حالت جدید هوش مصنوعی Google به کاربران امکان می دهد با بارگذاری عکس خود ، یک فروشگاه مجازی را ببینند.
به گفته اینا ، به عنوان بخشی از پیام های Google امروز در کنفرانس توسعه دهنده I/O 2025 ، Google جزئیات برخی از ویژگی های جدید را به اشتراک گذاشت که باعث می شود خرید هوش مصنوعی بیشتر و بهتر شود.
گوگل سه ابزار جدید را به عنوان بخشی از تجربه جدید خود در خرید در هوش مصنوعی توصیف کرد و بخش هایی از این روند را کشف ، بررسی و بررسی می کند.
به گفته گوگل ، این ویژگی ها در ماه های آینده در دسترس خریداران آنلاین در ایالات متحده خواهد بود.
بنابراین ، هنگامی که به دنبال یک محصول خرید خاص هستید ، کاربران می توانند نمونه هایی را که Google به اشتراک می گذارد یا فرش و مبلمان را با خانه خود به اشتراک می گذارد ، مشاهده کنند.
این ویژگی با ترکیب قابلیت های هوش مصنوعی جمینی (جمینی) با بانک اطلاعاتی محصولات برای خرید محصولات ترکیب شده است.
گوگل می گوید وقتی شما همچنان نتایج جستجوی خود را با JINA تغییر می دهید ، پانل مناسب با محصولات و تصاویر مرتبط پویا است. به عنوان مثال ، اگر فهمیدید که به دنبال یک کیسه توریستی هستید که می خواهد مقاوم در برابر باران باشد ، هوش مصنوعی به محصولات ضد آب اولویت می دهد و این تصاویر را در این پانل نشان می دهد.
بخش دوم و جذاب تر به روزرسانی های خرید در هوش مصنوعی ، تغییری است که در ابزار تست مجازی برای شرکت اتفاق می افتد. این ویژگی پیچیده تر از خروج آن در سال 2023 است و اکنون به کاربران امکان می دهد مدل های خاصی را انتخاب کنند که با نوع بدن خود مطابقت داشته باشد و سپس لباس هایی را که پیدا کرده اند مجازی سازی کنند. این بدان معنی است که هوش مصنوعی این پانسمان کاربر را پوشش می دهد.
به گفته گوگل ، این مدل تصویر ساخته شده سفارشی بدن انسان و تفاوت های ظریف لباس را می فهمد ، مانند چگونگی تغذیه پارچه ها و مواد مختلف روی بدن انسان.
گوگل می گوید این اولین نوع از نوع خود است که در این مقیاس کار می کند و به خریداران این امکان را می دهد تا میلیارد ها لباس را امتحان کنند.
پایان پیام
منبع خبر: https://www.isna.ir/news/1404023122694/%D8%B1%D9%88%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%AA-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%D9%85%D8%AC%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84