• About
  • Advertise
  • Careers
  • Contact
پنج‌شنبه, آگوست 21, 2025
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مجله خبری اقتصاد ارتباطات
  • اخبار اقتصاد ارتباطات
  • rss
  • اخبار اقتصاد ارتباطات
  • rss
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مجله خبری اقتصاد ارتباطات
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
خانه اخبار

نکاتی که باید در استفاده از شبکه هوشمند بدانید

توسط یاسمین نسبتی
آگوست 17, 2024
در اخبار
0

وی افزود: به عنوان مثال یک موسسه روان‌شناسی یا مشاوره شماره تلفن خود را اعلام می‌کند که شماره تلفن‌ها به دلیل اینکه مشخص‌باشد همه با ۹۰۹ شروع می‌شود که اگر در زمینه‌های خانوادگی مشکلی دارند، تماس بگیرند و هزینه هر دقیقه مکالمه بستگی به اینکه چگونه تعرفه‌گذاری می‌شود، مشخص می‌شود. وقتی مشترک تماس می‌گیرد، به او اعلام می‌شود که موسسه مذکور به ازای هر دقیقه مکالمه به طور مثال سه تا چهار هزار تومان کمتر یا بیشتر  هزینه دریافت می‌کند؛ در صورتی که مشترک تمایل به استفاده از این خدمت دارد مکالمه را ادامه می‌دهد، در غیر این صورت می‌تواند مکالمه را قطع کند که هزینه‌ای برای مشترک نخواهد داشت.

انتهای پیام

منبع خبر: https://www.isna.ir/news/1402062113318/%D9%86%DA%A9%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87-%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF-%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AFدر همین رابطه داوود زارعیان – معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران- در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شبکه هوشمند و فرآیند آن اظهار کرد: شبکه هوشمند شبکه‌ای است که از طریق بخش خصوصی و شرکت‌های فعال در حوزه آموزشی، جامعه‌شناسی، روانشناسی، حتی فناوری اطلاعات به مشتریان خود خدمات صوتی ارائه و در قبال این خدمات بر اساس دقیقه هزینه‌ای را از مشترکان دریافت می‌کنند.

معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران معتقد است که چندین بار در این زمینه اطلاع‌رسانی‌های لازم انجام شده اما کافی نبوده و باید اطلاع‌رسانی بیشتری در این زمینه انجام شود، ضمن اینکه مردم هم باید توجه بیشتری به این موضوع داشته باشند.

معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران درباره نحوه تعرفه‌گذاری این شبکه توضیح داد: براساس مصوبه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، تعرفه‌گذاری آزاد است و در مصوبه اشاره شده که صنف این کار را انجام دهد اما معمولا خود شرکت کار تعرفه‌گذاری را انجام می‌دهند؛ بنابراین در این مرحله مسوولیتی متوجه وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات ایران نیست.

وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه بخش از گلایه شهروندان از تعرفه این شبکه به جا و درست است، تشریح کرد: بخشی از گله‌ها درست است اما با توجه به اینکه از همان ابتدا تعرفه به مشترک اعلام می‌شود، پیشنهاد ما این است که مشترکان حتما دقت لازم را داشته باشند و اگر واقعا از سرویس ناراضی‌اند، استفاده نکنند. در کل نسبت به آن چیزی که در بیرون جامعه اتفاق می‌افتد، تعرفه بالایی نیست و اگر شخصی مشاوره حضوری در زمینه حقوقی داشته باشد، باید هزینه بیشتر از آن پرداخت کند.

معاون شرکت مخابرات ایران معتقد است بخشی از گلایه‌های مشترکان از تعرفه شبکه هوشمند بجا و درست است، اگرچه نسبت به آن چیزی که در بیرون جامعه اتفاق می‌افتد، تعرفه بالایی نیست و اگر شخصی مشاوره حضوری در زمینه حقوقی داشته باشد باید هزینه بیشتری پرداخت کند.

