• About
  • Advertise
  • Careers
  • Contact
پنج‌شنبه, سپتامبر 18, 2025
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مجله خبری اقتصاد ارتباطات
  • اخبار اقتصاد ارتباطات
  • rss
  • اخبار اقتصاد ارتباطات
  • rss
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مجله خبری اقتصاد ارتباطات
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
خانه دسته‌بندی نشده

دیجیتال مارکتینگ چیست و چرا برای کسب و کارها مهم است؟ به همراه مثال های ایرانی آکادمی دیجیتال مارکتینگ دهبان

توسط محمدجواد آذری جهرمی
آگوست 15, 2024
در دسته‌بندی نشده
0
با استفاده از چندین فراخوان به اقدام یا عمل، در قسمت‌های مختلف وب‌سایت و حساب‌های شبکه‌های اجتماعی‌تان، ساختن یک فهرست ایمیل را آغاز کنید. به عنوان مثال می‌توانید با ترغیب کاربران به ثبت نام برای دریافت خبرنامه یا دانلود یک آیتم رایگان و یا شرکت در یک دوره آزمایشی رایگان، آدرس ایمیل آن‌ها را دریافت کنید. اگر در حال حاضر بازاریابی دیجیتال انجام می‌دهید، مطمئنا به بسیاری از مخاطبان هدف خود دست یافتید. اما اگر تازه به دنبال دیجیتال مارکتینگ هستید، می‌توانید با استفاده از منابع مفید سراغ یادگیری ترفندها و بایدها و نبایدها آن بروید و به موفقیت شرکت‌ها کمک کنید. از همه بهتر، بازاریابی دیجیتال به شما کمک می‌کند تا در گروه‌های فرعی نیز بازاریابی را انجام دهید. اگر محصولات یا خدمات مختلفی را به اشخاص مختلف می‌فروشید، این به ویژگی می‌تواند برای شما مفید است.

در واقع بعد از طراحی سایت اگر سئو انجام نشود و در صفحه اول قرار نگیرید ورودی زیادی نخواهید داشت. قرار است از چه تکنولوژی‌ها و ابزارهای دیجیتالی استفاده کنید؟ آیا با نسخه‌های جدیدتر و آپدیت‌شده این تکنولوژی‌ها آشنا هستید؟ آشنایی با جدیدترین تکنولوژی‌ها و ابزارهای بازاریابی دیجیتال یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید بیاموزید. همون طوری که بالاتر اشاره شد، یکی از بزرگترین مزایای دیجیتال مارکتینگ امکان هدف گیری مخاطبین خاص هستش. اما اگرپرسونای مشتریخودتونو رو مشخص نکرده باشین نمیتونین از این مزیت بهره ببرین. این یکی از انواع تبلیغات مبتنی بر عملکرد هستش که شما در اون محصولات یا خدمات برند دیگه‌ای رو تبلیغ می‌کنین و با هر بار نمایش، کلیک یا فروش، مبلغی رو به عنوان پورسانت دریافت می‌کنین.

دلایل اهمیت دیجیتال مارکتینگ را می‌توان در چندین مورد جمع کرد که هر یک نقش موثری در استقبال عمومی افراد از آن دارند. دعوت به مطالعه یک مقاله و ورود به لینک در یک استوری اینستاگرامی، دعوت به دانلود یک کتاب الکترونیکی رایگان و … نمونه هایی از استراتژی های فرخوان برای عمل مورد استفاده توسط شرکت ها هستند. از جمله ابزارهای ارتباطی مورد استفاده در این بخش می توان به پست های وبلاگ ها، کتاب های الکترونیک، اینفوگرافیک ها و بروشورهای آنلاین اشاره کرد. حتماً در نظر میگیریم برای طراحی جدید سایت، اما در حال حاضر شما میتونید بر اساس نیاز، هدف و علاقه مندیتون، مطالب رو انتخاب و مطالعه کنید. با کمال احترام جواب سوال دیجیتال مارکتینگ چیست در سایت ناکامل آمده است. برای دنبال کردن کانال تلگرام تپسل می‌توانید @tapsell را در تلگرام جستجو کنید.

