تهران- مجله خبری اقتصاد ارتباطات- وزیر ارتباطات با بیان اینکه تعداد کاربران رادارگیم به ۱۴ میلیون رسیده است، گفت: با توجه به وعده رییس جمهوری برای بهبود تجربه کاربری گیمرها، ابزار رادارگیم راهاندازی شد که در آن محتوای بازیهای پرمخاطب و مورد تایید نهادهای فرهنگی را میزبانی کردیم که حداقل تا ۳۰ درصد میزان تاخیر در دسترسی به بازیها کاهش یافته است.
منبع خبر: https://www.irna.ir/news/85394161/%D8%AA%D8%AD%D9%82%D9%82-%D9%88%D8%B9%D8%AF%D9%87-%D8%B1%DB%8C%DB%8C%D8%B3-%D8%AC%D9%85%D9%87%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D9%87-%DA%AF%DB%8C%D9%85%D8%B1%D9%87%D8%A7-%D8%AA%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D8%AF-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DA%AF%DB%8C%D9%85-%D8%A8%D9%87-%DB%B1%DB%B4