• About
  • Advertise
  • Careers
  • Contact
شنبه, جولای 5, 2025
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مجله خبری اقتصاد ارتباطات
  • اخبار اقتصاد ارتباطات
  • rss
  • اخبار اقتصاد ارتباطات
  • rss
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مجله خبری اقتصاد ارتباطات
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
خانه دسته‌بندی نشده

راهنمای طراحی دکور مغازه و فروشگاه برای فروش بیشتر

توسط محمدجواد آذری جهرمی
آگوست 15, 2024
در دسته‌بندی نشده
0
از آنجایی که تمیزی مغازه نیز در جذب مشتری اهمیت دارد باید از وسیلههایی استفاده کنید که به راحتی تمیز شوند برای مثال کف مغازه باید از کفپوشهای قابل شستشو باشد و اصلاً لغزنده نباشد همچنین بهتر است از کفپوشهایی استفاده کنید که رنگهای تیره ای داشته باشند. شاید برای برند نوظهوری مثل شیائومی آمار فروش جهانی آن بهترین شاخص برای برآورد خوب و یا بد بودن آن باشد. سبدها یا سطل های لباس ایده خوبی برای ذخیره روسری ها روی میزهای ویترین هستند و می توانید اجناس تخفیفی را در آن قرار دهید. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور همواره بهترینها را برای شما عزیزان رقم خواهد زد. باید از دنیای عمومی خارج به دنیای خاص فروشگاه وارد شد و محدوده داخلی رو حس کرد. قدرت خرید مشتریانی که در محدوده کسب و کار شما حضور دارند دیگر عامل موثر بر حاشیه سود ماهانه کسب و کار شماست.مشتریان با قدرت خرید بالا چند ویژگی فوق العاده دارند من جمله خرید ماهانه ثابت و بالا ، عدم اهمیت قیمت محصولات و در نتیجه امکان سود بیشتر شما از هر محصول را بیشتر می کند. در مدل براق نیز یک لایه دیگر از آستر اپوكسی رزين نازک روی آن قرار می گیرد که در قیمت آن نیز تفاوت ایجاد می نماید.

پس اگر شما به فکر طراحی یا بازسازی مغازه مشاور املاک هستید یک طراحی حرفه ای با اجرای ایدههای خلاقانه و هوشمند در ایران میتواند در کسب و کار شما بسیار سودمند باشد. اگر می خواهید بوسیله دکوراسیون مغازه فروش بیشتری را تجربه کنید می بایست مشتریان را ملاک قرار دهید. از گروه های با تجربه برای ساخت تابلو استفاده کنید. در این طراحی معمولا محصولات در زوایای خاصی چیده می شوند و از قفسه هایی با اشکال هندسی و یا دیزاین های هندسی برای اجرای آن استفاده می گردد. پس اگر مغازه شما فاقد آن است و یا فضاهای خاص تکراری شده اند نیاز است اقدام به بازسازی کنید تا بتوانید جلوههای تازهای را برای مغازه تان و در معرض دید قرار دادن لباسها ایجاد نمایید.

استفاده از طرحهای گرافیکی میتواند با یک هزینه بسیار ناچیز فضای کار شما را خلاقانه کند. نور طبیعی یکی از بهترین المانها برای فضاهای کار است. ما در مجله معرفی مشاغل معلومات قصد داریم تا این کسب و کار را به طور کامل معرفی نماییم.تا همه اطلاعاتی که برای شغل فروش لوازم آرایشی و بهداشتی لازم دارید را ارائه کنیم و هر آنچه در زمینه شروع شغل فروش آراشی بهداشتی نیاز دارید را اینجا پیدا کنید. ما نگاهی خواهیم داشت به برخی از اصول این کار که علاوه بر ایجاد فضای داخلی موثر در جذب مشتریان بیشتر به فروشگاه شما و ترغیب آنها به جستجو برای محصولات بیشتر، آنها را تشویق می کند که خرید خود را با مراجعه به صندوق، کامل کنند. نما و ویترین مغازه ارتباط مستقیمی با میزان فروش دارد زیرا در اولین نگاه افراد به سوی مغازه و فروشگاه چیزی که توجه آن ها را به سوی خود جلب می کند نمای بیرونی مغازه یا فروشگاه است بنابراین برای جذب بیشتر مشتری باید در کنار طراحی داخلی دکوراسیون مغازه در طراحی نمای خارجی مغازه و یا فروشگاه ها دقت و حساسیت های لازم را به خرج داد.

