• About
  • Advertise
  • Careers
  • Contact
جمعه, جولای 4, 2025
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مجله خبری اقتصاد ارتباطات
  • اخبار اقتصاد ارتباطات
  • rss
  • اخبار اقتصاد ارتباطات
  • rss
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مجله خبری اقتصاد ارتباطات
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
خانه اخبار

در اقتصاد تولیدکنندگان محتوا چه می‌گذرد؟

توسط زهرا وثوقی
جولای 31, 2024
در اخبار
0

درآمد تولیدکنندگان محتوای مرد به طور متوسط ۱.۸۸ برابر بیشتر از تولیدکنندگان محتوای زن است.

تنها ۱۳ درصد از تولیدکنندگان محتوا می گویند کسب درآمد اولویت اصلی آنهاست. نظرسنجی اینفلوئنسر مارکتینگ هاب از بیش از ۲۰۰۰ تولیدکننده محتوا، بینش های چشمگیری را در مورد نحوه برخورد آنها با کسب و کارشان نشان داد. یک سوال نظرسنجی این بود که به عنوان یک تولیدکننده محتوا، بیشتر به چه چیزی اهمیت می دهید؟ پاسخ آنها به این شرح بود:

  • ۳۴.۹ درصد گفتند که با مخاطبان ارتباط برقرار می‌کنند.
  • ۳۵.۳ گفتند ایجاد بهترین محتوا.
  • ۱۶.۶ درصد گفتند افزایش تعداد دنبال کنندگان خود.
  • ۱۳.۱  درصد گفتند پول درآوردن.
  • ۶۹ درصد از تولیدکنندگان محتوا می‌گویند قرارداد با برندها، سودآورترین منبع درآمد آنهاست.

نظرسنجی ConvertKit از بیش از ۲۷۰۰ سازنده محتوا نشان داد که تقریبا نیمی از آنها در دسته تمام وقت قرار می گیرند. ۴۲ درصد پاره وقت هستند، در حالی که فقط ۱۰.۶ درصد خود را هابیست می دانند یعنی برای سرگرمی این کار را دنبال می‌کنند.

طبق بررسی اینفلوئنسر مارکتینگ هاب، وقتی از برندها و بازاریاب‌ها پرسیده شد که چه معیارهایی در هنگام کار با اینفلوئنسرها اهمیت بیشتری دارد، ۳۹ درصد از بازاریابان گفتند تعامل و کلیکها. همچنین ۲۳ درصد، نوع محتوا و دسته بندی را بیان کردند در حالی که ۲۱ درصد به بازدیدها، دسترسی و تاثیرگذای کردند.

 ۴۴ درصد از تولیدکنندگان محتوا می‌گویند کسب و کار سازنده آنها منبع درآمد اصلی خانواده آنهاست.

طبق آمار ادوبی، در سال ۲۰۱۶، برندها در اروپا، ۳۲۶ میلیون یورو برای بازاریابی تولیدکننده محتوا هزینه کردند. تا سال ۲۰۲۰، این رقم، بیش از چهار برابر شد. از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۰، هزینه‌های بازاریابی تولیدکننده محتوا در اروپا، به طور متوسط ۳۲ درصد در سال افزایش یافته است.

تولیدکنندگان محتوای تمام وقت چهار برابر بیشتر از افرادی که به صورت پاره وقت کار می‌کنند، ۵۰ هزار دلار یا بیشتر در سال درآمد دارند.

 ۴۶.۷ درصد از تولیدکنندگان محتوا، تمام وقت هستند

تولیدکنندگان محتوا به طور متوسط شش ماه و نیم طول می کشد تا اولین دلار خود را به دست آورند.

آمار اقتصاد تولیدکنندگان محتوای برتر

تولیدکنندگان محتوا چه کسانی هستند و چگونه زمان خود را صرف می‌کنند، چه جنبه‌هایی از تولید محتوا را در اولویت قرار می‌دهند، و بزرگترین چالش‌هایی که با آن روبرو هستند، چیست؟

طبق بررسی تیلت، بیشتر تولیدکنندگان محتوا ثروتمند نمی شوند، اما آنقدر درآمد دارند که به انجام کاری که دوست دارند ادامه دهند. میانگین درآمد سالانه برای تولیدکنندگان محتوای تمام وقت، بیش از ۱۰۰ هزار دلار است. متوسط درآمد ‌۵۰ هزار دلار است.

تیک تاک، یوتیوب یا توئیچ، هیچ یک از این پلتفرم‌ها بدون میلیون‌ها تولیدکننده محتوایی که محتوای مورد علاقه ما را تولید می‌کنند، نمی‌توانستند در جایگاه امروزی قرار بگیرند.

