• About
  • Advertise
  • Careers
  • Contact
جمعه, آگوست 22, 2025
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مجله خبری اقتصاد ارتباطات
  • اخبار اقتصاد ارتباطات
  • rss
  • اخبار اقتصاد ارتباطات
  • rss
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مجله خبری اقتصاد ارتباطات
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
خانه اخبار

همکاری‌ هواوی با ۴ خودروساز برای برندهای جدید

توسط محمدجواد آذری جهرمی
آگوست 15, 2024
در اخبار
0

انتهای پیام

منبع خبر: https://www.isna.ir/news/1402090805421/%D9%87%D9%85%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%87%D9%88%D8%A7%D9%88%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%DB%B4-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%D8%B3%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF

هواوی پس از انتشار خبر جوینت ونچر جدید این شرکت با شرکت چانگان اتومبیل، روز سه‌شنبه تائید کرد حداقل با چهار خودروساز سنتی در چین روی برندهای جدید خودروی برقی همکاری می‌کند.

تو لی، موسس شرکت مشاوره «سینو اتو اینسایتس» در پکن، در این باره گفت: خودروسازان چینی که محصولاتشان، فناوری لازم برای رقابت را ندارند، از استفاده از فناوری هواوی برای پر کردن خلاهای موجود، بسیار خوشحال هستند. هنوز خیلی زود است که بدانیم راهکارهای فناوری هواوی، تا چه حد نسبت به رقیبانش خوب است اما هواوی، مانند بسیاری از شرکت‌های فناوری دیگر، این فرصت را مشاهده کرده و به دنبال آن رفته است.

شرکت سازنده تلفن هوشمند و لوازم خانگی شیائومی قصد دارد یک خودرو را در نیمه اول سال آینده عرضه کند. این شرکت در اواخر اکتبر، یک سیستم عامل جدید به نام HyperOS را معرفی کرد.

هواوی در اواخر سال ۲۰۲۱، برند خودروهای Aito را معرفی کرد که توسط شرکت سرس ساخته شده است. این خودروها که اغلب در بسیاری از فروشگاه‌های تلفن‌های هوشمند هواوی در سراسر چین به نمایش گذاشته می‌شوند، محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌اند. این شرکت مدعی شده که تاکنون بیش از ۱۲۰ هزار دستگاه از مدل  ام ۵ را تحویل مشتریان داده است. به گفته یو، این برند حدود ۱۶ تا ۱۸ هزار دستگاه از خودروی ام ۷ را در نوامبر و ۲۰ هزار دستگاه دیگر را در ماه آینده، تحویل خواهد داد.

بر اساس گزارش شبکه سی ان بی سی، امسال، انجمن خودروی سواری چین اعلام کرده که ضریب نفوذ خودروهای انرژی جدید به بیش از یک سوم از خودروهای سواری فروخته شده در چین، صعود کرده است.

به گزارش ایسنا، غول مخابرات و تلفن هوشمند چینی هواوی، فروش فناوری خود در بازار رقابتی خودروی برقی را دو برابر کرده است. این شرکت تاکید کرده که خودرویی تولید نمی‌کند. در عوض، قطعات فناوری مانند سیستم عامل «هارمونی او اس» و محصولات دستیار راننده را می‌فروشد یا با خودروسازان برای تولید برندهای جدید خودروی برقی همکاری می‌کند.

در نیمه اول سال، درآمد هواوی از بخش مصرف‌کننده، ۱۰۳.۵ میلیارد یوان (۱۴.۲۷ میلیارد دلار) بود و در مقابل، راهکارهای هوشمند خودرویی این شرکت که محصولات آن شامل فناوری برای خودروهای انرژی جدید است، درآمدی معادل یک میلیارد یوان داشت. سایر درآمدهای مربوط به خودرو در بخش‌های دیگر کسب و کار این شرکت قرار گرفته است.

هواوی تائید کرد حداقل با چهار خودروساز سنتی در چین برای طراحی برندهای جدید خودرو، همکاری می‌کند.

چانگان و هواوی پیش از این برای برند خودروی برقی Avatr که در سال ۲۰۱۸ با شرکت باطری خودروی برقی «کانتامپورری آمپرکس تکنولوژی» ایجاد شد، همکاری داشته‌اند. شاسی بلند و سدان این برند، هر کدام به قیمت معادل ۴۲ هزار دلار فروخته می‌شود.