تصور کنید به جای حضور شما در یک بازار و خیابان ، می توستید کاری کنید که توی همه صفحات گوشی و در بستر فعال وب توسط همه مشتریان بالقوه دیده شود ، چه اتفاقی برای کسب و کار شما رقم می خورد. به جای این ها می توانید آن ها را آویزان کنید و ظاهر کاملا متفاوتی به فروشگاه بدهید. یک قفسه به شکل پلکان که در فضای میانی قرار داده شده، کفش ها را روی سطوح مختلف خود جای داده است. از قفسه ها که بگذریم، در نظر گرفتن محلی مناسب برای نشستن هم از جمله نکاتی است که باید در طراحی داخلی و چیدمان یک فروشگاه کفش به آن توجه داشت. خلاقیت در طراحی داخلی زمانی به اوج خود می رسد که یک ایده ی کاملا جدید و متمایز ارائه دهید. متمایز بودن دکوراسیون یک فروشگاه، همان چیزی است که افراد را به داخل می کشد و مجذوب خود می کند. فویل لمسی با ضخامت کمتر از 1 میلی متر از داخل مغازه بر روی شیشه ویترین نصب می شود. من حیث المجموع به ازای هر متر مربع مساحت فروشگاه ، سرمایه در محدوده ۱۵ الی ۲۰ میلیون تومان ( در سال ۹۸ ) مورد نیاز است تا محصولات آرایش بهداشتی اولیه را تامین نمود.

ارائه حس محصول به مشتریان بر میزان فروش روزانه شما و تبدیل کردن مشتریان گذرا به مشتریان همیشگی اثر مستقیمی داشته و این مسئله تا جایی اهمیت دارد که سرمایه گذاران حرفه ای لوازم آرایشی بهداشتی با جذب و استخدام مشاوران حرفه ای پوست و مو و در نظر گرفتن میز مشاوره پوست مو برای ارائه اطلاعات مورد نیاز به مشتریان خود ، میزان فروش روزانه خود را چندین برابر می کنند. در این مقاله ایدههای متنوعی را برای طراحی دکوراسیون داخلی مغازه مشاور املاک مشاهده کردید. طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی فروشگاه پس از ویترین اهمیت زیادی داره و مشتری رو تشویق به خرید یا ترک فروشگاه میکنه. ایران یکی از پر مصرف ترین کشورهای دنیا در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی است و طبق آمارهای رسمی دومین کشور خاورمیانه برای مصرف لوازم آرایشی بهداشتی ایران است.همین موضوع سبب شده تا مشاغل بسیار زیادی در زمینه خرید و فروش لوازم جانبی در ایران شکل بگیرد و هر روزه تعداد بسیاری از افراد جویای کار به فکر راه اندازی فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی هستند.

