• About
  • Advertise
  • Careers
  • Contact
یکشنبه, آگوست 17, 2025
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مجله خبری اقتصاد ارتباطات
  • اخبار اقتصاد ارتباطات
  • rss
  • اخبار اقتصاد ارتباطات
  • rss
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مجله خبری اقتصاد ارتباطات
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
خانه دسته‌بندی نشده

طراحی اداری ، اجرای طراحی اداری ، طرح اداری ، دیزاین دفتر | memarinavaz

توسط محمدجواد آذری جهرمی
آگوست 1, 2024
در دسته‌بندی نشده
0

•منجر به طراحی یک دفتر کار با کیفیت شده و در نهایت روحیات کارمندان و مشتریان را نیز جدول برنامه فیزیکی دفتر معماری بهبود می دهند. طراحان نماد معماری در طراحی داخلی اداری از استانداردهای بین المللی رایج، همچون ایزو و HSE استفاده می کنند. استاندارهای ایزو 6358 به طراحی دکوراسیون اداری مطابق با قوانین ارگونومی توجه می کند. با اعمال این استانداردها در طراحی فضای کار می توان راحتی و آسایش کاربران را تأمین و بر میزان بازدهی آنان نیز اثرات مثبت گذاشت. استانداردهای HSE به شکل کامل تری به تعیین ابعاد و استاندارد های فضایی اختصاص یافته و به طور کامل استاندارد های لازم برای طراحی یک فضای کاری را بر اساس تعداد کارمندان و همچنین مدت زمان حضور آنان در دفتر کار، عنوان کرده است. برای مثال برای هر یک از کارمندان برای فعالیت در یک فضای اختصاصی 11 متر مربع فضا در نظر گرفته است.

  • تعداد کسانی که هم زمان در یک اتاق کار می کنند، نه تنها به اندازه آن اتاق، بلکه به فضایی که مبلمان اداری و تجهیزات اشغال کرده اند و همین طور نقشه اتاق بستگی دارد.
  • وسایل چیده شده در دفتر اداری مدرن نظیر میز و صندلی ها، کمدها، شلف ها، المان های دکوراتیو، چراغ ها و لوسترها عموما جلوه ساده و مدرنی دارند و آنچه که در طراحی دفتر اداری مدرن اولویت دارد، تناسب و نظم بین وسایل است.
  • پس از دکوراسیون‌های عجیب و غریب با رنگ‌های تند و تزئینات عجیب بپرهیزید چون دکوراسیون داخلی باید آرامش و حرفه‌ای بودن را به مخاطب شما یادآور شود.
  • اگر قصد تغییر کاربری آپارتمان مسکونی در ارومیه به تجاری با اداری را دارید نیز تیم بوم استودیو در کنار شما خواهد بود.

طراحی اداری ، اجرای طراحی اداری ، طرح اداری ، دیزاین دفتر | memarinavaz استفاده از میز های لبه دار می تواند رای جلسات چند نفره مناسب باشد. حداقل فاصله پیشنهادی جهت محدوده کاری – حرکتی 107 سانتی متری است. با این وجود اگر در پشت میز، بایگانی یا قفسه ایی قرار گیرد، برای بیرون آمدن کشو ها و باز شدن درهای آن باید فضای اضافی در نظر گرفته شود. در اغلب محیط های کاری، در پشت میز مدیر یک قفسه عمودی با طبقاتی در بالای آن وجود دارد و سولت دسترسی به طبقات بالا، از اهمیت زیادی برخوردار است. یکی از عناصری که باعث سلامت و راحتی کارکنان می شود، کنترل شرایط صوتی محل کار است.

فضاهای خدمات

این کار را با توجه به اندازه استاندارد میزهای کار، فضای استاندارد مورد نیاز برای هر فرد و راحتی تردد آن ها انجام دهید. دفتر طراحی معماری چه وظایفی را بر عهده دارد؟ بهترین دفتر طراحی معماری را می شناسید؟ دفتر طراحی معماری می تواند، مانند یک آچار فرانسه عمل کند. ارائه خدمات نظام مهندسی را بر عهده داشته باشد و بر صفر تا صد کار نظارت نماید. به همین دلیل قصد داریم در این مطلب، بهترین دفتر طراحی معماری را به همراه خدمات آن معرفی کنیم.