در نظرسنجی تیلت، وقتی درباره چالش‌های اصلی خود به‌عنوان تولیدکنندگان محتوا از آنها سؤال شد، ۵۴ درصد از تولیدکنندگان محتوای تمام‌وقت و ۶۰ درصد از تولیدکنندگان محتوای پاره‌وقت پاسخ دادند: اطمینان از یافتن محتوای من.

 طبق بررسی اینفلوئنسر مارکتینگ هاب، بازاریابی اینفلوئنسر با سرعت ثابتی در حال رشد است. ارزش ۲۱.۱ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۳ نشان دهنده افزایش ۵۳ درصدی نسبت به ارزش ۱۳.۸ میلیارد دلاری سال ۲۰۲۱ است. ارزش این صنعت از سال ۲۰۱۶ که فقط ۱.۷ میلیارد دلار بود، بیش از ۱۱ برابر افزایش یافته است. جستجوهای گوگل برای «اینفلوئنسر مارکتینگ» طی پنج سال گذشته، ۱۶۵۰ درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام

منبع خبر: https://www.isna.ir/news/1402110604117/%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D9%82%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%AF-%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%AD%D8%AA%D9%88%D8%A7-%DA%86%D9%87-%D9%85%DB%8C-%DA%AF%D8%B0%D8%B1%D8%AF

از این ۲۰۷ میلیون نفر تولیدکننده محتوا:

  • ۲۳ میلیون نفر، کمتر از ۱۰۰۰ دنبال کننده دارند.
  • ۱۳۹ میلیون نفر، بین ۱۰۰۰ تا ۱۰ هزار دنبال کننده دارند.
  • ۴۱ میلیون نفر، بین ۱۰ تا ۱۰۰ هزار دنبال کننده دارند.
  •  ۲ میلیون نفر، بین ۱۰۰ هزار تا یک میلیون دنبال کننده دارند.
  •  ۲ میلیون نفر بیش از یک میلیون دنبال کننده دارند.

پلتفرم‌های نرم‌افزار بازاریابی اینفلوئنسر، بیش از ۸۰۰ میلیون دلار سرمایه در سال ۲۰۲۱ جذب کردند. پلتفرم‌هایی مانند LTK با دادن ارتباط با برند، ابزارهای پست بین کانالی، و معیارها و تجزیه و تحلیل‌های کلیدی، به تولیدکنندگان محتوا کمک می‌کنند تا کسب‌وکار خود را اداره کنند.

ارزش بازار جهانی اینفلوئنسرها ۲۱.۱ میلیارد دلار است

سازندگان چقدر زمان صرف تولید محتوای جدید می‌کنند؟ طبق نتایج نظرسنجی اخیر لینک تری:

  •  ۵ درصد بیش از ۴۰ ساعت در هفته را صرف می‌کنند.
  • ۹ درصد بین ۲۰ تا ۴۰ ساعت در هفته را صرف می‌کنند.
  •  ۱۶ درصد بین ۱۰ تا ۲۰ ساعت در هفته را صرف می‌کنند.
  • ۲۷ درصد بین ۵ تا ۱۰ ساعت در هفته را صرف می‌کنند.
  •  ۳۶ درصد بین یک تا ۵ ساعت در هفته را صرف می‌کنند.
  • ۷ درصد یک ساعت یا کمتر در هفته را صرف می‌کنند.

 بر اساس گزارش وب سایت اکسپلودینگ تاپیکس، دیگر چالش‌های رایج کسب درآمد، بازاریابی و پایبندی به یک برنامه منظم انتشار است.

اینفلوئنسرها، بازیگران کلیدی اقتصاد تولیدکننده محتوا هستند و بازاریابان کاملا نسبت به بازدهی سرمایه گذاری روی بازاریابی اینفلوئنسر متقاعد شده اند. ۷۵ درصد از متخصصان بازاریابی می گویند که بودجه اختصاصی بازاریابی اینفلوئنسر را یا دارند یا قصد دارند داشته باشند.

به گزارش ایسنا، این میلیون‌ها تولیدکننده محتوا و اینفلوئنسر، همه بخشی از اقتصاد عظیم تولیدکنندگان محتوا هستند.

از هر ۱۰ سازنده، ۷ نفر ۱۰ ساعت یا کمتر در هفته را صرف تولید محتوا می‌کنند

یافتن محتوا، چالش اصلی تولیدکنندگان محتواست

 از هر ۵ تولیدکننده محتوای مبتدی، ۳ نفر هنوز کسب درآمد نکرده اند.