هواوی همچنین با شرکت چری در زمینه برند خودروی برقی Luxeed که جزئیات سدان اس ۷ خود را روز سه‌شنبه منتشر کرد، همکاری دارد.

مدیر کسب و کار مصرف کننده و خودروی هواوی گفت: این شرکت با خودروسازان به سه طریق همکاری دارد: به عنوان تامین‌کننده قطعات عمل می‌کند. مجموعه محصولات فناوری خودرو به نام «هواوی اینساید» را می‌فروشد و کنترل بیشتری در خصوص طراحی، فروش و بازاریابی خودروی «هواوی اینساید» برعهده می‌گیرد در حالی که خودروساز، خودرو را تولید می‌کند.

ریچارد یو، مدیر کسب و کار مصرف کننده و خودروی هواوی گفت: همکاری مشابهی هم با شرکت بایک موتور و JAC Motor در جریان است.

درآمد هواوی از کسب و کار مصرف کننده خود از زمانی که آمریکا، این شرکت را در لیست سیاه قرار داد و خرید از تامین‌کنندگان آمریکایی را برای این شرکت محدود کرد، به نصف کاهش یافت. این محدودیت‌ها شامل ممنوعیت دسترسی مجاز به جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید گوگل است. هواوی بیکار ننشست و سیستم عامل خود به نام «هارمونی او اس» را منتشر کرد.

شرکت تنسنت که مالک اپلیکیشن شبکه اجتماعی وی‌چت است، ادعا کرده است که فناوری خودرو را به بی ام دبلیو و برخی دیگر از خودروسازان عرضه می‌کند.

محمدجواد آذری جهرمی

محمدجواد آذری جهرمی

محمدجواد آذری جهرمی (زادهٔ ۲۵ شهریور ۱۳۶۰) سیاستمدار و مدیر ارشد اجرایی ایرانی است که از ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۰ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت دوم حسن روحانی بود. آذری جهرمی دانش‌آموخته مقطع کارشناسی مهندسی برق از دانشگاه صنعت آب برق است و فعالیت شغلی خود را از سال ۱۳۸۴ به عنوان کارشناس فنی وزارت اطلاعات آغاز کرد. او از ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۳ مدیرکل امنیت سیستم‌های ارتباطی سازمان تنظیم مقررات بود.[۷] او در سال آخر فعالیت دولت یازدهم، برای مدت کمتر از یک سال، از ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۶ به عنوان معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات (محمود واعظی) و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت فعالیت می‌کرد.[۸][۹] وی نخستین وزیر جمهوری اسلامی ایران است که پس از انقلاب ۱۳۵۷ متولد شده‌است.[۱۰] به عبارتی جوانترین وزیر دولت دوازدهم می‌باشد.

