• About
  • Advertise
  • Careers
  • Contact
سه‌شنبه, جولای 1, 2025
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مجله خبری اقتصاد ارتباطات
  • اخبار اقتصاد ارتباطات
  • rss
  • اخبار اقتصاد ارتباطات
  • rss
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مجله خبری اقتصاد ارتباطات
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
خانه اخبار

همکاری‌ هواوی با ۴ خودروساز برای برندهای جدید

توسط محمدجواد آذری جهرمی
آگوست 15, 2024
در اخبار
0

انتهای پیام

منبع خبر: https://www.isna.ir/news/1402090805421/%D9%87%D9%85%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%87%D9%88%D8%A7%D9%88%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%DB%B4-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%D8%B3%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF

هواوی پس از انتشار خبر جوینت ونچر جدید این شرکت با شرکت چانگان اتومبیل، روز سه‌شنبه تائید کرد حداقل با چهار خودروساز سنتی در چین روی برندهای جدید خودروی برقی همکاری می‌کند.

تو لی، موسس شرکت مشاوره «سینو اتو اینسایتس» در پکن، در این باره گفت: خودروسازان چینی که محصولاتشان، فناوری لازم برای رقابت را ندارند، از استفاده از فناوری هواوی برای پر کردن خلاهای موجود، بسیار خوشحال هستند. هنوز خیلی زود است که بدانیم راهکارهای فناوری هواوی، تا چه حد نسبت به رقیبانش خوب است اما هواوی، مانند بسیاری از شرکت‌های فناوری دیگر، این فرصت را مشاهده کرده و به دنبال آن رفته است.

شرکت سازنده تلفن هوشمند و لوازم خانگی شیائومی قصد دارد یک خودرو را در نیمه اول سال آینده عرضه کند. این شرکت در اواخر اکتبر، یک سیستم عامل جدید به نام HyperOS را معرفی کرد.

هواوی در اواخر سال ۲۰۲۱، برند خودروهای Aito را معرفی کرد که توسط شرکت سرس ساخته شده است. این خودروها که اغلب در بسیاری از فروشگاه‌های تلفن‌های هوشمند هواوی در سراسر چین به نمایش گذاشته می‌شوند، محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌اند. این شرکت مدعی شده که تاکنون بیش از ۱۲۰ هزار دستگاه از مدل  ام ۵ را تحویل مشتریان داده است. به گفته یو، این برند حدود ۱۶ تا ۱۸ هزار دستگاه از خودروی ام ۷ را در نوامبر و ۲۰ هزار دستگاه دیگر را در ماه آینده، تحویل خواهد داد.

بر اساس گزارش شبکه سی ان بی سی، امسال، انجمن خودروی سواری چین اعلام کرده که ضریب نفوذ خودروهای انرژی جدید به بیش از یک سوم از خودروهای سواری فروخته شده در چین، صعود کرده است.

به گزارش ایسنا، غول مخابرات و تلفن هوشمند چینی هواوی، فروش فناوری خود در بازار رقابتی خودروی برقی را دو برابر کرده است. این شرکت تاکید کرده که خودرویی تولید نمی‌کند. در عوض، قطعات فناوری مانند سیستم عامل «هارمونی او اس» و محصولات دستیار راننده را می‌فروشد یا با خودروسازان برای تولید برندهای جدید خودروی برقی همکاری می‌کند.

در نیمه اول سال، درآمد هواوی از بخش مصرف‌کننده، ۱۰۳.۵ میلیارد یوان (۱۴.۲۷ میلیارد دلار) بود و در مقابل، راهکارهای هوشمند خودرویی این شرکت که محصولات آن شامل فناوری برای خودروهای انرژی جدید است، درآمدی معادل یک میلیارد یوان داشت. سایر درآمدهای مربوط به خودرو در بخش‌های دیگر کسب و کار این شرکت قرار گرفته است.

هواوی تائید کرد حداقل با چهار خودروساز سنتی در چین برای طراحی برندهای جدید خودرو، همکاری می‌کند.

