• About
  • Advertise
  • Careers
  • Contact
دوشنبه, جولای 7, 2025
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مجله خبری اقتصاد ارتباطات
  • اخبار اقتصاد ارتباطات
  • rss
  • اخبار اقتصاد ارتباطات
  • rss
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مجله خبری اقتصاد ارتباطات
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
خانه دسته‌بندی نشده

جذابیت دکوراسیون طلا فروشی با جعبه های شیشه ای

توسط محمدجواد آذری جهرمی
آگوست 17, 2024
در دسته‌بندی نشده
0

این کار خصوصا برای اینکه فروش یک محصول بخصوص بالا رود، بسیار خوب جواب می دهد. به همین دلیل نیز طراحی این قبیل از فروشگاهها از حساسیت بالایی برخوردار بوده و کار مشکلی است. به کاربردن رنگ های شاد، وسایل و المان های رنگارنگ در طراحی دکور مغازه اسباب بازی فروشی بسیار مورد کاربرد است و به همین دلیل باید یک رنگ خنثی نیز باشد به عنوان مثال دیوارها، سقف و یا قفسه ها را می توان با رنگی خنثی رنگ آمیزی نمود. گاهی ایجاد محلی زیبا یک حس دلگرمی در انسان را به وجود میآورد و شخص با دیدن دیزاین لوکس در ذهن خود متصور میشود که این محل مورد اعتماد میباشد و این اطمینان باعث میشود که شخص وسیلهای که احتیاج دارد را از آن مغازه تهیه نماید به همین علت باید به دیزاین و طراحی طلا فروشی بسیار دقت نمود. اغلب بانوان به زیبایی بصری بسیار توجه میکند به همین علت که اکثر طرفداران و مشتریان بانوان هستند باید به زیبایی محل توجه بسیار نمود. مغازه های جواهر فروشی، الکتریکی، گلفروشی و اغذیه فروشی اغلب ویترین خود را به صورت اول طراحی و تزیین می کنند. اغلب دکوراسیونهای موفق در طلافروشیها از نورپردازیهای چشمنواز در این محیط استفاده میکنند و از این طریق بیشتر خانمها را به مغازه میکشانند.

ویترین مغازه شما می تواند پیغامی را به مخاطبان شما منتقل کند که برای آنها هم مهم است و هم تاثیر طراحی داخلی ویترین طلا فروشی گذار. یکی از اهداف اصلی استفاده از این تنالیته رنگی توجه مخاطبان جوان که عموما بانوان هستند بود. می توان اهداف متفاوتی را از طراحی داخلی طلافروشی داشت؛ ممکن است شما بخواهید علاوه بر اینکه طلاهای خود را به بهترین شکل ممکن نمایش دهید، از سرقت و دزدیده شدن احتمالی آن ها نیز بکاهید. ویترین هر مغازه مانند شناسنامه مغازه است که باعث میشود تا دیگران به راحتی آن مغازه را از دیگر مغازهها تشخیص دهند. یعنی باید اندازه و ابعاد آن طوری طراحی شده باشد که هیچ چیزی از نگاه مشتری پنهان نماند.و این که این ارتفاع طوری باشد که باعث خم و راست شدن بازدید کننده و اذیت شدن را نداشته باشد.پس باید ارتفاغ نه زیاد کوتاه و نه زیاد بلند باشد.ازتفاعی بین 80 تا 90 سانتی متر از سطح پیاده رو مناسب ترین ارتفاع تلقی می شود. زیرا این مسائل می توانند به زیباتر نشان دادن مغازه کمک بالایی بکنند و مشتری را جذب خود بکنند. از این جهت رنگ در طراحی یک مغازه طلا فروشی از اهمیت بالایی برخوردار است و نباید به آن کم توجهی کرد.

باید رنگی انتخاب شود که به جلوۀ بیشتر ویترین کمک کند. در اغلب بوتیک های مردانه علاوه بر انواع لباس، کفش و سایر ملزومات مورد نیاز آقایان نیز به فروش می رسد، بر همین اساس لازم است برای انتخاب دکوراسیون داخلی مغازه دقت زیادی شود و فضایی را ایجاد نمایید که از هر لحاظ مناسب و ایده آل باشد. به این شکل است که یک دکوراسیون مغازه جواهــر فروشی زیبا و مناسب می تواند فروش را تضمین و مشتری های شما را وفادار به خرید دائمی از شما نماید. طراحی دکوراسیون داخلی مغازه از جمله موارد مهمی میباشد که تأثیر مستقیمی بر میزان فروش و همچنین جذب مشتری دارد. هم طراحی دکور و هم نمای مغازه که در اصل همان طراحی نمای ساختمان محسوب میشود، هر دو تاثیر چشم گیری روی افزایش فروش شما خواهد داشت، هلدینگ ساختمانی سپنتا در این مقاله به بیان نکته های طراحی مغازه می پردازد که با رعایت این نکته ها می توانید فروش خود را افزایش دهید، با ما همراه باشید.