راز و رمزهای سئو سایت های فروشگاهی

علاوه بر این، شبکه احتماعی به شما اجازه میده از طریق اینفلوئنسر مارکتینگ به مخاطبین جدیدی دسترسی پیدا کنین. معمولا خیلی از مردم برندهای بزرگ رو در شبکه های اجتماعی دنبال نمی‌کنن، اما اکثر اونها هر روز پیگیر اینفلوئنسرها هستن. شرکت‌های کوچک یا متوسط میتونن به این موضوع به چشم یک فرصت شرکت دیجیتال مارکتینگ سی یو وب عالی نگاه کنن. بازاریابی ویروسی یا وایرال مارکتینگ، به معنای گسترش یک ایده و انتقال آن از فردی به فرد دیگراست که روندی شبیه رشد و تکثیر ویروس‌ها دارد.

  • در جلسات بعدی، انواع مدل‌های حضور در دنیای آنلاین و فرصت‌های هرکدام را به تفصیل مرور می‌کنیم.
  • همچنین دیجیتال مارکتینگ برخلاف مابقی ابزارهای تبلیغاتی و بازاریابی سنتی قابل اندازه‌گیری است و این موضوع مهمترین ویژگی آن است.
  • به همین دلیل اغلب شرکت‌ها استراتژی دیجیتال مارکتینگ را موازی با برنامه های بازاریابی خود به شکل داخلی نوشته و تولید محتوای آن را برون‌سپاری می‌کنند.
  • شبکه‌های تبلیغات دیجیتال، در ابتدا هدف شما از بازاریابی در هر کمپین را جویا می‌شوند و صورت حساب نهایی شما، براساس عملی شدن این اهداف خواهد بود.
مقدمه‌ی کتاب توسط یکی از مدیران SAP نوشته شده و پولیتزی به این شیوه، به مخاطب اعلام می‌کند که قرار است با مجموعه‌ای از تجربیات و نکات کاربردی در زمینه بازاریابی دیجیتال روبرو شود. اما کتاب Epic Content Marketing را می‌توان فراتر از بازاریابی محتوا دانست. چون در آن، بسیاری از حوزه‌های بازاریابی دیجیتال را مورد توجه قرار داده و نقش محتوا در هر یک از حوزه‌ها را به بحث گذاشته است.

اینفلوئنسر مارکتینگ (Influencer Marketing)

آن‌لحظه که شما در یک سایت فروشگاهی گشت می‌زنید، محصول مدنظر خود را پیدا می‌کنید، بررسی می‌کنید اما در نهایت از خرید صرف‌نظر می‌کنید، دقیقا همان‌جایی‌ست که ضعف تجربه کاربری وجود داشته است. اینکه شما دنبال یک محصول خاص در یک فروشگاه اینترنتی می‌گردید که در آن وجود دارد اما شما نمی‌توانید به آسانی آن محصول را بیابید و وب‌سایت را ترک می‌کنید، دقیقا ضعف تجربه کاربری است. اینکه نمی‌توانید صفحه درخواست مشاوره یک خدمت را در یک سایت بیابید هم ضعف تجربه کاربری است! به طور کلی هر‌آنچه که از بدو ورود یک مخاطب به وب‌سایت در مقابل چشم‌های او قرار دارد، در حوزه تجربه کاربری قرار می‌گیرد.