زارعیان افزود: مورد دیگر این است که فرزندان بدون اجازه خانواده از این سرویس استفاده و گاهی هزینه بسیاری را به خانواده تحمیل می‌کنند، این هم عامل دیگری برای نارضایتی شهروندان از تعرفه شبکه‌های هوشمند است؛ اما به نظر می‌رسد که باید نظارت بخش‌های بیرونی بر این شبکه بیشتر باشد ضمن اینکه وزارت ارتباطات در حد خود سرویس را به گونه‌ای تعریف کرده که مشترک داوطلبانه از آن استفاده کند.

زارعیان گفت: در این حوزه، سه الی چهار گروه فعال هستند؛ گروه اول و اصلی شرکت‌هایی هستند که در این زمینه فعالیت می‌کنند و گروه دوم شرکت ارتباطات زیرساخت است که این شبکه را در زمان‌های خیلی دور راه‌اندازی کرده است. شرکت مخابرات ایران سومین بازیگر این حوزه است که درآمد شرکت‌های فعال این حوزه را جمع آوری می‌کند، پس از آن درصد کمی را خود برمی‌دارد و بقیه را در اختیار شرکت‌ها قرار می‌دهد.

وی در پایان گفت: درصورتی که مشترکان از این سرویس گله داشته باشند، می‌توانند با مرکز تماس مخابرات تماس بگیرند یا به صورت حضوری مراجعه کنند اما توصیه ما این است، اگر از شرکت ارائه دهنده خدمت ناراضی هستند، با ۱۹۵ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تماس بگیرند.

به گزارش ایسنا، شبکه هوشمند سیستمی یکپارچه برای ارایه سرویس‌های مخابراتی است که قادر است انواع مختلفی از سرویس‌های جدید را در حداقل زمان به مشتریان ارایه کند. سرویس‌های شبکه هوشمند، دامنه وسیعی داشته و از سازمان بزرگ تا یک فرد می‌توانند از آن استفاده کنند و بدین ترتیب امکان خوبی برای مشتریان فراهم خواهد شد تا بدون مراجعه حضوری به سازمان‌ها، به اطلاعات مورد نظر خود دست یابند.