دقت کنید که مشتری با هدف خرید شال و روسری وارد مغازه شما می شود بنابراین هیچ لزومی ندارد که دکورهای عجیب و غریب در مغازه خود اجرا کنید تا سبب سردرگمی مشتریان شود نکته مهمی که باید به آن بپردازید این است که معمولاً دکوری که در داخل مغازه شال و روسری اجرا می شود باید ساختار منظمی داشته باشد یعنی می بایست رکن اصلی دکور مغازه خود را با نظم و ترتیب دکوراسیون داخلی مغازه خشکبار فروشی قرار دهید. در فروشگاه کفش زیبایی بخش ویترین و بخش داخلی مغازه از اهمیت زیادی برخوردار است و تاثیر زیادی در جذب مشتری دارد بنابراین بهتر است شما دکوراسیون داخلی فروشگاه کفش و ویترین آن را به صورت کاربردی و همه پسند طراحی کنید. پس بهتر است با استفاده از نورهای مصنوعی مناسب نور دکوراسیون داخلی مشاور املاک را تامین کنید. بسته به اینکه بخواهید در زمینه کلی فروشی و توزیع عمده این کسب و کار ورود کنید به حجم سرمایه گذاری بسیار بالایی نیاز مند خواهید بود و به انباری با مساحت بالا و مطلوب به لحاظ نگه داری لوازم آرایشی و بهداشتی نیاز خواهید داشت. دکوراسیون مغازه به دو بخش ویترین مغازه و دکوراسیون داخلی مغازه تقسیم می شود که هر دو بخش تاثیر زیادی در موفقیت تجاری یک کسب و کار دارد.نکته مهم در طراحی دکوراسیون مغازه ، توجه به نوع محصولات و خدمات ارائه شده ، همچنین متراژ فروشگاه است.طراحی دکوراسیون مغازه باید به گونه ایی باشد که کاربران در هنگام خرید احساس آرامش کنند و بسته به نوع محصولات و فعالیت فروشگاه دسترسی به اجناس برای کاربران یا صاحب مغازه راحت و آسان باشد.دکوراسیون مغازه خود را به طراحان با ذوق و متخصص ما بسپارید تا علاوه بر زیباتر کردن محیط خود بتوانید بیشترین استفاده را از فضای خود داشته باشید.

طراحی صحیح دکوراسیون مغازه کفش فروشی فقط محدود به عواملی نظیر انتخاب کفپوش و دیوارپوش شکیل و قفسه و اجناس زیبا و لوکس نیست و عوامل مهم دیگری نظیر طراحی نورپردازی و … علاوه بر نصب قفسه ها در فضای مغازه کفش فروشی باید تعداد مناسبی آینه روی دیوار نصب کنید و فضایی مناسب از فروشگاه را برای نشستن و امتحان کردن کفش اختصاص دهید. با این کار به نظر خواهد رسید که قفسه ها در فضا شناورند. پس بهتر است در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه مشاور املاک از انواع گیاهان طبیعی استفاده کنید و فضا را زنده نگه دارید. طراحی رگال ها و آویز هایی که به عنوان نورپردازی انتخاب شده اند، تداعی گر سبک صنعتی در دکوراسیون داخلی این بوتیک هستند. البته مطالب گفته شده در باب مکان یابی به این معنی نیست که بیگدار به آب بزنیم و قیمت بالای ملک تنها شرط یک ملک خوب و پرفروش نیست. توصیه می شود نگرانی از بابت هزینه های اجاره ملک نداشته باشید و به این دلیل فروشگاه خود را در مکانی ارزان قیمت راه اندازی نکنید.

پس نباید رنگ را در طراحی داخلی یک فضا دست کم گرفت و سعی کنید بهترین و مناسب ترین رنگ را برای دکور فضای مدنظرتان انتخاب کنید. که میتوانید از نورهای مخفی در ویترین و سقف متناسب با رنگ بندی دکور مغازه یا رنگ های عامه پسند و روشن بهره ببرید. پس با کمک گرفتن از یک معمار داخلی حرفهای با توجه به متراژ فضا و تعداد کارمندان بهترین نحوه چیدمان دفتر مشاور املاک را برای فضای مدنظرتان طراحی کنید. رنگ ها یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار بر دکوراسیون داخلی مغازه می باشند. ورق کامپوزیت آلومینیوم با توجه به ضخامت، نوع آلیاژ آلومینیومی لایهها، نوع رنگ به کار رفته در پوسته بیرونی و نوع مواد به کار رفته در لایه میانی، تنوع وسیعی را به این ورقها میدهد. دقت در طراحی دکوراسیون مغازه کوچک یک فروشگاه، تنها به دلیل افزایش دادن زیبایی آن فضا نیست؛ بلکه موجبات فراهم سازی مجموعه ای از ویژگی ها را به وجود می آورد که در نهایت باعث خواهد شد که کسب و کار شما از محبوبیت لازم بین مشتریان برخوردار شود. طراحی دکوراسیون مغازه احتمالاً جزئیات کمتری نسبت به طراحی دکوراسیون منزل داشته باشد؛ ولی باید بدانید که مغازه یک محیط کسب و کار است و طراحی اصولی آن به طوری که باب سلیقه مشتریان باشد بسیار واجب است.

