• About
  • Advertise
  • Careers
  • Contact
دوشنبه, می 19, 2025
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مجله خبری اقتصاد ارتباطات
  • اخبار اقتصاد ارتباطات
  • rss
  • اخبار اقتصاد ارتباطات
  • rss
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مجله خبری اقتصاد ارتباطات
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
خانه اخبار

پست ایران در مسیر هوشمندسازی

توسط یاسمین نسبتی
آگوست 14, 2024
در اخبار
0

وی در ادامه گفت: هدف ما از حضور در این نشست راه اندازی مقدماتی سرویس‌های متنوع و با ارزش افزوده بالاتری است که قرار است وارد شبکه پستی کشور شود. رویکرد ما باید تعریف سرویس‌های با ارزش افزوده بیشتر و بهره‌گیری از اطلاعات و داده‌ها به جای ترافیک فروشی سنتی باشد.  

طبق گفته مدیرعامل شرکت ملی پست، در مسیر هوشمندسازی این شرکت دو خدمت نوین باجه نمونه تحویل-دریافت و باجه‌های سیار قبول مرسولات پستی با استفاده از توان متخصصان داخلی و همکاری بخش‌خصوصی راه‌اندازی شد.

انتهای پیام

منبع خبر: https://www.isna.ir/news/1402120905611/%D9%BE%D8%B3%D8%AA-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B3%DB%8C%D8%B1-%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C

در همین رابطه اخیرا آیین رونمایی از دو سرویس نوین پستی در ناحیه پستی مفتح برگزار شد و محمود لیائی در این آیین با تاکید بر استفاده حداکثری از توان بخش خصوصی و خلق سرویس‌های نوین اظهار کرد: با بهره گیری از نظرات کارشناسی، تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم تا ضمن تقویت ناوگان سیار، این الگو در شهرستان‌های کوچک و مراکز استانها  پیاده‌سازی شود.

او همچنین با انتشار پستی در یک پیام‌رسان داخلی گفت: در مسیر هوشمندسازی پست دو خدمت نوین باجه نمونه تحویل-دریافت و باجه‌های سیار قبول مرسولات پستی با استفاده از توان متخصصان داخلی و همکاری بخش‌خصوصی راه‌اندازی شده است. این اقدام به منظور ارتقای سطح رضایتمندی و حرکت به سمت خلق خدمات با ارزش‌افزوده صورت گرفته است.

پیش از این این مقام مسئول از ورود ۱۰ هزار صندوق پستی هوشمند سال آینده به عرصه پستی خبر داد و اعلام کرد در حال حاضر شرکت ملی پست تقریبا ۱۹ صندوق پستی هوشمند دارد.

رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست ابراز امیدواری کرد با همراهی و مشارکت بخش خصوصی و استفاده از توان این شرکت ها در حوزه لجستیک و داده های غنی اطلاعاتی این شرکت خدمت رسانی بهتری به مشتریان داشته باشیم.

هوشمندی دولت و خدمات یکی از مهم ترین اهداف دولت سیزدهم به شمار می‌رود و صنعت پست هم همزمان با سایر حوزه این امر مهم را دستور کار خود قرار داده است که می‌توان به صندوق‌های پستی هوشمند اشاره کرد که بدون دخالت عامل انسانی کار خود را انجام می‌دهند. به گفته وزیر ارتباطات هر بسته پستی که وارد شبکه پستی می‌شود یک گره از فردی را باز می کند و سالی ۳۰۰ میلیون بسته پستی توسط این شرکت جابه جا می شود همچنین بارها بر هوشمندسازی پست صحبت و تاکید شده و قدم‌های خوبی در این زمینه برداشته شده است، اما باید این موضوع شتاب بگیرد.

در این میان پدیده هوش مصنوعی هم به آسان‌تر شدن پیشرفت‌های علمی کمک کرده و به نظر می‌رسد توانایی‌های هوش مصنوعی محدود به قوه تخیل ما و قدرت رایانه‌هاست؛ در حالی که مزایای هوش مصنوعی واضح و روشن است، اختلاف نظرهایی نیز پیرامون این فناوری وجود دارد اما با همه این تفاسیر هوش مصنوعی می‌تواند تأثیراتی بر آینده هم داشته باشد.

به گزارش ایسنا، پس از شرایط ایجاد شده برای پست پس از دوران کرونا فرصت خوبی برای دفاتر پستی ایجاد شد تا در این چارچوب به سمت و سویی حرکت کنند که مجبور باشند نیاز مشتریان را محقق کنند و عملاً این به ارتقای خدمات پستی خواهد انجامید؛ در کنار این واقعیت‌ها موضوع توسعه هوش‌ مصنوعی و فناوری‌های تحول‌آفرین هم به‌عنوان یکی از ابزارهای کارآمد برای توسعه بهره‌وری مورد توجه است که از این جهت نفوذ این فناوری‌ها در حوزه خدمات پستی محسوس است و زمینه‌های آن در استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای نوین دیده می‌شود.