از هر ۳ تولیدکننده محتوا، ۲ نفر زن هستند. زنان تقریبا دو سوم تولید کنندگان محتوا را تشکیل می دهند و تقریبا با نسبت ۲ به ۱، از مردان بیشتر هستند. ۳۵ درصد از تولیدکنندگان محتوا، مرد هستند.

طبق آمار لینک تری، ۱۲ درصد از تولیدکنندگان محتوای تمام وقت، سالانه ۵۰ هزار دلار یا بیشتر درآمد دارند در حالی که تنها ۳ درصد از تولیدکنندگان محتوای پاره وقت، چنین درآمدی دارند. ۴۶ درصد از تمام وقت ها و ۶۸ درصد از پاره وقت ها، ۱۰۰۰ دلار یا کمتر در سال درآمد دارند.

قرارداد با برندها که شامل پستهای حمایت شده است، منبع اصلی درآمدزایی برای اینفلوئنسرها و تولیدکنندگان محتوا است و فقط تمام آن نیست. بالاترین منبع درآمد بعدی، سهمی از درآمد تبلیغات است که تنها ۷ درصد از تولیدکنندگان محتوا می گویند که سودآورترین جریان درآمد آنهاست.

طبق بررسی اینفلوئنسر مارکتینگ هاب، از هر ۱۰ اینفلوئنسر، یک نفر بیش از ۱۰۰ هزار دلار در سال درآمد دارد.

تجزیه و تحلیل اینفلوئنسر مارکتینگ هاب نشان می دهد:

  • ۲۶ درصد، ۱۰۰۰ دلار یا کمتر درآمد دارند.
  • ۲۶ درصد بین ۱۰۰۰ تا ۱۰ هزار دلار درآمد دارند.
  • ۲۷ درصد بین ۱۰ تا ۵۰ هزار دلار درآمد دارند.
  • ۱۱ درصد بین ۵۰ تا ۱۰۰ هزار دلار درآمد دارند.
  • ۷ بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ هزار دلار سود درآمد دارند.
  • ۳ درصد ۵۰۰ هزار دلار یا بیشتر درآمد دارند.

آمار موجود در این گزارش، اقتصاد تولیدکننده محتوا را از چندین زاویه مورد بررسی قرار داده که ۶ مورد اصلی آن عبارتند از:

  • امروزه بیش از ۲۰۰ میلیون تولیدکننده محتوا در جهان وجود دارد.
  • تولیدکنندگان محتوا به طور متوسط شش ماه و نیم طول می کشد تا اولین دلار خود را به دست آورند.
  • فقط ۱۰ درصد از اینفلوئنسرها، سالانه ۱۰۰ هزار دلار یا بیشتر درآمد دارند.
  • تا سال ۲۰۲۳، ارزش بازار جهانی اینفلوئنسر، ۲۱.۱ میلیارد دلار بوده است.
  • برندهای اروپایی تنها در سال ۲۰۲۰، مبلغ ۱.۳ میلیارد یورو برای بازاریابی تولیدکننده محتوا هزینه کردند.
  • ۸۵ درصد از تولیدکنندگان محتوای تمام وقت می گویند که از کار خود لذت می برند.

آمار تولیدکنندگان محتوا

تولیدکنندگان محتوا، طرفداران آنها و برندهایی که حامی آنها هستند، همگی به صنعتی کمک می‌کنند که میلیاردها دلار ارزش دارد. شاید جالب‌ترین نکته درباره اقتصاد تولیدکنندگان محتوا این است که هر کسی می تواند مشارکت کند و به مدرک یا تجربه، نیازی نیست.

 تعامل و کلیک‌ها مهم‌ترین معیارها برای برندها و بازاریاب‌هایی هستند که به دنبال کار با اینفلوئنسرها هستند.

تولیدکنندگان محتوا تنها یک جنبه از اقتصاد تولیدکننده محتوا  هستند. برندها، آژانس‌های بازاریابی و شرکت‌های نرم‌افزاری، همه بخش‌های حیاتی اکوسیستم تولیدکننده محتوا  هستند.

۸۵  درصد از تولیدکنندگان محتوای تمام وقت می‌گویند که از کار خود لذت می برند

اقتصاد تولیدکننده محتوا بزرگ است اما چقدر بزرگ است؟ آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که چه تعداد تولیدکننده محتوا وجود دارند و واقعا چقدر درآمد دارند؟ طبق داده‌های لینک تری، ۲۰۷ میلیون نفر وجود دارند که به معنای حرفه‌ای، «تولیدکننده محتوا» در نظر گرفته می‌شوند.