دیجیتال مارکتینگ چیست و چرا برای کسب و کارها مهم است؟ به همراه مثال های ایرانی آکادمی دیجیتال مارکتینگ دهبان تفاوتی نمی‌کند شرکت بزرگ باشد یا کوچک، همه کسب و کارها در هر اندازه‌ای به آن نیاز دارند. دیجیتال مارکتینگ می‌تواند با ایجاد اعتبار و همچنین آگاهی برای مخاطبان، به افزایش فرصت‌های تجاری و در نتیجه گسترش فعالیت کمک بسیار زیادی کند. در یک تعریف ساده، دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال تبلیغ محصولات و خدمات با استفاده از دستگاه‌های الکترونیکی یا اینترنت است. این برنامه شامل پیام رسانی متنی، ویدئو، اپلیکیشن، پادکست‌ها، بیلبوردهای الکترونیکی، تلویزیون دیجیتال و کانال‌های رادیویی است. بازاریابی دیجیتال به یک سازمان امکان می‌دهد کمپین‌ها، محتوا و استراتژی خود را تجزیه و تحلیل کند تا بفهمد چه کاری انجام می‌دهد. هزینه تبلیغات روزبه‌روز در حال افزایش است و به همین دلیل کسب‌و‌کارها باید به دنبال روشی باشند که با هزینه کمتر آن‌ها را به نتایج مطلوب برساند.

بهینه سازی تجربه کاربری ( HEO ) – Human Experience Optimization

محمدجواد آذری جهرمی

محمدجواد آذری جهرمی

محمدجواد آذری جهرمی (زادهٔ ۲۵ شهریور ۱۳۶۰) سیاستمدار و مدیر ارشد اجرایی ایرانی است که از ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۰ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت دوم حسن روحانی بود. آذری جهرمی دانش‌آموخته مقطع کارشناسی مهندسی برق از دانشگاه صنعت آب برق است و فعالیت شغلی خود را از سال ۱۳۸۴ به عنوان کارشناس فنی وزارت اطلاعات آغاز کرد. او از ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۳ مدیرکل امنیت سیستم‌های ارتباطی سازمان تنظیم مقررات بود.[۷] او در سال آخر فعالیت دولت یازدهم، برای مدت کمتر از یک سال، از ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۶ به عنوان معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات (محمود واعظی) و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت فعالیت می‌کرد.[۸][۹] وی نخستین وزیر جمهوری اسلامی ایران است که پس از انقلاب ۱۳۵۷ متولد شده‌است.[۱۰] به عبارتی جوانترین وزیر دولت دوازدهم می‌باشد.

