• About
  • Advertise
  • Careers
  • Contact
سه‌شنبه, جولای 1, 2025
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مجله خبری اقتصاد ارتباطات
  • اخبار اقتصاد ارتباطات
  • rss
  • اخبار اقتصاد ارتباطات
  • rss
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مجله خبری اقتصاد ارتباطات
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
خانه اخبار

نکاتی که باید در استفاده از شبکه هوشمند بدانید

توسط یاسمین نسبتی
آگوست 17, 2024
در اخبار
0

وی افزود: به عنوان مثال یک موسسه روان‌شناسی یا مشاوره شماره تلفن خود را اعلام می‌کند که شماره تلفن‌ها به دلیل اینکه مشخص‌باشد همه با ۹۰۹ شروع می‌شود که اگر در زمینه‌های خانوادگی مشکلی دارند، تماس بگیرند و هزینه هر دقیقه مکالمه بستگی به اینکه چگونه تعرفه‌گذاری می‌شود، مشخص می‌شود. وقتی مشترک تماس می‌گیرد، به او اعلام می‌شود که موسسه مذکور به ازای هر دقیقه مکالمه به طور مثال سه تا چهار هزار تومان کمتر یا بیشتر  هزینه دریافت می‌کند؛ در صورتی که مشترک تمایل به استفاده از این خدمت دارد مکالمه را ادامه می‌دهد، در غیر این صورت می‌تواند مکالمه را قطع کند که هزینه‌ای برای مشترک نخواهد داشت.

انتهای پیام

منبع خبر: https://www.isna.ir/news/1402062113318/%D9%86%DA%A9%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87-%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF-%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AFدر همین رابطه داوود زارعیان – معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران- در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شبکه هوشمند و فرآیند آن اظهار کرد: شبکه هوشمند شبکه‌ای است که از طریق بخش خصوصی و شرکت‌های فعال در حوزه آموزشی، جامعه‌شناسی، روانشناسی، حتی فناوری اطلاعات به مشتریان خود خدمات صوتی ارائه و در قبال این خدمات بر اساس دقیقه هزینه‌ای را از مشترکان دریافت می‌کنند.

معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران معتقد است که چندین بار در این زمینه اطلاع‌رسانی‌های لازم انجام شده اما کافی نبوده و باید اطلاع‌رسانی بیشتری در این زمینه انجام شود، ضمن اینکه مردم هم باید توجه بیشتری به این موضوع داشته باشند.

معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران درباره نحوه تعرفه‌گذاری این شبکه توضیح داد: براساس مصوبه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، تعرفه‌گذاری آزاد است و در مصوبه اشاره شده که صنف این کار را انجام دهد اما معمولا خود شرکت کار تعرفه‌گذاری را انجام می‌دهند؛ بنابراین در این مرحله مسوولیتی متوجه وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات ایران نیست.

وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه بخش از گلایه شهروندان از تعرفه این شبکه به جا و درست است، تشریح کرد: بخشی از گله‌ها درست است اما با توجه به اینکه از همان ابتدا تعرفه به مشترک اعلام می‌شود، پیشنهاد ما این است که مشترکان حتما دقت لازم را داشته باشند و اگر واقعا از سرویس ناراضی‌اند، استفاده نکنند. در کل نسبت به آن چیزی که در بیرون جامعه اتفاق می‌افتد، تعرفه بالایی نیست و اگر شخصی مشاوره حضوری در زمینه حقوقی داشته باشد، باید هزینه بیشتر از آن پرداخت کند.

معاون شرکت مخابرات ایران معتقد است بخشی از گلایه‌های مشترکان از تعرفه شبکه هوشمند بجا و درست است، اگرچه نسبت به آن چیزی که در بیرون جامعه اتفاق می‌افتد، تعرفه بالایی نیست و اگر شخصی مشاوره حضوری در زمینه حقوقی داشته باشد باید هزینه بیشتری پرداخت کند.

زارعیان افزود: مورد دیگر این است که فرزندان بدون اجازه خانواده از این سرویس استفاده و گاهی هزینه بسیاری را به خانواده تحمیل می‌کنند، این هم عامل دیگری برای نارضایتی شهروندان از تعرفه شبکه‌های هوشمند است؛ اما به نظر می‌رسد که باید نظارت بخش‌های بیرونی بر این شبکه بیشتر باشد ضمن اینکه وزارت ارتباطات در حد خود سرویس را به گونه‌ای تعریف کرده که مشترک داوطلبانه از آن استفاده کند.

زارعیان گفت: در این حوزه، سه الی چهار گروه فعال هستند؛ گروه اول و اصلی شرکت‌هایی هستند که در این زمینه فعالیت می‌کنند و گروه دوم شرکت ارتباطات زیرساخت است که این شبکه را در زمان‌های خیلی دور راه‌اندازی کرده است. شرکت مخابرات ایران سومین بازیگر این حوزه است که درآمد شرکت‌های فعال این حوزه را جمع آوری می‌کند، پس از آن درصد کمی را خود برمی‌دارد و بقیه را در اختیار شرکت‌ها قرار می‌دهد.

وی در پایان گفت: درصورتی که مشترکان از این سرویس گله داشته باشند، می‌توانند با مرکز تماس مخابرات تماس بگیرند یا به صورت حضوری مراجعه کنند اما توصیه ما این است، اگر از شرکت ارائه دهنده خدمت ناراضی هستند، با ۱۹۵ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تماس بگیرند.

