• About
  • Advertise
  • Careers
  • Contact
یکشنبه, جولای 27, 2025
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مجله خبری اقتصاد ارتباطات
  • اخبار اقتصاد ارتباطات
  • rss
  • اخبار اقتصاد ارتباطات
  • rss
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مجله خبری اقتصاد ارتباطات
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
خانه دسته‌بندی نشده

لیست بهترین نرم افزارهای CRM ایران بررسی و مقایسه مقالات مدیریت ارتباط با مشتری-نرم افزار CRM

توسط محمدجواد آذری جهرمی
آگوست 16, 2024
در دسته‌بندی نشده
0

توسط نرم افزار CRM اطلاعاتی در مورد مخاطبین، بینش های مشتری و معاملات بین هر دو تیم بازاریابی و فروش، به اشتراک گذاشته می شود. تیم های بازاریابی می توانند به تیم فروش شما کمک کنند تا فروش خود را افزایش دهند در حالی که تیم های فروش نیز می توانند تیمهای بازاریابی را در استراتژی های بازاریابی، پیام های شخصی سازی شده و کمپین های تبلیغاتی توانمند سازند. نرم افزار CRM دانا با داشتن امکاناتی مانند ارتباط با سایت، اتوماسیون اداری، پیامک و چت آنلاین یک حلقه ارتباطی بین مشتریان، تعمیرکاران و تیم مدیریت دیجی بان را فراهم می کند. نیاز به گزارش گیری، بررسی مراحل هر پروژه و اهمیت یکپارچه سازی با پلتفرم های مختلف مهم ترین دلایل انتخاب نرم افزار CRM دانا برای سازمان ما بودند. در بازار رقابتی امروز، تیم فروش و بازاریابی شما بیشتر از همیشه به ابزارهایی نیاز داره که بهشون کمک کنه تا کارها رو سریعتر و دقیق­تر انجام دهند و به کمک تکنولوژی های روز راندمان بالاتری داشته باشند. نرم افزار CRM دانا، به تیم فروش شما قدرت میده، و فرآیند های صحیح فروش رو با خودش به همراه میاره، شما با دانا همه ابزار های لازم رو برای مدیریت صحیح فروش در اختیار خواهید داشت و میتونید اهداف فروش رو افزایش دهید.

نتیجه گیری: انتخاب بهترین نرم افزار یا بهترین نرم افزار CRM!

هزینه‎های بالا؛ شامل هزینه بالای اولیه برای نصب سرور و نرم افزار و همچنین هزینه صدور مجوز ماهانه برای نرم افزار. داده‌های CRM شما از هر مکان و هر دستگاهی قابل دسترس بوده و فروشندگان CRM یک برنامه تلفن همراه برای دسترسی در حین حرکت ارائه خواهند داد. اگر تعداد کاربرانی که می‌خواهید با سیستم CRM شما کار کنند بیشتر از سه نفر نیست، می‌توانید از خدمات Zoho به صورت رایگان استفاده کنید. زمانی که دید کامل و دقیق درباره مشتریان و چشم انداز کارتان داشته باشید، بخش بازاریابی و فروش می‌توانند به صورت متمرکزتر و با انرژی بیشتری روی مشتریان واقعی کار کنند. سیستمی برای ثبت نارضایتی مشتریان و دریافت بازخورد آنها وجود ندارد. امکان ثبت اطلاعات در یک سیستم منسجم، با دسترسی‌های گوناگون وجود ندارد.

امکانات نرم افزار CRM و مدیریت ارتباط با مشتری پیشرو:

همچنین، گرافیک و صفحه کاربری نرم افزار سی آر ام هر شرکت با شرکت دیگر متفاوت است. به همین دلیل توصیه می شود قبل از آنکه این نرم افزار سی آر ام را خریداری کنید، اما نسخه رایگان آن را مشاهده کنید و برای مدتی از آن استفاده نمایید. ویژگی مهم دیگر نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری پارمیس استار، تحت وب بودن آن است. این مزیت های کلیدی نرم افزار CRM ویژگی دسترسی به تمامی اطلاعات بدون محدودیت زمانی و مکانی را برای شما فراهم کرده‌است. با تعریف سطح دسترسی برای هر یک از کارکنان بدون محدودیت زمانی و مکانی امکان دسترسی به اطلاعات برای آنها وجود دارد. در نتیجه در شرایط دورکاری نیز مشاهده فعالیت‌ها و انجام وظایف و ثبت نتیجه هر یک از کارهای انجام شده توسط کارکنان ممکن خواهد‌بود.