ویترین، اولین بخشی هست که مشتری شما آن را می بیند و به آن توجه می کند، پس باید ویترین مغازه لوازم آرایشی به گونه طراحی شود تا همه سلیقه ها و سنین را از خانم ها به خود جذب کند. دکوراسیون ویترین فروشگاه مهم ترین عامل در جذب مشتری به داخل فروشگاه یا نمایشگاه است. در این زمان پیشنهاد می شود بیرون و داخل مغازه ی خود را با چوب دکور بندی کنید. اینگونه فقط با ایجاد هرج و مرج در فضا باعث میشوید مشتری راغب به ترک فضا شود. آیا در زمان ورود به فضا با هر کاربری به طراحی دکوراسیون داخلی آن اهمیت میدهید؟ طراحی نورپردازی صحیح و کافی برای فضای داخلی فروشگاه کفش فروشی از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا اگر فروشگاه دارای نورپردازی مناسبی باشد فضایی گرم و دعوت کننده در آن ایجاد می شود که این فضا مشتریان را برای ورود به مغازه تشویق می کند بنابراین علاوه بر طراحی نورپردازی برای ویترین فروشگاه کفش فروشی باید فضای داخلی فروشگاه نیز از نورپردازی با روشنایی کافی برخوردار باشد. اگر طراحی قفسه را چیزی فراتر از دو بعد ببینید، می توانید با ایده های جالب تری عمل کنید.

اگر به چروک شدن لباسهای خود حساس هستید، بهتر است از حلقههای آویز استفاده کنید. در هنگام طراحی داخلی مغازه کفش فروشی باید فضایی شیک و مناسب برای چیدمان کفش ها طراحی شود که شما می توانید از قفسه های مدرن با طرح و رنگ های مختلف برای قرار دادن کفش ها استفاده نمایید. پس یکی از ایدههایی که میتوانید در دکوراسیون داخلی مشاور املاک از آن استفاده کنید، به کارگیری انواع طرحهای گرافیکی است. میتوان گفت اولین ارتباط مشتری با مغازه، نمای آن است. زیرا یکی از بهترین و مناسبترین گونههای چوب که میتوان از آن به عنوان نمای چوبی مغازه استفاده کرد؛ ترموود گونه کاج یا پاین است. لوازم آرایش با قیمت گران بها باید در مقادیر کم به نمایش درآیند و ویترین های نمایشگر آن ها باید زیبا و مجلل باشد. با توجه به کثرت دسته بندی محصولات ، قیمت بالایی برخی از محصولات ، وارداتی بودن برخی از محصولات ، وابستگی به نزخ ارز ، تنوع بالای آنها و شرکت ها و برندهای مختلف عرضه کننده محصولات لوازم آرایشی بهداشتی ، باید گفت بخش عمده سرمایه گذاری معطوف به این بخش است.

طراحی دکوراسیون مغازه در صورتی که کاملا استاندارد و بر اساس مهارت و تجربه، طراحی و اجرا شده باشد در سریعترین زمان پس از پیاده سازی آن تحولات زیادی در میزان مشتریان ایجاد میکند. سپس، اجزای شکل ظاهری آن را برای خرید آسان روی میز قرار دهید. نکته دوازدهم: برای بهتر جلوه کردن لباسها بهتر است از ارتفاع مغازه استفاده کنید. سعی کنید از رنگ آمیزی شادی در این قسمت استفاده کنید و قفسههای آن را با اجناس زیاد پر نکنید. طرح رنگ تابلوهای خود را در سراسر فروشگاه خود ادامه دهید. توجه داشته باشید نورپردازی طوری نباشد که ماهیت و رنگ لباس در دید مشتری تغییر کند، مثلا با استفاده از نور آفتابی و مهتابی زیبایی بوتیک خود را دو چندان کنید. متریال کف و رنگ هایی که در دکوراسیون داخلی مغازه به کار رفته هویت و شخصیت نوستالژی آن را بیان می کنند.در طراحی مغازه با سبکی قدیمی و کلاسیک برای سطح دیوار از پانل های سیمان با رنگ روشن استفاده شده و ستون ها را با صفحات فلزی پوشانده اند. شناخت مواد و متریال مورد استفاده در آنها و عملکرد آها بر سلامت پوست.

