YouTube گفت اکوسیستم خلاق این سرویس ویدیویی در سال ششم بیش از 5 میلیارد دلار به تولید ناخالص داخلی در ایالات متحده کمک کرده و بیش از 6000 شغل تمام وقت را پشتیبانی کرده است.
هنگامی که YouTube در مورد اکوسیستم خلاق خود صحبت می کند ، نه تنها در مورد تولید کنندگان محتوا صحبت می کند ، بلکه همه را به عنوان ویراستاران ویدیویی ، دستیاران ، تبلیغ کنندگان و افرادی که برای شرکت های مبتنی بر محتوا کار می کنند با تولید کنندگان محتوای YouTube کار می کنند.
این ارقام هنوز در حال افزایش است ، حتی اگر سایر سرمایه گذاران ریسک ، مانند چهار سال پیش ، افزایش یابد.
شرکت مشاوره اقتصاد یوتیوب و آکسفورد اعلام کرده اند که اکوسیستم Creative YouTube حدود 6000 دلار ایجاد کرده است و بیش از 5 میلیارد دلار به تولید ناخالص داخلی ایالات متحده کمک کرده است. آمار 2 ساله افزایش 6000 شغل و 5 میلیارد دلار در مقایسه با آمار 2 نشان داد.
این تعداد بسیار زیاد است زیرا YouTube مقاوم ترین و پر سود ترین قابلیت های تولید کنندگان محتوا را در اختیار تولید کنندگان قرار می دهد. افراد واجد شرایط برای برنامه همکاری YouTube ممکن است 2 ٪ از درآمد تبلیغات را دریافت کنند. حتی برای تولید کنندگان محتوا در وسط (نه بیست و بیست و یک جهان) ، که می تواند ماهانه به چند هزار دلار برسد.
در حالی که Tiki Tak و یک سرویس ویدیویی کوتاه YouTube در تلاشند تا از سیستم عامل های خود درآمد کسب کنند ، این صنعت هنوز راهی برای توزیع درآمد قابل اعتماد تبلیغات به تولید کنندگان محتوای کوتاه پیدا نکرده است.
براساس وب سایت TK Crank ، تولید کنندگان محتوا ، مانند یک بخش رشد سریع به خوبی ، از موسسات آمریکایی ، از بانک ها گرفته تا دولت ، از صنعت خدمات بهتر خود حمایت کردند. برخی از تولید کنندگان محتوا ، صرف نظر از قابلیت های مالی اثبات شده ، دارای مشکل هستند و حق دارند کارت های اعتباری تجاری را دریافت کنند یا وام های تجاری خاصی دریافت کنند.
پایان پیام
منبع خبر: https://www.isna.ir/news/1404032113663/%D9%85%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%DB%B5%DB%B5-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C%D8%A7%D8%B1%D8%AF-%D8%AF%D9%84%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%DB%8C%D9%88%D8%AA%DB%8C%D9%88%D8%A8-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D9%82%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%AF-%D8%A2%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7