طراحی داخلی طلا فروشی باید جذاب و گیرا باشد و به گونه ای باشد که به طرز مطلوبی مجموعه طلاهای داخل مغازه را به نمایش بگذارد و این امکان را برای مشتریان فراهم کند تا به سهولت بتوانند تمام محصولات را ببینند. طراحان داخلی در طراحی دکوراسیون طلافروشی باید کلیه اصول حفاظتی و همینطور امنیتی این فروشگاهها را در نظر بگیرند، تا بتوانند از این محصولات قیمتی و گران قیمت در برابر مشکلات احتمالی مراقبت و محافظت کنند. مهمترین عنصر برقراری رابطه بین مخاطبان و معماری ساختمان، مربوط به نمای بنا می باشد که نظر بیینده را به خود جلب می کند.

اولین شخصی که باید بهترین ایده رو برای دکوراسیون مغازه پیشنهاد بده خود فرد صاحب مغازه هس و در مرحله بعد میتونین با متخصصین هلدینگ شریفی برای ایده های خلاق و نو درخواست مشاوره بدین تا تجربیات خودمون در این حوزه با بهترین نمونه پروژه ها رو داشته باشین. اولین پروژه این معمار در این زمینه با هندسه شبکه ای که پنل های تخته 3 لایی مثلثی متفاوتی را به هم کوک می زند ساخته شده اما در طراحی داخلی این فروشگاه پارچه و چوب تخته 3لا را با تکنیک خیاطی به نام دارتینگ که برای مضمون سازی و نمونه سازی بیشتر مورد درخواست است شکل داده. این تکنیک در اصل برای شکل دادن پارچه روی بدن انسان استفاده می شود اما این معمار آن را در تخته 3لا اعمال کرده. این حباب ها با آویزان شدن از سقف، نور را منعکس کرده و پخش می کنند و به این شکل، فضای زیباتری ایجاد خواهند کرد. رعایت اصول رنگ بندی حرفه ای مغازه و نور پردازی استاندارد و جذاب، دو موضوعی هستند که عمل به آن ها طرحی فوق العاده زیبا و منحصر به فرد را برای صاحبان مغازه به همراه دارد. این عمل اگر چه میزان امنیت فروشگاه شما را بالا برده و خیال شما را آسوده میکند اما موجب کاهش زیبایی محیط و در نتیجه عدم جلوه محصولات شما خواهد شد.

مثلا فروشندگان یک مغازه کفش فروشی تصمیم گرفتند با ساختن یک درخت کریسمس آمدن سال نو را تبریک بگویند، خیلی هم ساده و تاثیر گذار، با این کار هم ویترین مغازه شان را به زیبایی تزیین کرده اند و هم مشتریانشان را راضی نگهداشتند. به روز بودن ویترین یک فروشگاه و هماهنگ بودن با سن و سال مشتریان به طبع نقش مهمی در موفقیت و افزایش راندمان فروش خواهد داشت. شاید این موضوع بنظرتان ساده بیاید اما بسیاری از فروشگاه ها و مغازه ها همین یک عامل ساده را نادیده گرفته و محصولات خود را بروی زمین و در ارتفاع پایین ویترین قرار می دهند. ما جدیدترین محصولات دنیای سه بعدی را، از بیش از 150 شرکت تولید کننده این محصولات؛ رصد، دسته بندی و مرتب سازی می کنیم تا شما به راحتی بتوانید همه ی این محصولات را یکجا داشته باشید. در واقع، رنگ های پس زمینه باید محدود باشند تا فضا از فرم سادگی خارج نشود و مشتری بدون حواس پرتی به مشاهده اجناس بپردازد. توجه داشته باشید که مدل ویترین مغازه باید همانند یک تیزر یا پیش نمایش کوتاه از یک فیلم یا سریال تلویزیونی باشد، ویترین باید به این سوال مشتری ها جواب مشخصی بدهد: “آیا واقعا ارزش دارد سری به آن مغازه بزنم یا نه؟

اهمیت مدل ویترین مغازه بر همگان آشکار است ، شاید فکر کنید که اجرای یک ویترین شیک و زیبا کاری سخت باشد اما اینطور نیست و دقیقا عکس این مورد درست است، یعنی ایجاد یک ویترین جذاب و زیبا ساده تر از آن چیزیست که فکر می کنید. حتی از نظر روانشناسی، لوازم تزئینی اضافی و عکسها و پوسترهای زیاد باعث ایجاد استرس و اضطراب در افراد میشود و این برای دکور مشاور املاک مناسب نیست. استفاده از رنگ بندی مناسب و دکوراسیونی حرفه ای و نور پردازی مناسب افراد بیشتری را به سمت ویترین مغازه شما جلب می کند. مکانی را در نظر بگیرید تا بانوان بتوانند به راحتی طلاهای انتخابی را در مقابل آینههای قدی و نور کافی امتحان کرده و بهترین آنها را برگزینند.