اینفلوئنسر مارکتینگ هاب در نظرسنجی از بیش از ۲۰۰۰ سازنده دریافت که تولیدکنندگان محتوای مرد به طور متوسط، ۶۹ هزار و ۹۲۲ دلار درآمد کسب می‌کنند که تقریبا دو برابر میانگین درآمد ۳۷ هزار و ۶۵ دلار برای زنان است.

رسیدن به موفقیت یک شبه در اقتصاد تولیدکننده محتوا، سخت است. تنها ۶ درصد از تولیدکنندگان محتوای مبتدی (تولیدکنندگان محتوا با یک سال تجربه یا کمتر)، بیش از ۱۰ هزار دلار در سال درآمد دارند. حدود ۳۵ درصد از مبتدیان درآمد کسب کرده اند اما به اندازه کافی درآمد ندارند تا شغل روزانه خود را ترک کنند.

۵۲ درصد از تولیدکنندگان محتوایی که ۵۰ تا ۱۰۰ هزار دلار درآمد دارند، ۱۰ ساعت یا کمتر در هفته را صرف تولید محتوا می‌کنند.

اقتصاد تولیدکننده محتوا بر اساس آمار

آمار صنعت تولیدکننده محتوا و اینفلوئنسر

جدول زمانی یک سازنده محتوا چگونه است؟ طبق نظرسنجی تیلت، اکثرا پس از گذشت شش ماه و نیم، شروع به کسب درآمد می‌کنند. پس از گذشت ۱۷ ماه، شروع به کسب درآمد کافی برای تامین هزینه های خود می‌کنند و پس از ۲۵ ماه، بسیاری از آنها می توانند اولین کارمند یا فریلنسر خود را استخدام کنند.

برندهای اروپایی تنها در سال ۲۰۲۰ حدود ۱.۳ میلیارد یورو روی بازاریابی تولیدکننده محتوا  هزینه کردند

زمان صرف شده برای ایجاد محتوای جدید همیشه با درآمد در اقتصاد تولیدکنندگان محتوا مرتبط نیست. طبق آمار لینک تری، ۵۳ درصد از تولیدکنندگان محتوایی که کمتر از ۱۰۰ دلار در سال درآمد دارند، ۱۰ ساعت یا کمتر در هفته را صرف تولید محتوا می‌کنند. از سوی دیگر، ۴۸ درصد از تولیدکنندگان محتوایی که ۱۰۰ تا ۵۰۰ هزار دلار درآمد دارند، ۱۰ ساعت یا بیشتر در هفته روی محتوا کار می‌کنند.

وقتی در خصوص مزایای راه اندازی یک کسب و کار تولید محتوا سؤال شد، ۸۵ درصد از تولیدکنندگان محتوا به لذت کار اشاره کردند. ۸۲ درصد به استقلال کسب و کار خود و ۸۰ درصد، ساعات کاری انعطاف پذیر را به عنوان امتیاز برتر ذکر کرده اند.

چند درصد از اینفلوئنسرها واقعا از طریق تولید محتوا زندگی مناسبی دارند؟

طبق بررسی تیلت، ۵۱ درصد از تولیدکنندگان محتوای تمام وقت، به اندازه کافی برای حمایت از حداقل یک نفر درآمد کسب می‌کنند. ۳۲ درصد از تولیدکنندگان محتوای تمام وقت، تک بوده و درآمد کافی برای حمایت از خود کسب می‌کنند. ۱۹ درصد، کارآفرینانی هستند که درآمد کافی برای حمایت از چندین نفر دارند. از سوی دیگر، ۳۶ درصد درآمد کسب می‌کنند، اما برای تامین هزینه‌های خود کافی نیست. ۱۱ درصد از تولیدکنندگان محتوای تمام وقت، اصلا درآمدی ندارند.

از هر ۱۰ متخصص بازاریابی، ۹ نفر می گویند که بازاریابی اینفلوئنسر موثر است.

