تهران- مجله خبری اقتصاد ارتباطات- مدیرکل حفاظت از حقوق مصرفکننده رگولاتوری اعلام کرد: به ۹۷ درصد از کل تماسهای ورودی به مرکز تماس سامانه ثبت، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات (۱۹۵)، در دو ماهه ابتدایی سال جاری پاسخ داده شده است.
منبع خبر: https://www.irna.ir/news/85157304/%D9%BE%D8%A7%D8%B3%D8%AE%DA%AF%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%DB%B9%DB%B7-%D8%AF%D8%B1%D8%B5%D8%AF-%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B3-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%87-%DB%B1%DB%B9%DB%B5