وجود مبلمان و راحتی در دکور مغازه علاوه بر اینکه دکوراسیونی چشمنواز خلق میکند، مشتریان را از فروشگاه شما خشنود میسازد، آنها دریافت میکنند که شما برای آسایش آنان ارزش قائل هستید، بنابراین به شما اعتماد میکنند و دوباره به فروشگاه شما باز خواهند گشت. مشتریان هنگام ورود به طلافروشی به جزئیات و ظرافت آن توجه میکنند. این وظیفه مربوط به کاری است که شما انجام می دهید و بعلاوه آنچه شما نماد آن هستید را نشان می دهد. دکوراسیون مغازه طلا فروشی با طراحی ویترین لوکس کاری از گروه طراحی mdfplan طراحی انواع فضاهای داخلی و نما. با داشتن یک ویترین مینیمال آرامش بیشتری در فضای مغازه حکمفرما می شود و تنها با همین تغییر کوچک زیبایی دکوراسیون داخلی مغازه عینک فروشی دو چندان می شود.

در اغلب مواقع، بانوان به همراه همسرانشان به فروشگاه طلا مراجعه میکنند به همین دلیل نیز قرار دادن این مبلها میتواند از کلافگی مردان جلوگیری کرده و احتمال خرید بیشتر را به همراه داشته باشد. استفاده از رنگ های تیره تر امروز طرفداران بسیاری پیدا کرده است، چرا که در تضاد با رنگ های زرد و سفید است. اما استفاده از رنگهای مناسب از جمله طلایی، قهوهای، مشکی و سفید رایجتر از سایر رنگ­ها است. از جمله : دایره – بیضی – لوزی – ذوذنقه و … نکات ایمنی را که باید در مورد یک مغازه طلا فروشی رعایت کنیم طراحی درب ورود و خروج مناسب و با ایمنی بالا و هم چنین چگونگی دسترسی به طلا ها از این نکات می باشد. مطمئنا افراد با طیف وسیعی از فرهنگها مشتری شما هستند، بنابراین وجود چنین مکانی برای راحتی آنها، شما و فروشگاهتان را در ذهن آنها ثبت کند. مسایلی مثل امنیت و حفاظت در چنین فروشگاه هایی می بایست رعایت شود . مواردی که در طلافروشی مورد توجه بود بحث امنیتی پروژه و عدم دسترسی مردم عادی به پشت باجه و ویترین طلافروشی و همچنین امنیت کامل جانمایی گاوصندوق در طلافروشی و پنهان بودن از دید عموم افراد بوده، همچنین به علت کوچک بودن فضای داخلی از آینه پشت دیوار بالابر استفاده شده تا فضای موردنظر بزرگتر به نظر برسد.

این مسئله به ویژه در بین هم صنفانی که در یک محدوده فعالیت می کنند بسیار حائز اهمیت است. زمانی که NDK ایده لانه زنبور عسل را برای دکوراتیو یک مغازه لباس ورزشی مردانه اجرا کرد، تا مدت ها مشتریان این مغازه را با عنوان مغازه زنبوری به هم معرفی می کردند بنابراین مشتریان هم دوست دارند یک حرکت متفاوت از شما ببینند. فروشگاه پوشاک زنانه شامل انواع لباس ها، مانتو، شال و روسری می باشد که گاه به صورت مجزا و یا در کنار هم به فروش می رسند. اشخاصی که قصد دارند با تأسیس مغازههای طلافروشی و یا راهاندازی فروشگاههای اینترنتی طلا از طریق نمونه قرارداد شراکت طلافروشی اقدام به خرید و فروش و عرضه طلا و جواهرات نمایند، باید سرمایه اولیه را برای تأمین مالی کسبوکار دارا باشند. اما اگر سبک کارهای شما جدید و امروزی است، ما به شما پیشنهاد میکنیم که از طراحی با سبک مدرن استفاده کنید. البته همانطور که فکر می کنید به طور قطع یک راه سومی هم وجود دارد و آن ترکیب هر دو سبک طراحی مدل ویترین مغازه است.