لیست بهترین نرم افزارهای CRM ایران بررسی و مقایسه مقالات مدیریت ارتباط با مشتری-نرم افزار CRM بدون تجربه کردن حتی یک مورد می توانید از قابلیت های جلسات روزانه کارمندان بهره ببرید. نرم افزار CRM به شما این امکان را می دهد تا مخاطبین خود را تقسیم بندی کرده و روش های موثرتری را برای هدف قرار دادن مشتری ایده آل خود در نظر بگیرید. به همین دلیل شرکت های freemium اساساً مجبور به استفاده از مدل خود خدماتی می شوند. مشتریان به سایت های خود می آیند و باید نرم افزار را خودشان بفهمند. این به طور معمول حتی برای مشتریانی که تمایل به پرداخت هزینه در خلال استفاده رایگان دارند، نیز غیرممکن است و نمی توان کاربران آینده رایگان را از کاربران پرداخت کننده، متمایز کرد.

توجیه کارایی نرم افزار، توجه به مهارت هایی نظیر «تایپ ده انگشتی»، انگیزش و باز طراحی فرایندها، از جمله راه های مقابله با چنین مقاومت هایی هستند. در این شرایط یک نرم افزار crm می‌تواند تمام چالش‌ها را برطرف کرده و به رشد و پیشرفت شما کمک کند. برای مشاهده سایر کمک هایی که نرم افزار سهند به کسب و کار شما خواهد کرد، اینجا را کلیک کنید.

•    دسترسی آسان به اطلاعات مشتری:

احتمالاً با برچسب ها و دسته های جدیدی که متناسب با کسب و کار شما باشد روبرو خواهید شد.. دلیلی ندارد اطلاعات بد به سیستم جدید منتقل شود و پاک کردن داده قبل از انتقال ،کاربران را تشویق می کند اطلاعات را حفظ کنند. اگر فکر می کنید سازمان شما می تواند از تخصص یک مشاور نرم افزار CRM استفاده کند، باید بیشترین بهره را از سرمایه گذاری ببرید.

البته salesforce , زقئ سی‌ آر ام شرکت Oracle و SAP نیز جزء نرم افزارهای معروف می باشند. در عصر کنونی ارتباط درست با مشتری اهمیت بیشتری نسبت به فروش پیدا کرده است. این موضوع جزء اصلی ترین مزیت رقابتی شرکت ها در موفقیت و فروش بیشتر است. نرم افزارهای CRM با جمع آوری وب سایت ، ایمیل ، تلفن ، داده های رسانه های اجتماعی و موارد دیگر ، در چندین منبع و کانال شروع می شوند.

  • اینکه از بین CRMهای نصبی و ابری، یکی را انتخاب کنید در درجه اول به بودجه شما بستگی دارد، سپس باید منابع داخلی خود را بررسی کنید که آیا توانایی فنی مدیریت نرم‌افزار و امنیت آن را دارید یا خیر.
  • کارمندان شما در کمترین زمان ممکن می‌توانند به اطلاعات طبقه بندی شده مشتریان دسترسی یافته و فرآیندهای مدیریتی را انجام دهند.
  • خرید نرم افزار crm در شرکت ما با یک چالش جدی مواجه شده بود و با تماس تلفنی با جناب مهندس حاتم طهرانی به خوبی حل و فصل شد.
  • نرم افزار دیدار فاقد گردش کار است و همچنین امکان سفارشی نیز ندارد.
محمدجواد آذری جهرمی

محمدجواد آذری جهرمی

محمدجواد آذری جهرمی (زادهٔ ۲۵ شهریور ۱۳۶۰) سیاستمدار و مدیر ارشد اجرایی ایرانی است که از ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۰ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت دوم حسن روحانی بود. آذری جهرمی دانش‌آموخته مقطع کارشناسی مهندسی برق از دانشگاه صنعت آب برق است و فعالیت شغلی خود را از سال ۱۳۸۴ به عنوان کارشناس فنی وزارت اطلاعات آغاز کرد. او از ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۳ مدیرکل امنیت سیستم‌های ارتباطی سازمان تنظیم مقررات بود.[۷] او در سال آخر فعالیت دولت یازدهم، برای مدت کمتر از یک سال، از ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۶ به عنوان معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات (محمود واعظی) و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت فعالیت می‌کرد.[۸][۹] وی نخستین وزیر جمهوری اسلامی ایران است که پس از انقلاب ۱۳۵۷ متولد شده‌است.[۱۰] به عبارتی جوانترین وزیر دولت دوازدهم می‌باشد.