یاسمین نسبتی

یاسمین نسبتی

نوشته‌ی بعدی

استخراج رمزارز با برق یارانه‌ای غیرقانونی است

نوشته‌های تازه

  • الزام برای به دست آوردن مجوز وزارت بهداشت برای برنامه های خدمات آزمایشگاهی
  • ما مخالف حل مجوز تاکسی های اینترنتی شهرداری ها هستیم
  • اتفاقی که برای جلسه سخنگوی دولت با سخنگوی دولت افتاد
  • برنامه وزارت ارتباطات برای جذب مشارکت در بخش خصوصی در پروژه های ملی
  • قیمت طلا در بازار تهران سقوط می کند
  • ارسال پیام کوتاه و اخطار ممنوع است
  • تولید محتوای گسترده از میراث تاریخی و مذهبی با هوش مصنوعی
  • ما باید دانش آموزان را برای ابزارهای هوش مصنوعی آماده کنیم
  • بحران هویت انسانی در دوران هوش مصنوعی به ایده های جدید نیاز دارد
  • پشتیبانی تأیید شده از تولید بزرگ در فضای مجازی/ محتوای تشکیل شده در کشور
  • تعداد مشترکین ثابت و تلفن همراه برای اتصال باند پهن چقدر است؟
  • تأثیر ملموس از هوش مصنوعی در بهبود بخش فرهنگی و رسانه ای/کاهش هزینه های تولید با استفاده از هوش مصنوعی
  • یک مشکل غیر منتظره در فولاد قانونگذاری
  • ثبت نام 2 میلیون رومینگ تماس ملی
  • AREF: قوانین سنتی را نمی توان به فضای مجازی گسترش داد
  • AREF: قوانین سنتی را نمی توان به فضای مجازی گسترش داد
  • نقش اصلی فن آوری های ارتباطی در شکل دادن به آینده هوشمند
  • 2 ٪ سهم ارتباطات ثابت از شکایات ثبت شده در سیستم 1
  • طراحی 2 پروژه هوش مصنوعی کلانشهر برای کمک به تسکین انرژی
  • مشترکین پهنای باند موبایل از 5 میلیون کاربر فراتر رفتند
  • توزیع دو بسته 6 تریلیون تومانی برای حمایت از شرکت ها بر اساس دانش
  • آخرین وضعیت وب سایت ها برای نسل های پنجم کشور
  • توسعه ارتباطات ، اقتصاد دیجیتال دیجیتال ایران
  • مدیریت و شفافیت مبتنی بر داده بهترین نوع مدیریت افراد است
  • Ranjbarzadeh: سرانجام اینترنت باعث آسیب جدی به تجارت اینترنت شد
  • وزیر ارتباطات: پروژه های امسال برای یک صنعت فضایی بزرگ به پایان می رسد
  • توسعه ارتباطات ، اقتصاد دیجیتال دیجیتال ایران
  • کشف برنامه های ارتباطات ملی در روز ارتباطات جهانی
  • چرا اینترنت در طول برق کند می شود؟
  • ویدیو/ پزشکان: مدیریت بدون اطلاعات و داده های دقیق ، سرگردان
  • کیفیت خواسته های وزارت ارتباطات
  • وزیر ارتباطات: پروژه های امسال برای یک صنعت فضایی بزرگ به پایان می رسد
  • ما تحت وزن قلدری قرار نخواهیم گرفت/دستاوردهای علمی را رها نخواهیم کرد
  • اگر می خواهیم مشکلات را حل کنیم ، به داده نیاز داریم
  • حضور رئیس جمهور در مراسم افتتاح ICT
  • کاشت نبض یک گل – isna
  • چالش های ویدئویی/ پنهان در قلب فیبر
  • منشور ایرانی برای تغییر روابط عمومی
  • مهمترین موانع برای توسعه فیبر در کشور/ برای محتوای ایران باید جابجا شود
  • صفحه درخواست شده شما پیدا نشده است.
  • وزیر ارتباطات در مورد تأخیر اینترنت در هنگام وقفه در منبع تغذیه توضیح داد
  • حراج فرکانس 5G هفته آینده برگزار می شود
  • شفافیت بیشتر در مورد توهمات و محتوای مضر هوش مصنوعی از Open II
  • نیاز به استفاده از فناوری های پیشرفته برای دستیابی به عدالت دیجیتال
  • حمله سایبری علیه ارز پایه و سهام کوین
  • بزرگترین آشفتگی مغناطیسی در جهان توسط پست در کهکشان ارسال شد
  • روز ارتباطات جهانی ؛ امکان بررسی صنعت فناوری اطلاعات
  • جمعیت کاربران اینترنت چقدر افزایش می یابد؟
  • تعرفه های اینترنتی به طور تصادفی افزایش نمی یابد/ با متخلفین سروکار خواهد داشت
  • افزایش تصادفی در تعرفه های اینترنت منجر به نگرش کارآموز خواهد شد

[xero_seo]

دسته ها

  • اخبار
  • دسته‌بندی نشده
  • About
  • Advertise
  • Careers
  • Contact

کلیه حقوق برای مجله خبری اقتصاد ارتباطات محفوظ است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • Home

کلیه حقوق برای مجله خبری اقتصاد ارتباطات محفوظ است.