برای مثال برای کف متزیال اپوکسی میتواند کارساز باشد زیرا تمیز کردن آن کار آسانی نیست و صدای کمی را تولید میکند. نحوه چیدمان دفتر مشاور املاک موضوع بسیار مهمی است که میتواند بر روی مشتری و روند کار کارکنان تاثیرگذار باشد. ما در این مقاله تصاویری از نحوه چیدمان دفتر مشاور املاک را قرار داده ایم تا اگر تصمیم به طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی مشاور املاک داشتید با استفاده از ایدههایی جذاب و خلاقانه کار خود را شروع کنید. حتی اگر دوست دارید ظاهر قفسه های معلق تان عجیب تر و استثنایی تر هم بشود، می توانید از طناب های نامرئی استفاده کنید. با این وجود مقدار سرمایه لازم برای دکوراسیون فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی به سیاست های شما بستگی دارد که می تواند بسیار با قیمت بالایی انجام شود یا بصورت مختصر تنها نسبت به قفسه بندی آن اقدام کنید. در دکوراسیون فروشگاه لوازم آرایشی چند عنصر مهم وجود دارد که باید برای جذب مشتری و بالا بردن فروش بر آن تمرکز کرد. اما علاوه بر کیفیت منویی که در اختیار مشتری باید قرا بگیرد. برای مشتری فضای نشیمن درنظر بگیرید اینگونه به او حس احترام را القا میکنید و همین موضوع بر روی انتخاب او تاثیرگذار است.

محمدجواد آذری جهرمی

محمدجواد آذری جهرمی

محمدجواد آذری جهرمی (زادهٔ ۲۵ شهریور ۱۳۶۰) سیاستمدار و مدیر ارشد اجرایی ایرانی است که از ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۰ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت دوم حسن روحانی بود. آذری جهرمی دانش‌آموخته مقطع کارشناسی مهندسی برق از دانشگاه صنعت آب برق است و فعالیت شغلی خود را از سال ۱۳۸۴ به عنوان کارشناس فنی وزارت اطلاعات آغاز کرد. او از ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۳ مدیرکل امنیت سیستم‌های ارتباطی سازمان تنظیم مقررات بود.[۷] او در سال آخر فعالیت دولت یازدهم، برای مدت کمتر از یک سال، از ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۶ به عنوان معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات (محمود واعظی) و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت فعالیت می‌کرد.[۸][۹] وی نخستین وزیر جمهوری اسلامی ایران است که پس از انقلاب ۱۳۵۷ متولد شده‌است.[۱۰] به عبارتی جوانترین وزیر دولت دوازدهم می‌باشد.

