک آبی به کانال نامزد
پیام رسان ایتا، به طور ویژه امکانی را ایجاد کرده است که طی آن، با ارسال کد انتخاباتی نامزد در وزارت کشور به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۷۱۷، لینک عضویت در کانال همان نامزد، برای فرد متقاضی ارسال شود. برخی دیگر از خدمات تبلیغاتی دیگر ایتا عبارت از: اعطای نشان تایید یا تیک آبی به کانال نامزد، پین رایگان تا ۲۰ میلیون بازدید، عضویت پیامکی خودکار و معرفی کانال دارای تیک آبی نامزد در صفحه اختصاصی کاربران است.
به گزارش مجله خبری اقتصاد ارتباطات از سازمان فناوری اطلاعات ایران، در نشستی که با حضور معاون سیاستگذاری و اعتبار بخشی، نماینده ستاد تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری وزارت کشور، نمایندگان پیام رسان های ایرانی، نمایندگان نامزدهای ریاست جمهوری و برخی مدیران ارشد برگزار شد، ظرفیت ها و امکانات پیام رسان های داخلی در حوزه تبلیغات مهم ترین رویداد سیاسی کشور تبیین شد.
امکان استفاده نامحدود از ظرفیت پخش زنده گپ برای نامزدها
نمایش تبلیغات نامزدها در بخش VOD
• آی گپ