نوشته‌ی بعدی

بیت‌کوین در مسیر ۴۰ هزار دلار است؟

نوشته‌های تازه

  • وزیر ارتباطات: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی باید محور اجرای برنامه ها باشد
  • “Green Post” یک راه حل مدیریت انرژی/ نیاز به توسعه خدمات پستی بر اساس فناوری های جدید است
  • پوشش شبکه ارتباطی Razavi و مسیرهای ورودی مشهاد ارتقا یافت
  • پست: مدیرعامل جی غیر پروژه تا پایان سال به 5 ٪ می رسد
  • وزیر ارتباطات: بیش از 5 ٪ از تجهیزات مورد استفاده اپراتورها نیاز به هزینه ارزی دارند
  • وزیر ارتباطات: جمع آوری برخی از سایت ها ممکن است خدمات مردم را مختل کند
  • وزیر ارتباطات: وضعیت ارتباطات و شبکه اینترنت باید بهبود یابد
  • وزیر ارتباطات: وضعیت ارتباطات و شبکه اینترنت باید بهبود یابد
  • وزیر ارتباطات: ارتباطات و وضعیت شبکه باید بهبود یابد
  • تلاش برای فعال کردن توانایی های پنهان پیام منطقه ویژه اقتصادی/ ایجاد بزرگترین ترمینال در کشور
  • وزیر ارتباطات: استفاده از پهنای باند 1 و 2 پیش نیاز برای توسعه ارتباطات جاده ای است
  • محرک الیاف نوری را افزایش دهید
  • برنامه های اکوسیستم های تحول دیجیتال دولت نیمه دوم امسال را آماده می کنند
  • بخشی از زیرساخت های دولتی برای تحول دیجیتال نیمه دوم امسال را می خواند
  • اکوسیستم های زیستی تحول دیجیتالی دولت نیمه دوم امسال را آماده می کنند
  • تاریخچه آنتن BTS ؛ چه اتفاقی برای شهردار در یک جلسه افتاد؟
  • دستگاه ها حق ذخیره اطلاعات به دست آمده از ثبت نام و ایجاد بانک هویت را ندارند
  • جزئیات واردات طلا و موبایل در شش ماه اول سال جاری/ عبور طلای وارد شده 1 میلیارد دلار
  • سهم محصولات IT در صادرات بدون روغن افزایش می یابد
  • یک سند اشتراک درآمد و آنچه آنها به مردم نمی گویند
  • تاکسی های اینترنتی توسط اتحادیه تجارت مجازی مجوز دارند
  • وزیر ارتباطات: من از کیفیت اینترنت راضی نیستم
  • شبکه فیبر مخابرات ISFAHAN بیش از 4000 کیلومتر است
  • کابل های مس در پروژه فیبر جمع آوری می شوند
  • ایجاد Pavix هوشمند در نمازگزاران مبارک
  • چگونه می توان یک بررسی ماهواره ای از ارتباطات از راه دور از راه دور در ایران/ناهید را بررسی کرد؟
  • رئیس جمهور اقدامات اجرایی دولت هوشمند وزارت ارتباطات را واگذار کرده است
  • کارخانه فیبر ایرانی در ونزوئلا وارد زنجیره تولید شد
  • صادرات وی با عدم بررسی بازار روبرو است
  • دفاتر اجرایی مدیریت مالیات فقط از طریق سیستم ستاد
  • پیشرفت پروژه فیبر در تهران تنها 5 ٪ است
  • 2 تا 6000 زائران آربین روزانه به استان تهران تحویل داده می شوند
  • ارتباط پایدار نمازگزاران Arbaen در دستور کار است
  • Madani Zade: اقتصاد دیجیتال کلید نجات اقتصاد ایران است
  • آماده سازی استخراج کنندگان رامسر برای نیروگاه های تجدید پذیر
  • عدم وجود یک دستور صادرات واحد یکی از اصلی ترین چالش های کشور است
  • برنامه های بورس اوراق بهادار برای ورود به صنعت Blockchain Ramsar تنظیم شده است
  • “مک مجازی” ؛ بیمارستان یکپارچه برای ارائه خدمات ارتباطی به نمازگزاران
  • تأخیر در دریافت گذرنامه با تماس
  • حمایت از فعالان هوش مصنوعی و معرفی مناطق آن یکی از اولویت های کشور است
  • کارگروه یک سیستم اطلاعات اداری برگزار شد
  • کد تخفیف ازکی 1404: راز خرید بیمه خودرو با 30 درصد تخفیف + راهنمای فعال‌سازی فوری
  • استان 5 ٪ افزایش می یابد
  • “رابطه” اولویت اصلی دولت در پروژه فیبر نوری
  • همکاری برای تقویت زیرساخت های ارتباطی سیستم بهداشت
  • بررسی ذخایر آب زیرزمینی با ماهواره چربی
  • وقتی روبات ها با هم در چیزهای خطرناک مطالعه می کنند
  • سند ارتقاء و ارتقاء جامع تصویب شده است
  • پیشرفت کارآیی نهید و تأیید چند سیستم
  • توافق نامه ایران -IRAQ برای ارائه خدمات ارتباطی با کیفیت در Arbaeen

[xero_seo]

دسته ها

  • اخبار
  • دسته‌بندی نشده
  • About
  • Advertise
  • Careers
  • Contact

کلیه حقوق برای مجله خبری اقتصاد ارتباطات محفوظ است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • Home

کلیه حقوق برای مجله خبری اقتصاد ارتباطات محفوظ است.