نوشته‌ی بعدی

دکوراسیون داخلی خانه های ثروتمندان در ایران و جهان

نوشته‌های تازه

  • آماده سازی فرودگاه Payam برای واردات فوری مواد مخدر و کالاهای اساسی
  • ادعای نصب برج های ارتباطات از راه دور در کشور درست نیست
  • برای شناسایی شرکت های فعال در خدمت نمازگزاران Arbaeen تماس بگیرید
  • “تغییر آدرس” و “درخواست انتشار در آدرس جدید” را راه اندازی کنید
  • مقاومت در برابر زیرساخت های ارتباطی در اوج جنگ 6 روزه تحمیل شده
  • ارتباط نمازگزاران از آربین با ظاهر هماهنگ و جهادی تسهیل می شود
  • وزیر ارتباطات: از هر اقدامی که باعث تضعیف نزدیکی ملی شود باید اجتناب شود
  • مردم ایران هیچ تجاوز/ نیاز به مستند سازی جنایات رژیم صهیونیستی و ایالات متحده را نمی پذیرند
  • وزیر ارتباطات: وضعیت دسترسی به ارتباطات به پیش شرط ها بازگشت
  • به طور خودکار مجوزهای فعالیت صادر شده توسط سازمان فناوری اطلاعات
  • بازدید از وزیر ارتباطات به سیستم عامل ها و شرکت های دیجیتال
  • پشتیبانی هدف برای شرکتهای مبتنی بر دانش در زمینه ارتباطات افزایش یافته است
  • تماس تلفنی تلفن ثابت تا پایان ماه ژوئیه رایگان بود
  • نیاز فوری به همکاری استراتژیک برای محافظت از زیرساخت های حیاتی
  • ارز مبادله Nubitx: ما مبلغ سرقت شده را جبران می کنیم
  • ایرانیان در خارج از کشور دسترسی به فرستاده های محلی/کاهش برخی محدودیت ها
  • حملات سایبری قبل از حمله به ایران/ کودکان بی گناه در یک رویا کشته شد
  • کاربران خارجی وارد برنامه می شوند.
  • شهروندان از پیام های متنی و نمایندگان مراقبت می کنند
  • تمهیدات جدید برای گیرندگان بسته های پستی نه در مقصد
  • اعلامیه وزارت ارتباطات پس از محدودیت های دسترسی به اینترنت
  • وزارت ارتباطات: محدودیت های موقت اینترنت
  • همکاری ناسا با 1.5 میلیارد دلار با هند
  • بیت کوین همچنان به ضرب و شتم تجاوزگر ادامه می دهد
  • به شماره های خارجی ناشناس پاسخ ندهید
  • برش از Google و مقیاس هوش مصنوعی برای دنبال کردن سرمایه گذاری بزرگ متا
  • هواوی و SMIC به لیست کنترل صادرات تایوان اضافه شدند
  • سرمایه گذاری آمازون با قیمت 2 میلیارد دلار زیرساخت استرالیا دیتاسنتر استرالیا
  • آخرین شرط -از اساسنامه جهان در جهان
  • نمایشگاه المپوس بار دیگر به تعویق افتاد
  • نمایشگاه المپوس به تعویق افتاد
  • صفحه درخواست شده شما پیدا نشده است.
  • وزارت ارتباطات: اینترنت موقت محدود است
  • وزارت ارتباطات: محدودیت های اینترنتی یک کشور موقت است
  • تسلا کار سابق مهندس را به ارمغان آورده است
  • جرم شغل غیر جذاب نیست
  • اختلال اینترنتی کشور – isna
  • فرصتی برای یک مکالمه لحظه ای برای یک مرد فلج با فناوری جدید فراهم کنید
  • آخرین شرط -از اساسنامه جهان در جهان
  • ایجاد یک پردیس فضایی تخصصی در Park Fava
  • از آخرین وضعیت خدمات ملی دولت هوشمند گرفته تا تولید آفتابی در وزارت ارتباطات
  • بهبود قوانین ؛ اساس جریان تبادل داده
  • استفاده از هوش مصنوعی در ویکی پدیا را متوقف کنید
  • استفاده تجربی از هوش مصنوعی در ویکی پدیا متوقف شد
  • بسترهای شبکه های اجتماعی به انتشارات مصرف کننده پاسخ می دهند
  • عامل اصلی در کاهش کیفیت پوشش موبایل چیست؟
  • ایجاد یک پردیس فضایی تخصصی در Park Fava
  • مشارکت 2 میلیارد دلار در اقتصاد ایالات متحده در اقتصاد ایالات متحده
  • بیت کوین به 6000 دلار می رسد؟
  • وزارت ارتباطات از 2 کیلو وات فراتر رفت

[xero_seo]

دسته ها

  • اخبار
  • دسته‌بندی نشده
  • About
  • Advertise
  • Careers
  • Contact

کلیه حقوق برای مجله خبری اقتصاد ارتباطات محفوظ است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • Home

کلیه حقوق برای مجله خبری اقتصاد ارتباطات محفوظ است.