نوشته‌ی بعدی

فعالان پولشویی، قمار و مواد مخدر مخالفان اصلی الزامی شدن «اینماد» هستند

نوشته‌های تازه

  • خواستار طراحی “به نام ایران” شوید
  • نسل بعدی Simng یک ماهواره Nahyd را در فضا قرار می دهد
  • وزیر ارتباطات: نهید اولین ماهواره ارتباطات از راه دور در ایران در گروه KU است
  • وزیر ارتباطات: ماهواره نهید اولین ماهواره ارتباطات از راه دور در ایران در گروه KU است
  • عملیات پرواز را به فرودگاه Pajan برگردانید
  • داده های تلویزیون ماهواره ای نهید به دست آمد
  • ماهواره Nahid 2 در حال ساخت است/تهیه باند پهن ایران
  • زهره زهره با موفقیت به مدار تعیین شده تزریق شد
  • زندگی عملیاتی نهید به مدت دو سال است
  • ماهواره ارتباطات از راه دور با موفقیت در فضا+فیلم پرتاب شد
  • استفاده از سند درآمد محتوا باعث ایجاد اشتغال/ استقبال از توزیع دیجیتال خدمات می شود
  • اجرای سند به اشتراک گذاری محتوا باعث ایجاد اشتغال برای افراد می شود/ از توزیع دیجیتالی خدمات استقبال می کند
  • نیاز به همکاری بین بخش برای مقابله با تهدیدهای سایبری
  • هم افزایی علمی در سه زمینه از هوش مصنوعی ، امنیت کوانتومی و سایبری
  • این لایحه مهلت کد شرکت پست ملی را برای شرکت پستی به مجلس داد
  • 7000 عمل سایبری علیه ایران در طول جنگ 6 روزه انجام شد
  • اقدامات وزارت ارتباطات را برای ادامه خدمات ، نگهداری و امنیت جنگ 4 روزه شرح دهید
  • وزیر ارتباطات در پارلمان برای ارتقاء امنیت شبکه گزارش می دهد
  • ارزیابی برخی از فن آوری های جدید در حال توسعه صنعت فضایی ایران از ماهواره
  • رهبران با توجه به امنیت محاسباتی ارزیابی و ارزیابی می شوند
  • کمیته تسهیل اقتصاد دیجیتال طعم دستگاه ها را متوقف می کند
  • نیاز به افزایش همکاری برای ارتباطات در ایران -عراق در طول Arbaeen Hosseini
  • مخالفت با اینترنت کلاس
  • داستان اینترنت کلاس چه بود؟
  • پاسخ پزشکان به “اینترنت کلاس”/دسترسی به اطلاعات رایگان حق همه افراد است
  • سخنگوی دولت: اینترنت کلاس هرگز در دستور کار دولت نخواهد بود
  • معاون وزیر ارتباطات خواستار شتاب انتقال زمین به شرکتهای نوآورانه شد
  • دفتر تأکید پزشکی بر مشکلات اقتصادی دیجیتال/نیاز به بررسی حمایت از فیزیکی از داده ها
  • حملات روزانه در جنگ اخیر به 1 گیگابایت در ثانیه رسید
  • حملات روزانه در جنگ اخیر به 1 گیگابایت در روز رسیده است/ حملات سایبری را کاهش می دهد
  • مشکلات اقتصاد دیجیتال کشور باید با گفتگو حل شود
  • مشکلات در اقتصاد دیجیتال کشور باید با گفتگو حل شود
  • معاون وزیر ارتباطات: فیلتر سیاست در کشور شکست خورد
  • سند مدیریت داده ها را در شورای عالی بعدی شورای عالی فضای مجازی بررسی و نهایی کنید
  • کارمند وزارت ارتباطات: امنیت مردم در اولویت است
  • 2 ٪ از پروژه JINAF در دهکده های کشور تا پایان سال
  • رضایت مردم باید در قلب توسعه اینترنت در مناطق مختلف باشد
  • باید رضایت افراد مبتنی بر توسعه اینترنت در مناطق مختلف باشد
  • هاشمی: هدف از مدیریت داده ها ، از بین بردن موازی و عمل بدون دردسر است
  • نگهداری اضطراری برای شرکت های دیجیتال وارد مرحله اجرایی شد
  • پایان آزار و اذیت ماهواره ای برای اخترشناسان
  • دلیل کاهش کیفیت اینترنت فیبر در خارج از کشور است
  • “پیام” باید به یک الگوی ملی تبدیل شود. معاون رئیس جمهور نوآوری ؛ ایران دیجیتال را رانندگی کنید
  • عدالت: وضعیت زیرساخت ارتباطات در رافسانجان قابل قبول نیست
  • مشاغل دیجیتال به یک برنامه زمان برنامه ریزی شده بحران نیاز دارند
  • شروع فرآیند تولید شرکت های اقتصاد دیجیتال از امکانات اضطراری
  • شورای عالی شورای عالی فضای مجازی کمیته نظارت بر رویکرد دستی را تشکیل داد
  • توسعه یک شبکه اطلاعاتی ایمن و پایدار در شبکه ملی
  • معاون شبکه ملی اطلاعات معاون وزارت ارتباطات منصوب شده است
  • آماده سازی فرودگاه Payam برای واردات فوری مواد مخدر و کالاهای اساسی

[xero_seo]

دسته ها

  • اخبار
  • دسته‌بندی نشده
  • About
  • Advertise
  • Careers
  • Contact

کلیه حقوق برای مجله خبری اقتصاد ارتباطات محفوظ است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • Home

کلیه حقوق برای مجله خبری اقتصاد ارتباطات محفوظ است.