براساس رسمی ترین آمار ، پنجره ملی خدمات هوشمند Pemonment حدود 5 میلیون کاربر دارد و همانطور که وزیر ارتباطات گفت تعداد کاربران 5 ٪ افزایش یافته است.
به گفته ایسنا ، نقشه راه هوشمند Pemonish با هدف استفاده از فناوری های جدید برای بهبود سیستم اداری ، افزایش سطح استفاده از تصمیم گیری و بلوغ خدمات عمومی و عمومی با ترویج شیوه های جدید فناوری و مطابق با سیاست های کلی رهبر عالی و رهبر عالی.
اما لازم به ذکر است که دولت هوشمند با الکترونیک متفاوت است ، زیرا تعریف دولت هوشمند می گوید هر آنچه را می توان بدون مداخله عامل انسانی به دست آورد ، اطلاعاتی نامیده می شود و هدف آن تسهیل ارائه و دریافت خدمات عمومی است.
به گفته مقامات ، طبق برنامه هفتم توسعه ، 5 ٪ از خدمات آژانس های اجرایی باید سالانه ارائه شود و طبق آمار رسمی رسمی در مورد پنجره ملی دولت هوشمند ، حدود 5 میلیون کاربر به بندر آمدند که از این تعداد حدود هفت میلیون در طول دولت چهاردهم اضافه شده است.
Sayed Starhshimi- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- اخیراً درباره دروازه گفته است شما می توانید 5 ٪ افزایش در پنجره ملی خدمات ملکی هوشمند را مشاهده کنید ، اگرچه برخی از بررسی ها وجود دارد.
با وجود اجرای و اجرای این پروژه مهم در طول سالها ، اقدامات و برنامه های بسیاری انجام شده است ، صرف نظر از این که دولت به آن وصل شده است ، که اکنون به مانع اصلی برای هوشمندانه دولت تبدیل شده است.
به عنوان مثال ، در دوره های مختلف ، رقابت برای ایجاد زیرساخت هایی ایجاد شده است که در حال حاضر بلااستفاده یا غیرقابل استفاده است ، و همچنین رقابت عجیب و غریب برای ایجاد بانک اطلاعاتی و ایجاد اطلاعات ایجاد شده است و هر دستگاه یک پایگاه داده بزرگ بودجه ایجاد می کند. البته داده هایی وجود دارد که نمی توانند مورد استفاده قرار گیرند یا استاندارد لازم را ندارند.
پایان پیام
منبع خبر: https://www.isna.ir/news/1404022820245/%D8%B1%D8%B4%D8%AF-%DB%B2%DB%B2-%D8%AF%D8%B1%D8%B5%D8%AF%DB%8C-%D8%AA%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D8%AF-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D9%86%D8%AC%D8%B1%D9%87-%D9%85%D9%84%DB%8C-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D8%AF%D9%88%D9%84%D8%AA-%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF