این تفاهمنامه که در ۹ ماده تنظیم شده است و موضوعات مهمی مانند «تولید محتوای فاخر در فضای مجازی»، «آموزش و توانمندسازی گروههای تبلیغی و مردمی در عرصه فضای مجازی» و «طراحی و اجرای عملیاتهای جریانساز محتوایی در فضای مجازی» را مدنظر قرارداده است.
به گزارش مجله خبری اقتصاد ارتباطات، «مرکز ملی فضای مجازی» و «سازمان تبلیغات اسلامی» با هدف توسعه همکاریها، بهرهمندی از امکانات و توانمندیهای یکدیگر در زمینههای مربوط به «تولید محتوا در فضای مجازی» تفاهم نامه امضا کردند.
همچنین بر اساس این سند همکاری و با ایجاد کمیتهای مشترک متشکل از نمایندگان مرکز ملی فضای مجازی و سازمان تبلیغات اسلامی، محورهایی چون «تقویت همکاری میان سکوها، پیامرسانها و بخش خصوصی در حوزه تبلیغ دین»، «حضور فعالانه در پیوستنگاری فرهنگی و تحقق آن در کلانپروژههای فناورانه»، «رصد و پایش محتوای فرهنگی در فضای مجازی»، «تقویت خردرسانهها و انسانرسانههای تخصصی» و «فعالسازی ظرفیتهای تبلیغی در راستای انگیزهبخشی و توجیه نیروهای مردمی برای کنشگری در جنگ فرهنگی در فضای مجازی» پیگیری خواهند شد.
بر اساس این گزارش، تلاش شده تا موضوعات و محورهای این تفاهمنامه در راستای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری و اقدامات کلان سند راهبردی جمهوری اسلامی ایران در فضای مجازی در حوزه «تولید محتوا در فضای مجازی» تدوین و پیگیری شود.
منبع خبر: https://www.irna.ir/news/85525911/%D8%AA%D9%82%D9%88%DB%8C%D8%AA-%D9%87%D9%85%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%85%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%B3%DA%A9%D9%88%D9%87%D8%A7-%D9%BE%DB%8C%D8%A7%D9%85-%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86-%D9%87%D8%A7-%D9%88-%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AD%D9%88%D8%B2%D9%87-%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA