• About
  • Advertise
  • Careers
  • Contact
پنج‌شنبه, آگوست 21, 2025
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مجله خبری اقتصاد ارتباطات
  • اخبار اقتصاد ارتباطات
  • rss
  • اخبار اقتصاد ارتباطات
  • rss
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مجله خبری اقتصاد ارتباطات
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
خانه اخبار

مشکل گیمرهای ایرانی چگونه حل شد؟

توسط یاسمین نسبتی
آگوست 8, 2024
در اخبار
0

استفاده از این سایت و اپلیکیشن آن علاوه بر افزایش قابل توجه سرعت دانلود بازی‌ها و آپدیت آنها باعث کاهش چشمگیر پینگ بازی‌ها نیز خواهد شد که در نتیجه تجربه‌ای دلچسب در بازی آنلاین برای کاربران رقم خواهد خورد. این اتفاق از طریق انتقال CDNهای این بازی‌ها به داخل کشور و کوتاه کردن مسیر دسترسی کاربران داخلی کشور به سرورهای بازی و طراحی ابزارهای خاص توسط متخصصان جوان کشورمان صورت گرفت و گیمرها می توانند از طریق مراجعه به آدرس radar.game این حس خوب را تجربه کنند.

وی ادامه داد: در جلسه‌ای که درباره کیفیت اینترنت مطرح شد، تاکید کردم که حال شبکه را باید از گیمرها پرسید. سرویس گیم حساس‌ترین سرویس نسبت به پارامترهای شبکه است و پکت لاس مناسب برای گیم ۰.۵ درصد است.  

ایجاد بستر بازی آنلاین و تسهیلات اخذ ویزا برای شرکت در مسابقات از دیگر مسائلی است که توسط گیمرها مطرح می‌شود؛ آنها می گویند اگر از بحث توجه و امکانات مالی عبور کنیم، مشکل دیگری وجود دارد؛ در قدم اول با وجود استعدادهای فراوان به دلیل مشکلات اینترنتی در برخی بازی های آنلاین بازیکنان ایرانی از دور مسابقات حذف می شوند؛ در قدم دوم درصورتی که در مسابقات آنلاین گیمرها موفق به کسب سهمیه جهانی شوند، هیچ سازمان خاصی به آنها برای اخذ ویزا تسهیلاتی ارائه نمی‌دهد و بازیکنان به دلیل جوانی و نوبت دهی طولانی سفارت‌ها موفق به اخذ ویزا نمی‌شوند و فرصت درخشش در عرصه جهانی را از دست می‌دهند، بنابراین شاید یک حمایت و توصیه نامه از سمت ارگان مربوط بتواند کمک شایانی به شرکت استعدادهای ایرانی در عرصه جهانی کند.

با گذشت مدت اندکی از این خبر در نهایت سایت و اپلیکیشن کاهش پینگ بازی های رایانه ای در دی ماه سال گذشته رونمایی شد. در واقع یکی از مشکلاتی که گیمرهای کشور همواره با آن رو به رو بودند، مشکل سرعت پایین دانلود بازی‌ها و آپدیت آنها به همراه پینگ بازی یا زمان تأخیر بالای بازی آنلاین بوده سبب اختلال و تجربه کاربری نامناسب گیمرها در ایران می شد.

 اگرچه در تمام دنیا گیمرهای حرفه‌ای زندگی خوبی دارند و از لحاظ هزینه‌ها تامین هستند ولی با همه این احوال ایجاد بستر بازی‌های آنلاین و اینترنت و آی‌پی‌های مناسب و تسهیلات اخذ ویزا از تسهیلات مالی مهم‌تر است. در همین رابطه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات سال گذشته خبر خوبی را در این زمینه برای گیمرها اعلام کرد. وی در این زمینه گفت: با تلاش همکاران ۱۵۰ بازی پرمخاطب در کشورمان به داخل کشور منتقل شدند که زمان پینگ بازی را تا یک چهارم کاهش خواهد داد.

به گزارش ایسنا، معمولا واژه «بازی» به عنوان یک فعالیت سرگرم‌کننده برای کودکان شناخته می‌شود اما واقعیت این است که بازی رده سنی نمی‌شناسد. از طرفی پیشرفت تکنولوژی که بر همه ابعاد زندگی بشر اثر گذاشته، بر بازی‌ها هم بی‌تاثیر نبوده و وجه جدیدی از بازی را در جهان عرضه کرده است.

بر این اساس حمایت دولت از این صنعت و فعالان آن از جمله درخواست‌هایی که از سوی گیمرها مطرح می‌شود؛ آنها معتقدند با مطرح شدن بازی‌سازان ایرانی در جهان، ایران شناخته می‌شود و کشورهای مختلف متوجه می‌شوند که سطح گیمرها در ایران بالاست بنابراین اگر دولت از مسابقات حمایت کند، انگیزه‌ها برای استقبال از سطح حرفه‌ای بیشتر و بازیکنان سطح بالای ایرانی به جهان معرفی می‌شوند.

در همین رابطه چندی پیش رئیس شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد در راستای کاهش پینگ بازی‌ها و بهبود تجربه کاربری گیمرها، با تلاش های انجام شده یک لینک پر ظرفیت جدید در یکی از CDN های منطقه ایجاد کردند.

این روزها کمتر جوان یا نوجوانی پیدا می‌شود که یکی از جذاب‌ترین برنامه‌های سرگرمی‌اش گیم نباشد. بازی‌ها با کنسول، رایانه و یا حتی گوشی تلفن همراه به راحتی در دسترس قرار گرفته‌اند و گزینه مناسبی برای پر کردن اوقات فراغت افراد به شمار می‌روند. این بازی‌ها بین متولدین اواخر دهه هفتاد به بعد که نسل تکنولوژی هم هستند، محبوبیت بیشتری دارند؛ اما همه برای سرگرمی سراغ گیم نمی‌روند بلکه برخی دوست دارند این صنعت را حرفه‌ای‌تر دنبال کنند بنابراین آن‌ها به دنبال بازی‌سازی و طراحی بازی می‌روند و یا به گیمر و استریمر شدن فکر می‌کنند.

در حال حاضر گیم در دنیا جز پرسودترین صنعت‌هاست و سرمایه‌گذاری در این بخش می‌تواند بازگشت خیلی زیادی داشته باشد و در همه جا توجه خاصی به این موضوع وجود دارد، در حالی که حالا علی‌رغم حمایت‌های اولیه و ابتدایی، مقام‌های بالای جهانی در این صنعت در دست ایرانیان است.

انتهای پیام

منبع خبر: https://www.isna.ir/news/1402062113378/%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84-%DA%AF%DB%8C%D9%85%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%AD%D9%84-%D8%B4%D8%AF

بازی‌های رایانه‌ای و گیم‌ها از جمله صورت‌های جدید بازی هستند که در چند دهه اخیر گسترش بسیار چشمگیری یافته‌اند و برای سنین متفاوت و در ژانرهای مختلف بازی تولید شده است و می‌توان گفت با پیشرفت روزافزون، بازی‌های رایانه‌ای، برای برخی بازیکنان تبدیل به یک حرفه شده‌ است.

یاسمین نسبتی

یاسمین نسبتی

نوشته‌ی بعدی

دودستگی چین درباره رقابت آیفون و هواوی

نوشته‌های تازه

  • “Green Post” یک راه حل مدیریت انرژی/ نیاز به توسعه خدمات پستی بر اساس فناوری های جدید است
  • پوشش شبکه ارتباطی Razavi و مسیرهای ورودی مشهاد ارتقا یافت
  • پست: مدیرعامل جی غیر پروژه تا پایان سال به 5 ٪ می رسد
  • وزیر ارتباطات: بیش از 5 ٪ از تجهیزات مورد استفاده اپراتورها نیاز به هزینه ارزی دارند
  • وزیر ارتباطات: جمع آوری برخی از سایت ها ممکن است خدمات مردم را مختل کند
  • وزیر ارتباطات: وضعیت ارتباطات و شبکه اینترنت باید بهبود یابد
  • وزیر ارتباطات: وضعیت ارتباطات و شبکه اینترنت باید بهبود یابد
  • وزیر ارتباطات: ارتباطات و وضعیت شبکه باید بهبود یابد
  • تلاش برای فعال کردن توانایی های پنهان پیام منطقه ویژه اقتصادی/ ایجاد بزرگترین ترمینال در کشور
  • وزیر ارتباطات: استفاده از پهنای باند 1 و 2 پیش نیاز برای توسعه ارتباطات جاده ای است
  • محرک الیاف نوری را افزایش دهید
  • برنامه های اکوسیستم های تحول دیجیتال دولت نیمه دوم امسال را آماده می کنند
  • بخشی از زیرساخت های دولتی برای تحول دیجیتال نیمه دوم امسال را می خواند
  • اکوسیستم های زیستی تحول دیجیتالی دولت نیمه دوم امسال را آماده می کنند
  • تاریخچه آنتن BTS ؛ چه اتفاقی برای شهردار در یک جلسه افتاد؟
  • دستگاه ها حق ذخیره اطلاعات به دست آمده از ثبت نام و ایجاد بانک هویت را ندارند
  • جزئیات واردات طلا و موبایل در شش ماه اول سال جاری/ عبور طلای وارد شده 1 میلیارد دلار
  • سهم محصولات IT در صادرات بدون روغن افزایش می یابد
  • یک سند اشتراک درآمد و آنچه آنها به مردم نمی گویند
  • تاکسی های اینترنتی توسط اتحادیه تجارت مجازی مجوز دارند
  • وزیر ارتباطات: من از کیفیت اینترنت راضی نیستم
  • شبکه فیبر مخابرات ISFAHAN بیش از 4000 کیلومتر است
  • کابل های مس در پروژه فیبر جمع آوری می شوند
  • ایجاد Pavix هوشمند در نمازگزاران مبارک
  • چگونه می توان یک بررسی ماهواره ای از ارتباطات از راه دور از راه دور در ایران/ناهید را بررسی کرد؟
  • رئیس جمهور اقدامات اجرایی دولت هوشمند وزارت ارتباطات را واگذار کرده است
  • کارخانه فیبر ایرانی در ونزوئلا وارد زنجیره تولید شد
  • صادرات وی با عدم بررسی بازار روبرو است
  • دفاتر اجرایی مدیریت مالیات فقط از طریق سیستم ستاد
  • پیشرفت پروژه فیبر در تهران تنها 5 ٪ است
  • 2 تا 6000 زائران آربین روزانه به استان تهران تحویل داده می شوند
  • ارتباط پایدار نمازگزاران Arbaen در دستور کار است
  • Madani Zade: اقتصاد دیجیتال کلید نجات اقتصاد ایران است
  • آماده سازی استخراج کنندگان رامسر برای نیروگاه های تجدید پذیر
  • عدم وجود یک دستور صادرات واحد یکی از اصلی ترین چالش های کشور است
  • برنامه های بورس اوراق بهادار برای ورود به صنعت Blockchain Ramsar تنظیم شده است
  • “مک مجازی” ؛ بیمارستان یکپارچه برای ارائه خدمات ارتباطی به نمازگزاران
  • تأخیر در دریافت گذرنامه با تماس
  • حمایت از فعالان هوش مصنوعی و معرفی مناطق آن یکی از اولویت های کشور است
  • کارگروه یک سیستم اطلاعات اداری برگزار شد
  • کد تخفیف ازکی 1404: راز خرید بیمه خودرو با 30 درصد تخفیف + راهنمای فعال‌سازی فوری
  • استان 5 ٪ افزایش می یابد
  • “رابطه” اولویت اصلی دولت در پروژه فیبر نوری
  • همکاری برای تقویت زیرساخت های ارتباطی سیستم بهداشت
  • بررسی ذخایر آب زیرزمینی با ماهواره چربی
  • وقتی روبات ها با هم در چیزهای خطرناک مطالعه می کنند
  • سند ارتقاء و ارتقاء جامع تصویب شده است
  • پیشرفت کارآیی نهید و تأیید چند سیستم
  • توافق نامه ایران -IRAQ برای ارائه خدمات ارتباطی با کیفیت در Arbaeen
  • برقراری ارتباط پایدار از ایران تا کربلی

[xero_seo]

دسته ها

  • اخبار
  • دسته‌بندی نشده
  • About
  • Advertise
  • Careers
  • Contact

کلیه حقوق برای مجله خبری اقتصاد ارتباطات محفوظ است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • Home

کلیه حقوق برای مجله خبری اقتصاد ارتباطات محفوظ است.