• About
  • Advertise
  • Careers
  • Contact
دوشنبه, می 19, 2025
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مجله خبری اقتصاد ارتباطات
  • اخبار اقتصاد ارتباطات
  • rss
  • اخبار اقتصاد ارتباطات
  • rss
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مجله خبری اقتصاد ارتباطات
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
خانه اخبار

چگونه در اینستاگرام درآمدزایی کنیم؟

توسط زهرا وثوقی
آگوست 9, 2024
در اخبار
0

پس از پایان دادن به برنامه جایزه Reels Play اینستاگرام در اوایل سال جاری، شرکت متا اعلام کرد که در حال توسعه «تبلیغات در ریلزها» است که یک برنامه کسب درآمد مبتنی بر عملکرد در اینستاگرام و فیس‌بوک است. طبق اعلام متا، با یک مدل مبتنی بر عملکرد، تولیدکنندگان محتوا می‌توانند بر محتوایی تمرکز کنند که برای مخاطبانشان معنادار است و به رشد آنها کمک می‌کند. تبلیغات کنندگان برای دسترسی به افراد بیشتر، به موجودی تبلیغات بیشتری دسترسی پیدا می کنند و افراد با تبلیغات مرتبط‌تر، تجربه‌ی مشاهده‌ی ثابت‌تری را دریافت می‌کنند.

هر چه تولیدکننده محتوا، دنبال کنندگان بیشتری داشته باشند و تعامل بیشتری با آنها داشته باشد، برندهای بیشتری برای محتوای اسپانسری، پول پرداخت خواهند کرد. اگر پایگاه مخاطبان تولیدکننده محتوا به حد کافی بزرگ باشد، برندها ممکن است با آنها تماس گرفته و به آنها پیشنهاد شراکت دهند. به عبارت دیگر، تولیدکنندگان محتوا می‌توانند به بازار تولیدکننده محتوا اینستاگرام ملحق شوند یا یا برندهایی ارتباط برقرار کنند که می‌توانند به طور واقعی آنها را تبلیغ کنید و متناسب با جایگاه آنها هستند. یا می‌توانند از یک پلتفرم بازاریابی اینفلوئنسر برای یافتن فرصت‌ها و ارتباط با شرکا استفاده کنند.

انتهای پیام

منبع خبر: https://www.isna.ir/news/1403010702893/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-%D8%AF%D8%B1%D8%A2%D9%85%D8%AF%D8%B2%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85

مگا: بیش از یک میلیون دنبال کننده (۱۰ هزار دلار تا بیش از یک میلیون دلار برای هر پست)

فعال کردن تبلیغات در ریلزها

 پتانسیل درآمد اینستاگرام شما به چهار عامل اصلی بستگی دارد:

شرکت‌های وابسته از فروش ناشی از تگ‌های محصول استفاده شده در پست‌ها، استوری‌ها و ریلزها، کمیسیون دریافت می‌کنند. بنابراین، به جای دریافت پول برای تبلیغ و شناساندن برند، زمانی که دنبال کنندگان یک تولیدکننده محتوا، روی پیوندهای قابل پیگیری کلیک می‌کنند یا از کدهای تبلیغاتی برای خرید محصولات و خدماتی که تبلیغ می‌کنید استفاده می کنند، درآمد کسب می‌کند و  در مقابل، برند به تولیدکننده محتوا، کمیسیون اندکی به شکل درصد یا نرخ ثابت به ازای هر فروش می‌پردازد.

نرخ تعامل: تعامل، نحوه تعامل افراد با محتوای شما از طریق پسند، نظرات، اشتراک‌گذاری و ذخیره‌ها را اندازه‌گیری می‌کند. اگر مخاطبان کمی داشته باشید اما تعامل بسیار خوبی داشته باشید، می‌توانید درآمد بیشتری نسبت به زمانی که مخاطبان انبوهی بدون تعامل دارید، داشته باشید.