چانگان و هواوی پیش از این برای برند خودروی برقی Avatr که در سال ۲۰۱۸ با شرکت باطری خودروی برقی «کانتامپورری آمپرکس تکنولوژی» ایجاد شد، همکاری داشته‌اند. شاسی بلند و سدان این برند، هر کدام به قیمت معادل ۴۲ هزار دلار فروخته می‌شود.

هواوی همچنین با شرکت چری در زمینه برند خودروی برقی Luxeed که جزئیات سدان اس ۷ خود را روز سه‌شنبه منتشر کرد، همکاری دارد.

مدیر کسب و کار مصرف کننده و خودروی هواوی گفت: این شرکت با خودروسازان به سه طریق همکاری دارد: به عنوان تامین‌کننده قطعات عمل می‌کند. مجموعه محصولات فناوری خودرو به نام «هواوی اینساید» را می‌فروشد و کنترل بیشتری در خصوص طراحی، فروش و بازاریابی خودروی «هواوی اینساید» برعهده می‌گیرد در حالی که خودروساز، خودرو را تولید می‌کند.

ریچارد یو، مدیر کسب و کار مصرف کننده و خودروی هواوی گفت: همکاری مشابهی هم با شرکت بایک موتور و JAC Motor در جریان است.

درآمد هواوی از کسب و کار مصرف کننده خود از زمانی که آمریکا، این شرکت را در لیست سیاه قرار داد و خرید از تامین‌کنندگان آمریکایی را برای این شرکت محدود کرد، به نصف کاهش یافت. این محدودیت‌ها شامل ممنوعیت دسترسی مجاز به جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید گوگل است. هواوی بیکار ننشست و سیستم عامل خود به نام «هارمونی او اس» را منتشر کرد.

شرکت تنسنت که مالک اپلیکیشن شبکه اجتماعی وی‌چت است، ادعا کرده است که فناوری خودرو را به بی ام دبلیو و برخی دیگر از خودروسازان عرضه می‌کند.

محمدجواد آذری جهرمی

محمدجواد آذری جهرمی

محمدجواد آذری جهرمی (زادهٔ ۲۵ شهریور ۱۳۶۰) سیاستمدار و مدیر ارشد اجرایی ایرانی است که از ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۰ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت دوم حسن روحانی بود. آذری جهرمی دانش‌آموخته مقطع کارشناسی مهندسی برق از دانشگاه صنعت آب برق است و فعالیت شغلی خود را از سال ۱۳۸۴ به عنوان کارشناس فنی وزارت اطلاعات آغاز کرد. او از ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۳ مدیرکل امنیت سیستم‌های ارتباطی سازمان تنظیم مقررات بود.[۷] او در سال آخر فعالیت دولت یازدهم، برای مدت کمتر از یک سال، از ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۶ به عنوان معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات (محمود واعظی) و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت فعالیت می‌کرد.[۸][۹] وی نخستین وزیر جمهوری اسلامی ایران است که پس از انقلاب ۱۳۵۷ متولد شده‌است.[۱۰] به عبارتی جوانترین وزیر دولت دوازدهم می‌باشد.