طراحی دکوراسیون اداری مدرن و لوکس در دبی

همچنین خدمات تخصصی را در زمینه طراحی نقشه معماری ، دکوراسیون داخلی و خارجی ارائه می دهیم که این خدمات در هرکجا که باشید قابل دسترس است. متریال نما هم از شاخصه های طراحی ساختمان های اداری محسوب می شود. به طور قطع پیمانکار می بایست شما را در انتخاب بهترین متریال نما راهنمایی کند. اگر خودتان فضایی را پارتیشن بندی می کنید بهتر است به دپارتمان هایی که کنار یکدیگر می چینید توجه داشته باشید.

توجه به پارامترهای مهم در استانداردهای فضایی

اولین نکته در این مورد این است که نسبت نور طبیعی و مصنوعی در فضا را رعایت کنید. سردرد و خستگی چشم را به همراه خواهد داشت پس از نور طبیعی غافل نشوید. در راه برگشت به این فکر می کردم که با این همه هزینه ای که برای آن دفتر بسیار بزرگ شده، و ظاهر مجللی دفتر، خبری از رعایت کردن استاندارد های طراحی داخلی دفتر کار نبود. گویا مدیر آن مجموعه یا هیئت مدیرهٔ آن شرکت یا سایر تصمیم گیران از وظیفهٔ خود در این زمینه آگاه نبودند. طراحی لابی با توجه به اینکه محل عبور و مرور افراد، قرار ملاقات ها و به عبارتی قلب یک ساختمان محسوب می شود باید با دقت، تسلط و دانش بالایی انجام شود. گروه معماری آد با توجه به اهمیت بالای این فضا طراحی جداگانه ای برای سقف، دیوار، کف و حتی تزیینات آن در نظر گرفته است.

محمدجواد آذری جهرمی

محمدجواد آذری جهرمی

محمدجواد آذری جهرمی (زادهٔ ۲۵ شهریور ۱۳۶۰) سیاستمدار و مدیر ارشد اجرایی ایرانی است که از ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۰ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت دوم حسن روحانی بود. آذری جهرمی دانش‌آموخته مقطع کارشناسی مهندسی برق از دانشگاه صنعت آب برق است و فعالیت شغلی خود را از سال ۱۳۸۴ به عنوان کارشناس فنی وزارت اطلاعات آغاز کرد. او از ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۳ مدیرکل امنیت سیستم‌های ارتباطی سازمان تنظیم مقررات بود.[۷] او در سال آخر فعالیت دولت یازدهم، برای مدت کمتر از یک سال، از ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۶ به عنوان معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات (محمود واعظی) و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت فعالیت می‌کرد.[۸][۹] وی نخستین وزیر جمهوری اسلامی ایران است که پس از انقلاب ۱۳۵۷ متولد شده‌است.[۱۰] به عبارتی جوانترین وزیر دولت دوازدهم می‌باشد.