نوشته‌ی بعدی

برگزاری اختتامیه نخستین کارسوق فراگیر برنامه‌نویسی با همکاری آکادمی همراه اول 

نوشته‌های تازه

  • وزیر ارتباطات: ما از تمام ظرفیت کشورها در زمینه فناوری موقعیت مکانی استفاده خواهیم کرد
  • افزایش انتظارات تورم و دوباره به قیمت طلا می رود
  • Seyed Star Hashemi: موسسه تحقیقاتی باید مرجع اصلی فناوری برای کشور باشد
  • محدود کردن سیستم عامل های اینترنتی طلا هنوز در دسترس است
  • نظارت بر بازار موبایل ادامه دارد/ به استثنای روابط ثبت نام 6000 واحد تلفن همراه
  • مهر و موم سمن + اره و نقاشی
  • بعد از همکاری هنگام انتقال دانش فنی ، ایران را گسترش دهید
  • انتشار پروژه 2 سند برای به دست آوردن نخبگان و نظرات اساتید دانشگاه
  • شروع پیش نویس بررسی تغییر تجارت الکترونیکی
  • پیش نویس پروژه “شرایط برای تأسیس ، فعالیت ، آرامش و نظارت بر کارگزاران کد” منتشر شده است
  • وزیر ارتباطات: ما موانع ساختاری جدی بر اکوسیستم اقتصاد دیجیتال داریم
  • سوءاستفاده از مجرمان اطلاعات مصنوعی ؛ تولید چت ها با استفاده از چت ها
  • با شروع مجموعه ماهواره Marty Soleimani سال آینده به ماه می رود
  • ماهواره های Zafar ، Paya ، Kosar و Soleimani را تا پایان سال راه اندازی کنید
  • چهره Simgon از ماه قرمز در ایران
  • تبدیل به اتومبیل های سبز ؛ هوش مصنوعی و مبدل های کاتالیزوری
  • 5 ٪ افزایش درآمد حاصل از ترافیک بین المللی/اطلاعات صنعتی در دستور کار است
  • هوش مصنوعی ؛ ابزاری قدرتمند اما نیاز به آگاهی دارد
  • Post Smart در دستور کار/ ایجاد یک سیستم با معنی برای ارزیابی عملکرد قرار دارد
  • مشارکت در بخش خصوصی ستون اصلی تحول دیجیتال در دولت چهاردهم است
  • هشدار تترون خطرات/دانش در مورد رمزنگاری مساوی و دخمه
  • اختلال اینترنتی برطرف شد
  • اختلال اینترنتی در اثر برش فیبر در رومانی و بلغارستان ایجاد می شود
  • شما باید یک صفحه عمومی ایجاد کنید و از کیفیت شفاف شبکه عمومی اطمینان حاصل کنید
  • دوران ظاهر مضاعف و تهدید فضای مجازی به پایان رسیده است
  • Aghamorri: حجم حملات سایبری علیه کشور پایدار است
  • کمیته تجاری تشکیل شده است
  • تبلیغات رسانه ای بدون قید و شرط + شرایط متن
  • توسعه شرکت ارتباطات زیرساخت استراتژیک اکوسیستم دیجیتال
  • یک سال با وزارت ارتباطات ؛ از اجرای پروژه Big Jay گرفته تا محافظت از داده ها
  • فناوری رباتیک از شرکت ملی پست برنده جایزه نوآوری APPU شد
  • کاهش سوالات/ صرفه جویی در 2 میلیون صفحه کاغذ+فیلم
  • وزارت فرهنگ و ارتباطات برای ستایش مدیران زنان در کرمان
  • وزیر فرهنگ: اقتصاد دیجیتال و هوش مصنوعی فضای جدیدی ایجاد کرده است
  • چالش های فن آوری صنعت پستی کشور برطرف شده است
  • ماکو دروازه دیجیتال ایرانی به اروپا
  • یک سال با وزارت ارتباطات ؛ از فیلتر کردن تا جنگ بی رحمانه با حملات سایبری
  • خلاء قانونی و ضعف زیرساخت ها ارزیابی واقعی شرکتهای مبتنی بر دانش را متوقف می کنند
  • برای به دست آوردن رضایت مردم ؛ وزارت ارتباطات در دولت چهاردهم
  • 2 ٪ از مناطق شهری و 2 ٪ از مناطق روستایی Geokad هستند
  • وزیر ارتباطات: بدون انرژی از طریق تلاش اضافی برطرف می شود ، نه گناهکار
  • به معاون وزیر ارتباطات توصیه کنید تا مشکل دخالت Wi-Fi را در مناطق شلوغ حل کنید
  • هزینه های اینترنتی شاهر عقب و باباک زنجانی مجوز/ آب بندی نمی کنند
  • مالیات های اینترنتی شهرت و باباک زنجانی هیچ مجوز ندارند/ ما آب بندی داریم
  • تخصیص یک میلیون و هزاران گذرنامه عبادت از طریق پست
  • ربات کروی ناسا واژگون نشده + فیلم
  • وزیر ارتباطات: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی باید محور اجرای برنامه ها باشد
  • “Green Post” یک راه حل مدیریت انرژی/ نیاز به توسعه خدمات پستی بر اساس فناوری های جدید است
  • پوشش شبکه ارتباطی Razavi و مسیرهای ورودی مشهاد ارتقا یافت
  • پست: مدیرعامل جی غیر پروژه تا پایان سال به 5 ٪ می رسد

[xero_seo]

دسته ها

  • اخبار
  • دسته‌بندی نشده
  • About
  • Advertise
  • Careers
  • Contact

کلیه حقوق برای مجله خبری اقتصاد ارتباطات محفوظ است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • Home

کلیه حقوق برای مجله خبری اقتصاد ارتباطات محفوظ است.