نوشته‌ی بعدی

بیت‌کوین در مسیر ۴۰ هزار دلار است؟

نوشته‌های تازه

  • “تغییر آدرس” و “درخواست انتشار در آدرس جدید” را راه اندازی کنید
  • مقاومت در برابر زیرساخت های ارتباطی در اوج جنگ 6 روزه تحمیل شده
  • ارتباط نمازگزاران از آربین با ظاهر هماهنگ و جهادی تسهیل می شود
  • وزیر ارتباطات: از هر اقدامی که باعث تضعیف نزدیکی ملی شود باید اجتناب شود
  • مردم ایران هیچ تجاوز/ نیاز به مستند سازی جنایات رژیم صهیونیستی و ایالات متحده را نمی پذیرند
  • وزیر ارتباطات: وضعیت دسترسی به ارتباطات به پیش شرط ها بازگشت
  • به طور خودکار مجوزهای فعالیت صادر شده توسط سازمان فناوری اطلاعات
  • بازدید از وزیر ارتباطات به سیستم عامل ها و شرکت های دیجیتال
  • پشتیبانی هدف برای شرکتهای مبتنی بر دانش در زمینه ارتباطات افزایش یافته است
  • تماس تلفنی تلفن ثابت تا پایان ماه ژوئیه رایگان بود
  • نیاز فوری به همکاری استراتژیک برای محافظت از زیرساخت های حیاتی
  • ارز مبادله Nubitx: ما مبلغ سرقت شده را جبران می کنیم
  • ایرانیان در خارج از کشور دسترسی به فرستاده های محلی/کاهش برخی محدودیت ها
  • حملات سایبری قبل از حمله به ایران/ کودکان بی گناه در یک رویا کشته شد
  • کاربران خارجی وارد برنامه می شوند.
  • شهروندان از پیام های متنی و نمایندگان مراقبت می کنند
  • تمهیدات جدید برای گیرندگان بسته های پستی نه در مقصد
  • اعلامیه وزارت ارتباطات پس از محدودیت های دسترسی به اینترنت
  • وزارت ارتباطات: محدودیت های موقت اینترنت
  • همکاری ناسا با 1.5 میلیارد دلار با هند
  • بیت کوین همچنان به ضرب و شتم تجاوزگر ادامه می دهد
  • به شماره های خارجی ناشناس پاسخ ندهید
  • برش از Google و مقیاس هوش مصنوعی برای دنبال کردن سرمایه گذاری بزرگ متا
  • هواوی و SMIC به لیست کنترل صادرات تایوان اضافه شدند
  • سرمایه گذاری آمازون با قیمت 2 میلیارد دلار زیرساخت استرالیا دیتاسنتر استرالیا
  • آخرین شرط -از اساسنامه جهان در جهان
  • نمایشگاه المپوس بار دیگر به تعویق افتاد
  • نمایشگاه المپوس به تعویق افتاد
  • صفحه درخواست شده شما پیدا نشده است.
  • وزارت ارتباطات: اینترنت موقت محدود است
  • وزارت ارتباطات: محدودیت های اینترنتی یک کشور موقت است
  • تسلا کار سابق مهندس را به ارمغان آورده است
  • جرم شغل غیر جذاب نیست
  • اختلال اینترنتی کشور – isna
  • فرصتی برای یک مکالمه لحظه ای برای یک مرد فلج با فناوری جدید فراهم کنید
  • آخرین شرط -از اساسنامه جهان در جهان
  • ایجاد یک پردیس فضایی تخصصی در Park Fava
  • از آخرین وضعیت خدمات ملی دولت هوشمند گرفته تا تولید آفتابی در وزارت ارتباطات
  • بهبود قوانین ؛ اساس جریان تبادل داده
  • استفاده از هوش مصنوعی در ویکی پدیا را متوقف کنید
  • استفاده تجربی از هوش مصنوعی در ویکی پدیا متوقف شد
  • بسترهای شبکه های اجتماعی به انتشارات مصرف کننده پاسخ می دهند
  • عامل اصلی در کاهش کیفیت پوشش موبایل چیست؟
  • ایجاد یک پردیس فضایی تخصصی در Park Fava
  • مشارکت 2 میلیارد دلار در اقتصاد ایالات متحده در اقتصاد ایالات متحده
  • بیت کوین به 6000 دلار می رسد؟
  • وزارت ارتباطات از 2 کیلو وات فراتر رفت
  • تشکیل تیم توسعه مصنوعی متا با نظارت مستقیم زاکربرگ
  • “Android 16” صادر شده – ISNA
  • مبارزات بی پایان بر سر مشتریان رسانه ای در بازار اخبار

[xero_seo]

دسته ها

  • اخبار
  • دسته‌بندی نشده
  • About
  • Advertise
  • Careers
  • Contact

کلیه حقوق برای مجله خبری اقتصاد ارتباطات محفوظ است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • Home

کلیه حقوق برای مجله خبری اقتصاد ارتباطات محفوظ است.