نوشته‌ی بعدی

آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان

نوشته‌های تازه

  • دستگاه ها حق ذخیره اطلاعات به دست آمده از ثبت نام و ایجاد بانک هویت را ندارند
  • جزئیات واردات طلا و موبایل در شش ماه اول سال جاری/ عبور طلای وارد شده 1 میلیارد دلار
  • سهم محصولات IT در صادرات بدون روغن افزایش می یابد
  • یک سند اشتراک درآمد و آنچه آنها به مردم نمی گویند
  • تاکسی های اینترنتی توسط اتحادیه تجارت مجازی مجوز دارند
  • وزیر ارتباطات: من از کیفیت اینترنت راضی نیستم
  • شبکه فیبر مخابرات ISFAHAN بیش از 4000 کیلومتر است
  • کابل های مس در پروژه فیبر جمع آوری می شوند
  • ایجاد Pavix هوشمند در نمازگزاران مبارک
  • چگونه می توان یک بررسی ماهواره ای از ارتباطات از راه دور از راه دور در ایران/ناهید را بررسی کرد؟
  • رئیس جمهور اقدامات اجرایی دولت هوشمند وزارت ارتباطات را واگذار کرده است
  • کارخانه فیبر ایرانی در ونزوئلا وارد زنجیره تولید شد
  • صادرات وی با عدم بررسی بازار روبرو است
  • دفاتر اجرایی مدیریت مالیات فقط از طریق سیستم ستاد
  • پیشرفت پروژه فیبر در تهران تنها 5 ٪ است
  • 2 تا 6000 زائران آربین روزانه به استان تهران تحویل داده می شوند
  • ارتباط پایدار نمازگزاران Arbaen در دستور کار است
  • Madani Zade: اقتصاد دیجیتال کلید نجات اقتصاد ایران است
  • آماده سازی استخراج کنندگان رامسر برای نیروگاه های تجدید پذیر
  • عدم وجود یک دستور صادرات واحد یکی از اصلی ترین چالش های کشور است
  • برنامه های بورس اوراق بهادار برای ورود به صنعت Blockchain Ramsar تنظیم شده است
  • “مک مجازی” ؛ بیمارستان یکپارچه برای ارائه خدمات ارتباطی به نمازگزاران
  • تأخیر در دریافت گذرنامه با تماس
  • حمایت از فعالان هوش مصنوعی و معرفی مناطق آن یکی از اولویت های کشور است
  • کارگروه یک سیستم اطلاعات اداری برگزار شد
  • استان 5 ٪ افزایش می یابد
  • “رابطه” اولویت اصلی دولت در پروژه فیبر نوری
  • همکاری برای تقویت زیرساخت های ارتباطی سیستم بهداشت
  • بررسی ذخایر آب زیرزمینی با ماهواره چربی
  • وقتی روبات ها با هم در چیزهای خطرناک مطالعه می کنند
  • سند ارتقاء و ارتقاء جامع تصویب شده است
  • پیشرفت کارآیی نهید و تأیید چند سیستم
  • توافق نامه ایران -IRAQ برای ارائه خدمات ارتباطی با کیفیت در Arbaeen
  • برقراری ارتباط پایدار از ایران تا کربلی
  • ساختار ماهواره ای نهید نشانه دسترسی به قله های تکنولوژی/ وزیر ارتباطات است
  • برای بازیابی خدمات بیش از 5 میلیون سرویس پستی به مردم در طول جنگ/راه اندازی خدمات ارائه دهید
  • ارائه بیش از 2 میلیون نشریه در طول جنگ
  • نیکزاد: راه اندازی ماهواره Nahid 2 یک افتخار ملی است
  • خواستار طراحی “به نام ایران” شوید
  • نسل بعدی Simng یک ماهواره Nahyd را در فضا قرار می دهد
  • وزیر ارتباطات: نهید اولین ماهواره ارتباطات از راه دور در ایران در گروه KU است
  • وزیر ارتباطات: ماهواره نهید اولین ماهواره ارتباطات از راه دور در ایران در گروه KU است
  • عملیات پرواز را به فرودگاه Pajan برگردانید
  • داده های تلویزیون ماهواره ای نهید به دست آمد
  • ماهواره Nahid 2 در حال ساخت است/تهیه باند پهن ایران
  • زهره زهره با موفقیت به مدار تعیین شده تزریق شد
  • زندگی عملیاتی نهید به مدت دو سال است
  • ماهواره ارتباطات از راه دور با موفقیت در فضا+فیلم پرتاب شد
  • استفاده از سند درآمد محتوا باعث ایجاد اشتغال/ استقبال از توزیع دیجیتال خدمات می شود
  • اجرای سند به اشتراک گذاری محتوا باعث ایجاد اشتغال برای افراد می شود/ از توزیع دیجیتالی خدمات استقبال می کند

[xero_seo]

دسته ها

  • اخبار
  • دسته‌بندی نشده
  • About
  • Advertise
  • Careers
  • Contact

کلیه حقوق برای مجله خبری اقتصاد ارتباطات محفوظ است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • Home

کلیه حقوق برای مجله خبری اقتصاد ارتباطات محفوظ است.