پس از انتشار کاربران در فضای مجازی در مورد وقفه دوم سیم کارت برای یک اپراتور تلفن همراه ، اپراتور در بیانیه ای اعلام کرد که متن ها اشتباه ارسال شده اند.
به گفته ایسنا ، برخی از کاربران فضای مجازی در اینترنت برای سیم کارت دوم برای یک اپراتور تلفن همراه گزارش شده است. تحقیقات نشان می دهد که اپراتور با ارسال متن به کاربران تکمیل می شود.
در همین راستا ، اپراتور در بیانیه ای گفت: روز یکشنبه 7 مه ، برخی از مشترکین دائمی متون مربوط به “سقف مصرف واجد شرایط” را از دست داده اند.
متن این پیام به شرح زیر است: در طول عمل به روزرسانی در روز یکشنبه ، 7 مه ، متون مربوط به “سقف مصرف واجد شرایط” برای برخی از مشترکین دائمی اشتباه ارسال شد. در طول عذرخواهی ، مشترکان دریافت پیام کوتاه فوق به اشتباه ارسال شدند.
مشترکان این اپراتور ممکن است برای تشخیص وضعیت دقیق سقف مصرف واجد شرایط خود و بقیه بسته های اینترنتی خود ، به براندازی ایرانیال مراجعه کنند. همچنین به مشترکان فوق الذکر برای شفافیت به شرح زیر پیامک ارسال می شود:
“مشترکان عزیز ، لطفاً دیشب متن های سقف مصرف واجد شرایط را نادیده بگیرید. این متون به اشتباه در طول عملیات به روزرسانی یکشنبه ارسال می شوند. شما می توانید وضعیت سقف مصرف واجد شرایط و بقیه بسته های خود را از طریق برنامه Irancell در هر زمان بررسی کنید.”
دومین اپراتور تلفن همراه همیشه در تلاش است تا بهترین تجربه ارتباطی را برای مشترکان خود ارائه دهد و زیرساخت ها و سیستم های ارتباطی ایمن و پایدار را ارائه دهد.
پایان پیام
منبع خبر: https://www.isna.ir/news/1404020805215/%D8%AA%D9%88%D8%B6%DB%8C%D8%AD%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%D9%BE%D8%B1%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%AF%D9%88%D9%85-%D8%AA%D9%84%D9%81%D9%86-%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D9%BE%DB%8C%D8%A7%D9%85%DA%A9-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D9%82%D9%81-%D9%85%D8%B5%D8%B1%D9%81-%D9%85%D8%AC%D8%A7%D8%B2