کالای خود را بفروشید

تعداد دنبال کننده‌ها: هرچه تعداد دنبال کننده‌های بیشتری داشته باشید، پتانسیل درآمد شما بیشتر است. با این حال، برندها همچنین می خواهند نرخ تعامل خوبی را مشاهده کنند. طبق بررسی شرکت فناوری بازاریابی هایپ آدیتور، اینفلوئنسرهایی با ۱۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ دنبال کننده، به طور متوسط ۱۴۲۰ دلار در ماه درآمد دارند، در حالی که افرادی که بیش از یک میلیون دنبال کننده دارند، حدود ۱۵ هزار و ۳۵۶ دلار درآمد دارند.

سطح میانی: ۵۰ هزار تا ۵۰۰ هزار دنبال کننده (۵۰۰ دلار تا ۵۰۰۰ دلار برای هر پست)

ماکرو: ۵۰۰ هزار تا یک میلیون دنبال کننده (۵ هزار دلار تا ۱۰ هزار دلار برای هر پست)

اگر حداقل ۱۰ هزار دنبال کننده و یک حساب تجاری یا تولیدکننده محتوا دارید، می‌توانید با بج‌های اینستاگرام درآمد کسب کنید. بج‌ها به دنبال‌کنندگان، اجازه می‌دهند در طول ویدئوهای زنده، قدردانی و حمایت خود را از تولیدکننده محتوا نشان دهند (می‌توانید آنها را به عنوان انعام در نظر بگیرید).

هنگامی که بج‌ها را از طریق پروفایل اینستاگرام خود فعال می‌کنید، به طور خودکار در زمان ویدئوهای زنده شما، در دسترس خواهند بود. وقتی مخاطبان شما بج را می‌خرند، قلب‌ها را در کنار نام کاربری آن‌ها می‌بینید.

چقدر می توانید در اینستاگرام درآمد کسب کنید؟

میکرو: ۱۰ هزار تا ۵۰ هزار دنبال کننده (۱۰۰ دلار تا ۵۰۰ دلار برای هر پست)

بر اساس گزارش تایم، اینفلوئنسرها به طور کلی بر اساس تعداد دنبال کنندگانشان، دسته بندی می‌شوند.

برندها ممکن است مستقیما با تولیدکننده محتوا تماس بگیرند تا علاقه او را برای تبدیل شدن به یک عضو وابسته، ارزیابی کنند. از سوی دیگر، می‌توانند با یکی از بسیاری از بازرگانانی که برنامه‌های وابسته را تبلیغ می‌کنند یا بازارهای جستجوی آنلاین برای یافتن فرصت‌ها، تماس بگیرند. البته، اینفلوئنسرهای بزرگ، بیشترین درآمد را به عنوان وابسته دارند. با این حال، اینفلوئنسرهای کوچکتر با دنبال کنندگان وفادار، می‌توانند از طریق این برنامه‌های مبتنی بر کمیسیون، از بازدهی متوسطی برخوردار شوند.

اینستاگرام تنها راه برای درآمدزایی در فضای آنلاین نیست اما اگر به این نتیجه رسیده‌اید که پلتفرم درستی برای شماست، لازم است درباره راه‌های مختلف درآمدزایی از محتوای خود بدانید.

نانو: هزار تا ۱۰ هزار دنبال کننده (۱۰ دلار تا ۱۰۰ دلار برای هر پست)

فعال کردن بج یا نشان

شهرت شما: تعداد زیاد دنبال کنندگان در اینستاگرام، مطمئنا به افزایش پتانسیل درآمد شما کمک می‌کند. با این حال، بسیاری از برندها با ورزشکاران مشهور، دانشمندان و سایر متخصصان موضوع کار می‌کنند تا از شهرت خود بدون در نظر گرفتن تعداد دنبال‌کنندگان آنلاین‌شان، استفاده کنند.

 برای تبلیغ فروشگاه خود، می‌توانید محصولات خود را در ریلزها برچسب‌گذاری کنید، استیکرهای خرید را به استوری‌های خود اضافه کنید و با اجازه دادن به سایر تولیدکنندگان محتوا که محصولات شما را برچسب‌گذاری کنند، از مخاطبان جدید استفاده کنید.