به گزارش ایسنا، شبکه هوشمند سیستمی یکپارچه برای ارایه سرویس‌های مخابراتی است که قادر است انواع مختلفی از سرویس‌های جدید را در حداقل زمان به مشتریان ارایه کند. سرویس‌های شبکه هوشمند، دامنه وسیعی داشته و از سازمان بزرگ تا یک فرد می‌توانند از آن استفاده کنند و بدین ترتیب امکان خوبی برای مشتریان فراهم خواهد شد تا بدون مراجعه حضوری به سازمان‌ها، به اطلاعات مورد نظر خود دست یابند.

یاسمین نسبتی

یاسمین نسبتی

نوشته‌ی بعدی

ظرفیت خدمات‌رسانی سامانه مخابراتی حرم رضوی "سه میلیون نفر در لحظه" است

نوشته‌های تازه

  • “تغییر آدرس” و “درخواست انتشار در آدرس جدید” را راه اندازی کنید
  • مقاومت در برابر زیرساخت های ارتباطی در اوج جنگ 6 روزه تحمیل شده
  • ارتباط نمازگزاران از آربین با ظاهر هماهنگ و جهادی تسهیل می شود
  • وزیر ارتباطات: از هر اقدامی که باعث تضعیف نزدیکی ملی شود باید اجتناب شود
  • مردم ایران هیچ تجاوز/ نیاز به مستند سازی جنایات رژیم صهیونیستی و ایالات متحده را نمی پذیرند
  • وزیر ارتباطات: وضعیت دسترسی به ارتباطات به پیش شرط ها بازگشت
  • به طور خودکار مجوزهای فعالیت صادر شده توسط سازمان فناوری اطلاعات
  • بازدید از وزیر ارتباطات به سیستم عامل ها و شرکت های دیجیتال
  • پشتیبانی هدف برای شرکتهای مبتنی بر دانش در زمینه ارتباطات افزایش یافته است
  • تماس تلفنی تلفن ثابت تا پایان ماه ژوئیه رایگان بود
  • نیاز فوری به همکاری استراتژیک برای محافظت از زیرساخت های حیاتی
  • ارز مبادله Nubitx: ما مبلغ سرقت شده را جبران می کنیم
  • ایرانیان در خارج از کشور دسترسی به فرستاده های محلی/کاهش برخی محدودیت ها
  • حملات سایبری قبل از حمله به ایران/ کودکان بی گناه در یک رویا کشته شد
  • کاربران خارجی وارد برنامه می شوند.
  • شهروندان از پیام های متنی و نمایندگان مراقبت می کنند
  • تمهیدات جدید برای گیرندگان بسته های پستی نه در مقصد
  • اعلامیه وزارت ارتباطات پس از محدودیت های دسترسی به اینترنت
  • وزارت ارتباطات: محدودیت های موقت اینترنت
  • همکاری ناسا با 1.5 میلیارد دلار با هند
  • بیت کوین همچنان به ضرب و شتم تجاوزگر ادامه می دهد
  • به شماره های خارجی ناشناس پاسخ ندهید
  • برش از Google و مقیاس هوش مصنوعی برای دنبال کردن سرمایه گذاری بزرگ متا
  • هواوی و SMIC به لیست کنترل صادرات تایوان اضافه شدند
  • سرمایه گذاری آمازون با قیمت 2 میلیارد دلار زیرساخت استرالیا دیتاسنتر استرالیا
  • آخرین شرط -از اساسنامه جهان در جهان
  • نمایشگاه المپوس بار دیگر به تعویق افتاد
  • نمایشگاه المپوس به تعویق افتاد
  • صفحه درخواست شده شما پیدا نشده است.
  • وزارت ارتباطات: اینترنت موقت محدود است
  • وزارت ارتباطات: محدودیت های اینترنتی یک کشور موقت است
  • تسلا کار سابق مهندس را به ارمغان آورده است
  • جرم شغل غیر جذاب نیست
  • اختلال اینترنتی کشور – isna
  • فرصتی برای یک مکالمه لحظه ای برای یک مرد فلج با فناوری جدید فراهم کنید
  • آخرین شرط -از اساسنامه جهان در جهان
  • ایجاد یک پردیس فضایی تخصصی در Park Fava
  • از آخرین وضعیت خدمات ملی دولت هوشمند گرفته تا تولید آفتابی در وزارت ارتباطات
  • بهبود قوانین ؛ اساس جریان تبادل داده
  • استفاده از هوش مصنوعی در ویکی پدیا را متوقف کنید
  • استفاده تجربی از هوش مصنوعی در ویکی پدیا متوقف شد
  • بسترهای شبکه های اجتماعی به انتشارات مصرف کننده پاسخ می دهند
  • عامل اصلی در کاهش کیفیت پوشش موبایل چیست؟
  • ایجاد یک پردیس فضایی تخصصی در Park Fava
  • مشارکت 2 میلیارد دلار در اقتصاد ایالات متحده در اقتصاد ایالات متحده
  • بیت کوین به 6000 دلار می رسد؟
  • وزارت ارتباطات از 2 کیلو وات فراتر رفت
  • تشکیل تیم توسعه مصنوعی متا با نظارت مستقیم زاکربرگ
  • “Android 16” صادر شده – ISNA
  • مبارزات بی پایان بر سر مشتریان رسانه ای در بازار اخبار

[xero_seo]

دسته ها

  • اخبار
  • دسته‌بندی نشده
  • About
  • Advertise
  • Careers
  • Contact

کلیه حقوق برای مجله خبری اقتصاد ارتباطات محفوظ است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • Home

کلیه حقوق برای مجله خبری اقتصاد ارتباطات محفوظ است.