زهرا وثوقی

زهرا وثوقی

نوشته‌ی بعدی

جزئیاتی از نحوه کسب درآمد کاربران از سکوهای داخلی

نوشته‌های تازه

  • برای شناسایی شرکت های فعال در خدمت نمازگزاران Arbaeen تماس بگیرید
  • “تغییر آدرس” و “درخواست انتشار در آدرس جدید” را راه اندازی کنید
  • مقاومت در برابر زیرساخت های ارتباطی در اوج جنگ 6 روزه تحمیل شده
  • ارتباط نمازگزاران از آربین با ظاهر هماهنگ و جهادی تسهیل می شود
  • وزیر ارتباطات: از هر اقدامی که باعث تضعیف نزدیکی ملی شود باید اجتناب شود
  • مردم ایران هیچ تجاوز/ نیاز به مستند سازی جنایات رژیم صهیونیستی و ایالات متحده را نمی پذیرند
  • وزیر ارتباطات: وضعیت دسترسی به ارتباطات به پیش شرط ها بازگشت
  • به طور خودکار مجوزهای فعالیت صادر شده توسط سازمان فناوری اطلاعات
  • بازدید از وزیر ارتباطات به سیستم عامل ها و شرکت های دیجیتال
  • پشتیبانی هدف برای شرکتهای مبتنی بر دانش در زمینه ارتباطات افزایش یافته است
  • تماس تلفنی تلفن ثابت تا پایان ماه ژوئیه رایگان بود
  • نیاز فوری به همکاری استراتژیک برای محافظت از زیرساخت های حیاتی
  • ارز مبادله Nubitx: ما مبلغ سرقت شده را جبران می کنیم
  • ایرانیان در خارج از کشور دسترسی به فرستاده های محلی/کاهش برخی محدودیت ها
  • حملات سایبری قبل از حمله به ایران/ کودکان بی گناه در یک رویا کشته شد
  • کاربران خارجی وارد برنامه می شوند.
  • شهروندان از پیام های متنی و نمایندگان مراقبت می کنند
  • تمهیدات جدید برای گیرندگان بسته های پستی نه در مقصد
  • اعلامیه وزارت ارتباطات پس از محدودیت های دسترسی به اینترنت
  • وزارت ارتباطات: محدودیت های موقت اینترنت
  • همکاری ناسا با 1.5 میلیارد دلار با هند
  • بیت کوین همچنان به ضرب و شتم تجاوزگر ادامه می دهد
  • به شماره های خارجی ناشناس پاسخ ندهید
  • برش از Google و مقیاس هوش مصنوعی برای دنبال کردن سرمایه گذاری بزرگ متا
  • هواوی و SMIC به لیست کنترل صادرات تایوان اضافه شدند
  • سرمایه گذاری آمازون با قیمت 2 میلیارد دلار زیرساخت استرالیا دیتاسنتر استرالیا
  • آخرین شرط -از اساسنامه جهان در جهان
  • نمایشگاه المپوس بار دیگر به تعویق افتاد
  • نمایشگاه المپوس به تعویق افتاد
  • صفحه درخواست شده شما پیدا نشده است.
  • وزارت ارتباطات: اینترنت موقت محدود است
  • وزارت ارتباطات: محدودیت های اینترنتی یک کشور موقت است
  • تسلا کار سابق مهندس را به ارمغان آورده است
  • جرم شغل غیر جذاب نیست
  • اختلال اینترنتی کشور – isna
  • فرصتی برای یک مکالمه لحظه ای برای یک مرد فلج با فناوری جدید فراهم کنید
  • آخرین شرط -از اساسنامه جهان در جهان
  • ایجاد یک پردیس فضایی تخصصی در Park Fava
  • از آخرین وضعیت خدمات ملی دولت هوشمند گرفته تا تولید آفتابی در وزارت ارتباطات
  • بهبود قوانین ؛ اساس جریان تبادل داده
  • استفاده از هوش مصنوعی در ویکی پدیا را متوقف کنید
  • استفاده تجربی از هوش مصنوعی در ویکی پدیا متوقف شد
  • بسترهای شبکه های اجتماعی به انتشارات مصرف کننده پاسخ می دهند
  • عامل اصلی در کاهش کیفیت پوشش موبایل چیست؟
  • ایجاد یک پردیس فضایی تخصصی در Park Fava
  • مشارکت 2 میلیارد دلار در اقتصاد ایالات متحده در اقتصاد ایالات متحده
  • بیت کوین به 6000 دلار می رسد؟
  • وزارت ارتباطات از 2 کیلو وات فراتر رفت
  • تشکیل تیم توسعه مصنوعی متا با نظارت مستقیم زاکربرگ
  • “Android 16” صادر شده – ISNA

[xero_seo]

دسته ها

  • اخبار
  • دسته‌بندی نشده
  • About
  • Advertise
  • Careers
  • Contact

کلیه حقوق برای مجله خبری اقتصاد ارتباطات محفوظ است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • Home

کلیه حقوق برای مجله خبری اقتصاد ارتباطات محفوظ است.