تبلیغ شرکت‌های وابسته

طبق بررسی اسپاتیفای، پنج سطح  به همراه پتانسیل درآمد معمولی در هر پست، به این ترتیب است:

طبق اعلام اینستاگرام، سازندگان ۱۰۰ درصد درآمد را از بج‌های خریداری شده در طول یک ویدئوی زنده منهای مالیات‌های قابل اعمال، هزینه‌ها و ۳۰ درصد سهم گوگل و اپل برای خریدهای درون برنامه‌ای، دریافت می‌کنند.

 اگر محصولات یا کالایی برای فروش دارید، می‌توانید یک فروشگاه اینستاگرام باز کنید و شروع به کسب درآمد کنید. هنگامی که فروشگاهی را باز کردید (برای انجام این کار به یک حساب تجاری یا سازنده نیاز دارید)، خریداران می‌توانند کاتالوگ شما را مرور کنند، قیمت‌ها را بررسی کنند، درباره محصولات، اطلاعات کسب کنند و مستقیما در اینستاگرام یا با کلیک کردن بر روی وب سایت شما خرید انجام دهند.

اکثر این قراردادها، قابل مذاکره هستند و می‌توانند از یک پست تک تا مجموعه‌ای از پست‌ها، استوری‌ها یا ریلزهایی که پیشنهادات برند را برجسته می‌کنند، باشند. تولیدکنندگان محتوا در مقابل، محصولات یا خدمات رایگان، هدایا، معرفی شدن به دنبال کنندگان برند، یا پول نقد (یا ترکیبی از آنها) را دریافت می‌کنند.

حوزه فعالیت: طبق اعلام شرکت سِل فای، ۱۱ حوزه سودآور در اینستاگرام در سال ۲۰۲۳ به ترتیب نزولی، سفر، زیبایی، مد، سلامت و تناسب اندام، سبک زندگی، فرزندپروری، تجارت، موسیقی، عکاسی، غذا و حیوانات هستند. هدف قرار دادن یکی از این حوزه‌ها، می‌تواند ایجاد مخاطبین بیشتر و ایجاد پست‌های حمایت‌شده را آسان‌تر کند.

به گزارش ایسنا، محتوای برخوردار از حمایت اسپانسر، یکی از بهترین راه‌ها برای کسب درآمد اینفلوئنسرهای کوچکتر در اینستاگرام است. اینفلوئنسرها می‌توانند به دیده شدن محصولات و خدمات یک برند توسط افراد بیشتر کمک کنند و برندها لزوما به دنبال اینفلوئنسرهایی با میلیون‌ها دنبال کننده نیستند. برندهایی که بودجه کمی دارند، ممکن است ترجیح دهند با اینفلوئنسرهای کوچکتری که تعامل قوی و هزینه کمتری دارند، همکاری کنند.

