همچنین یکی از مسافران به نحوه برخورد کارمند یکی از شرکتهای مسافربری گلهمند بود که تذکر جدی و لازم به مدیر شرکت مربوطه جهت رعایت حقوق شهروندی داده شد.
بازرس کل امور راه و شهرسازی سازمان بازرسی به همراه هیأتی و با حضور مدیران ارشد سازمان راهداری و حملونقل جادهای از پایانه جنوب و مرکز مدیریت راههای کشور بازدید کرد.
انتهای پیام
منبع خبر: https://www.isna.ir/news/1402122820140/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%B1%D8%B3-%DA%A9%D9%84-%D8%A7%D9%85%D9%88%D8%B1-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D9%88-%D8%B4%D9%87%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%AC%D9%86%D9%88%D8%A8
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، در پی دستور رئیس سازمان بازرسی کل کشور در خصوص بازدید سرزده از دستگاههای اجرایی، بازرس کل امور راه و شهرسازی سازمان بازرسی به همراه هیأت همراه و مدیران ارشد سازمان راهداری و حملونقل جادهای، از پایانه جنوب و مرکز مدیریت راههای کشور بازدید کرد.
بازرس کل راه و شهرسازی سازمان بازرسی در ادامه از مرکز مدیریت راههای کشور بازدید کرد و وضعیت موجود را مورد بررسی قرار داد.
بازرس کل راه و شهرسازی سازمان بازرسی کل کشور همچنین در گفتوگو با برخی از مسافرین در جریان کموکیف نحوه تهیه بلیت قرار گرفت.
در جریان بازدید از پایانه جنوب، وضعیت شرکتهای ارائهدهندهی خدمات به مسافران و نحوه صدور بلیت و پیشفروش آن بررسی شد.
مهدی خنجری در پی گلایهی برخی از مسافران در مورد کمبود بلیت در مسیر تهران – اهواز، موضوع را مورد بررسی قرار داد و از طریق راهاندازی ناوگان فوقالعاده، مشکل رفع شد.