یاسمین نسبتی

یاسمین نسبتی

نوشته‌ی بعدی

ظرفیت خدمات‌رسانی سامانه مخابراتی حرم رضوی "سه میلیون نفر در لحظه" است

نوشته‌های تازه

  • “Green Post” یک راه حل مدیریت انرژی/ نیاز به توسعه خدمات پستی بر اساس فناوری های جدید است
  • پوشش شبکه ارتباطی Razavi و مسیرهای ورودی مشهاد ارتقا یافت
  • پست: مدیرعامل جی غیر پروژه تا پایان سال به 5 ٪ می رسد
  • وزیر ارتباطات: بیش از 5 ٪ از تجهیزات مورد استفاده اپراتورها نیاز به هزینه ارزی دارند
  • وزیر ارتباطات: جمع آوری برخی از سایت ها ممکن است خدمات مردم را مختل کند
  • وزیر ارتباطات: وضعیت ارتباطات و شبکه اینترنت باید بهبود یابد
  • وزیر ارتباطات: وضعیت ارتباطات و شبکه اینترنت باید بهبود یابد
  • وزیر ارتباطات: ارتباطات و وضعیت شبکه باید بهبود یابد
  • تلاش برای فعال کردن توانایی های پنهان پیام منطقه ویژه اقتصادی/ ایجاد بزرگترین ترمینال در کشور
  • وزیر ارتباطات: استفاده از پهنای باند 1 و 2 پیش نیاز برای توسعه ارتباطات جاده ای است
  • محرک الیاف نوری را افزایش دهید
  • برنامه های اکوسیستم های تحول دیجیتال دولت نیمه دوم امسال را آماده می کنند
  • بخشی از زیرساخت های دولتی برای تحول دیجیتال نیمه دوم امسال را می خواند
  • اکوسیستم های زیستی تحول دیجیتالی دولت نیمه دوم امسال را آماده می کنند
  • تاریخچه آنتن BTS ؛ چه اتفاقی برای شهردار در یک جلسه افتاد؟
  • دستگاه ها حق ذخیره اطلاعات به دست آمده از ثبت نام و ایجاد بانک هویت را ندارند
  • جزئیات واردات طلا و موبایل در شش ماه اول سال جاری/ عبور طلای وارد شده 1 میلیارد دلار
  • سهم محصولات IT در صادرات بدون روغن افزایش می یابد
  • یک سند اشتراک درآمد و آنچه آنها به مردم نمی گویند
  • تاکسی های اینترنتی توسط اتحادیه تجارت مجازی مجوز دارند
  • وزیر ارتباطات: من از کیفیت اینترنت راضی نیستم
  • شبکه فیبر مخابرات ISFAHAN بیش از 4000 کیلومتر است
  • کابل های مس در پروژه فیبر جمع آوری می شوند
  • ایجاد Pavix هوشمند در نمازگزاران مبارک
  • چگونه می توان یک بررسی ماهواره ای از ارتباطات از راه دور از راه دور در ایران/ناهید را بررسی کرد؟
  • رئیس جمهور اقدامات اجرایی دولت هوشمند وزارت ارتباطات را واگذار کرده است
  • کارخانه فیبر ایرانی در ونزوئلا وارد زنجیره تولید شد
  • صادرات وی با عدم بررسی بازار روبرو است
  • دفاتر اجرایی مدیریت مالیات فقط از طریق سیستم ستاد
  • پیشرفت پروژه فیبر در تهران تنها 5 ٪ است
  • 2 تا 6000 زائران آربین روزانه به استان تهران تحویل داده می شوند
  • ارتباط پایدار نمازگزاران Arbaen در دستور کار است
  • Madani Zade: اقتصاد دیجیتال کلید نجات اقتصاد ایران است
  • آماده سازی استخراج کنندگان رامسر برای نیروگاه های تجدید پذیر
  • عدم وجود یک دستور صادرات واحد یکی از اصلی ترین چالش های کشور است
  • برنامه های بورس اوراق بهادار برای ورود به صنعت Blockchain Ramsar تنظیم شده است
  • “مک مجازی” ؛ بیمارستان یکپارچه برای ارائه خدمات ارتباطی به نمازگزاران
  • تأخیر در دریافت گذرنامه با تماس
  • حمایت از فعالان هوش مصنوعی و معرفی مناطق آن یکی از اولویت های کشور است
  • کارگروه یک سیستم اطلاعات اداری برگزار شد
  • کد تخفیف ازکی 1404: راز خرید بیمه خودرو با 30 درصد تخفیف + راهنمای فعال‌سازی فوری
  • استان 5 ٪ افزایش می یابد
  • “رابطه” اولویت اصلی دولت در پروژه فیبر نوری
  • همکاری برای تقویت زیرساخت های ارتباطی سیستم بهداشت
  • بررسی ذخایر آب زیرزمینی با ماهواره چربی
  • وقتی روبات ها با هم در چیزهای خطرناک مطالعه می کنند
  • سند ارتقاء و ارتقاء جامع تصویب شده است
  • پیشرفت کارآیی نهید و تأیید چند سیستم
  • توافق نامه ایران -IRAQ برای ارائه خدمات ارتباطی با کیفیت در Arbaeen
  • برقراری ارتباط پایدار از ایران تا کربلی

[xero_seo]

دسته ها

  • اخبار
  • دسته‌بندی نشده
  • About
  • Advertise
  • Careers
  • Contact

کلیه حقوق برای مجله خبری اقتصاد ارتباطات محفوظ است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • Home

کلیه حقوق برای مجله خبری اقتصاد ارتباطات محفوظ است.