برنامه Yelp ، که خدمات را در اختیار کاربران قرار می دهد ، از جمله رزرو رستوران ها و دندانپزشکان ، سالن های زیبایی و موارد دیگر.
به گفته اینا ، Yelp می خواهد از هوش مصنوعی برای ارائه رستوران ها به کاربران خود استفاده کند.
این سیستم همچنین اسپم را فیلتر می کند ، به سؤالات پاسخ می دهد و افراد را در لیست انتظار قرار می دهد.
YELP ویژگی های تماس جدیدی را بر اساس هوش مصنوعی برای رستوران ها و خدمات اعلام کرده است.
با این سرویس جدید ، این شرکت امیدوار است که تجارت هرگز تماس را از دست ندهد.
مدیر محصول یلپ کریگ سلدانا گفت: “در این مرحله از تکامل محصولات ما ، ما همچنان به استفاده از هوش مصنوعی برای باز کردن داده های غنی Yelp به روش هایی که اعتماد ایجاد می کنند و تصمیم می گیرند ، ساده تر می کنیم.” با ایجاد هوش مصنوعی خود برای رفتار واقعی کاربران و داده های تجاری ، ما ویژگی های بصری و شفاف ایجاد می کنیم که تجربه را برای همه در Yelp تقویت می کند.
وی افزود: این سیستم ، مجهز به هوش مصنوعی ، با عملکردهای قابل تنظیم و امکان پاسخ به سؤالات عمومی ، فیلتر اسپم ، تماس ، در صورت لزوم و پیام ها کاملاً با پلت فرم Yelp یکپارچه خواهد شد. “
این سیستم رستوران ها را به کاربران می دهد و میهمانان را در لیست انتظار قرار می دهد.
کاربرانی که با این سرویس تماس می گیرند می توانند جزئیات پروژه را ارائه دهند ، به سؤالات خود پاسخ دهند و یک پاسخ شرکت دریافت کنند. به عنوان مثال ، اگر شخصی با ماشین خود مشکلی داشته باشد ، می تواند اطلاعاتی را به سیستم هوش مصنوعی ارائه دهد و راه حل های احتمالی را بدست آورد.
هر مشاغل می تواند اقدامات هوش مصنوعی را سفارشی کند ، زمان تماس را انتخاب کند و سؤالات بعدی آن را مشخص کند.
پایان پیام
منبع خبر: https://www.isna.ir/news/1404021007264/%D9%BE%D8%A7%D8%B3%D8%AE%DA%AF%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D9%87%D9%88%D8%B4-%D9%85%D8%B5%D9%86%D9%88%D8%B9%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%87%D8%A7