زهرا وثوقی

زهرا وثوقی

نوشته‌ی بعدی

استفاده رایگان از تلگرام پولی به کابوس تبدیل شد

نوشته‌های تازه

  • وزیر ارتباطات: هوش مصنوعی مسیر دولت و ارتباطات انسانی را دگرگون می کند
  • تنظیم مجدد تنظیم کننده رامسار و تغییر ؛ آیا شرکت تخصصی بانک مرکزی را رها می کند؟
  • تصاویر ماهواره ای از ابزارهای غیرقابل تحمل در آلودگی هوا
  • هوش مصنوعی معادلات اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی را تغییر می دهد
  • تعرفه اینترنت موبایل افزایش نمی یابد
  • تحول در بازار کار ایران ؛ از نگرانی های مهارت گرفته تا فرصت های هوش مصنوعی
  • تأکید پارلمان بر لزوم تسهیل دسترسی و استفاده از افراد از اینترنت
  • پیش بینی 4000 دلار بیت کوین
  • چکه کردن بیت کوین برای نخبگان رامسر خطرناک بود
  • توسعه نرم افزار برای بهبود امنیت سایبری سازمانها
  • نیاز به پیگیری پیشرفت پروژه جیون در دو بخش: “زیرساخت” و “فرآیند”
  • چرا اپل هنوز در دنیای هوش مصنوعی چیزی نمی گوید؟
  • نیاز به پیگیری پیشرفت پروژه جی NAF در هر دو بخش از زیرساخت ها و فرآیند
  • سند کلی برای ترویج و ترویج امنیت سایبری تصویب شده است
  • سند کلی برای ترویج و ترویج امنیت سایبری تصویب شده است
  • آیا فصل جدید مدیریت فناوری در ایران توسط برنامه ملی هوش مصنوعی شکل گرفته است/ آیا سازمان ملی هوش مصنوعی است؟
  • 5 ٪ افزایش در تعداد کاربران ملی خدمات دولت هوشمند
  • الزام برای به دست آوردن مجوز وزارت بهداشت برای برنامه های خدمات آزمایشگاهی
  • ما مخالف حل مجوز تاکسی های اینترنتی شهرداری ها هستیم
  • اتفاقی که برای جلسه سخنگوی دولت با سخنگوی دولت افتاد
  • برنامه وزارت ارتباطات برای جذب مشارکت در بخش خصوصی در پروژه های ملی
  • قیمت طلا در بازار تهران سقوط می کند
  • ارسال پیام کوتاه و اخطار ممنوع است
  • تولید محتوای گسترده از میراث تاریخی و مذهبی با هوش مصنوعی
  • ما باید دانش آموزان را برای ابزارهای هوش مصنوعی آماده کنیم
  • بحران هویت انسانی در دوران هوش مصنوعی به ایده های جدید نیاز دارد
  • پشتیبانی تأیید شده از تولید بزرگ در فضای مجازی/ محتوای تشکیل شده در کشور
  • تعداد مشترکین ثابت و تلفن همراه برای اتصال باند پهن چقدر است؟
  • تأثیر ملموس از هوش مصنوعی در بهبود بخش فرهنگی و رسانه ای/کاهش هزینه های تولید با استفاده از هوش مصنوعی
  • یک مشکل غیر منتظره در فولاد قانونگذاری
  • ثبت نام 2 میلیون رومینگ تماس ملی
  • AREF: قوانین سنتی را نمی توان به فضای مجازی گسترش داد
  • AREF: قوانین سنتی را نمی توان به فضای مجازی گسترش داد
  • نقش اصلی فن آوری های ارتباطی در شکل دادن به آینده هوشمند
  • 2 ٪ سهم ارتباطات ثابت از شکایات ثبت شده در سیستم 1
  • طراحی 2 پروژه هوش مصنوعی کلانشهر برای کمک به تسکین انرژی
  • مشترکین پهنای باند موبایل از 5 میلیون کاربر فراتر رفتند
  • توزیع دو بسته 6 تریلیون تومانی برای حمایت از شرکت ها بر اساس دانش
  • آخرین وضعیت وب سایت ها برای نسل های پنجم کشور
  • توسعه ارتباطات ، اقتصاد دیجیتال دیجیتال ایران
  • مدیریت و شفافیت مبتنی بر داده بهترین نوع مدیریت افراد است
  • Ranjbarzadeh: سرانجام اینترنت باعث آسیب جدی به تجارت اینترنت شد
  • وزیر ارتباطات: پروژه های امسال برای یک صنعت فضایی بزرگ به پایان می رسد
  • توسعه ارتباطات ، اقتصاد دیجیتال دیجیتال ایران
  • کشف برنامه های ارتباطات ملی در روز ارتباطات جهانی
  • چرا اینترنت در طول برق کند می شود؟
  • ویدیو/ پزشکان: مدیریت بدون اطلاعات و داده های دقیق ، سرگردان
  • کیفیت خواسته های وزارت ارتباطات
  • وزیر ارتباطات: پروژه های امسال برای یک صنعت فضایی بزرگ به پایان می رسد
  • ما تحت وزن قلدری قرار نخواهیم گرفت/دستاوردهای علمی را رها نخواهیم کرد

[xero_seo]

دسته ها

  • اخبار
  • دسته‌بندی نشده
  • About
  • Advertise
  • Careers
  • Contact

کلیه حقوق برای مجله خبری اقتصاد ارتباطات محفوظ است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • Home

کلیه حقوق برای مجله خبری اقتصاد ارتباطات محفوظ است.