تغییر دکوراسیون مغازه با المان های چوبی یک انتخاب بسیار عالی است. تکنیک های مهمی برای طراحی لوگو طلا فروشی وجود دارد که میتوانید برای تغییر ظاهر لوگوی مد نظر خود از معمولی به یک لوگوی مناسب از آنها استفاده کنید. مثلا اکثر خدمات درمانی سفید و آبی و یا سفید و سبز هستند و اکثر طلا فروشیها از رنگ طلایی و رنگهای خنثی برای طراحی لوگو و دکوراسیون خود استفاده میکنند. اما در کل برای انتخاب رنگ مناسب برای محیط فروشگاه باید تلفیقی از رنگهای کرم، سفید، طلایی به کار برد. همانطور که در بالا گفتم در زمینه تزیین ویترین مغازه دو انتخاب پیش رو داریم، قرار دادن کالاهای اصلی و مهم در ویترین، یا خلوت گذاشتن ویترین با نوعی طراحی خاص طوریکه فقط هدف اصلی مغازه برای بیننده مشخص شود. اگر همه در طراحی ویترین شان از روبان استفاده می کنند شما از بادکنک استفاده کنید یا هر چیز متفاوت دیگری. در طراحی داخلی آن هم برای یک مغازه شاید ریزه کاری هایی که برای طراحی دکوراسیون منزل داشتیم را نداشته باشیم اما خوب قطعا با مسائل دیگری سر و کار داریم. در ادامه با انواع طراحی داخلی مغازه آشنا خواهید شد.

طراحی ویترین طلا فروشی نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. یکی از نکات مهم طراحی،” مفهوم” است، ویترین یک مغازه باید به شکلی گویا و قابل فهم، مفهوم و شعار اصلی فروشگاه را به نمایش بگذارد، برای نشان دادن این مفهوم و هدف اصلی همیشه نیازی نیست به طور مستقیم، محصول مورد نظر را در ویترین مغازه قرار دهیم، گاهی با اشکال مترادف و مشابه محصول نیز می توان به شکلی زیرکانه به معرفی و تبلیغ پرداخت. گاهی یک رویه و سبک خاص برای طراحی ویترین بین مغازه داران مد می شود و باعث می شود تقریبا تمامی مغازه های یک راسته از خیابان دکور و ویترینی مشابه داشته باشند و این اصلا خوب نیست علی الخصوص اگر شما دارای یک مغازه کوچک هستید و مطمئن باشید مغازه شما بین سایرdن گم می شود، پس منحصر به فرد باشید و توجه ها را به خود جلب کنید. برای طراحی ویترین، پای بند مد و استایل همگانی نباشید، سعی کنید بین مغازه های اطراف دیده شوید. از بین هزاران ایده موجود در فضای گسترده اینترنت استفاده کنید تا لوگوی خود را جذاب تر در این نرم افزار ها نهایی کنید و بدون از دست دادن زمان تمام مراحل را بدون مشکل از پیش ببرید.

محمدجواد آذری جهرمی

محمدجواد آذری جهرمی

محمدجواد آذری جهرمی (زادهٔ ۲۵ شهریور ۱۳۶۰) سیاستمدار و مدیر ارشد اجرایی ایرانی است که از ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۰ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت دوم حسن روحانی بود. آذری جهرمی دانش‌آموخته مقطع کارشناسی مهندسی برق از دانشگاه صنعت آب برق است و فعالیت شغلی خود را از سال ۱۳۸۴ به عنوان کارشناس فنی وزارت اطلاعات آغاز کرد. او از ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۳ مدیرکل امنیت سیستم‌های ارتباطی سازمان تنظیم مقررات بود.[۷] او در سال آخر فعالیت دولت یازدهم، برای مدت کمتر از یک سال، از ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۶ به عنوان معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات (محمود واعظی) و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت فعالیت می‌کرد.[۸][۹] وی نخستین وزیر جمهوری اسلامی ایران است که پس از انقلاب ۱۳۵۷ متولد شده‌است.[۱۰] به عبارتی جوانترین وزیر دولت دوازدهم می‌باشد.

نوشته‌ی بعدی

سنیور سئو سئو داخلی چیست؟

نوشته‌های تازه

  • آماده سازی فرودگاه Payam برای واردات فوری مواد مخدر و کالاهای اساسی
  • ادعای نصب برج های ارتباطات از راه دور در کشور درست نیست
  • برای شناسایی شرکت های فعال در خدمت نمازگزاران Arbaeen تماس بگیرید
  • “تغییر آدرس” و “درخواست انتشار در آدرس جدید” را راه اندازی کنید
  • مقاومت در برابر زیرساخت های ارتباطی در اوج جنگ 6 روزه تحمیل شده
  • ارتباط نمازگزاران از آربین با ظاهر هماهنگ و جهادی تسهیل می شود
  • وزیر ارتباطات: از هر اقدامی که باعث تضعیف نزدیکی ملی شود باید اجتناب شود
  • مردم ایران هیچ تجاوز/ نیاز به مستند سازی جنایات رژیم صهیونیستی و ایالات متحده را نمی پذیرند
  • وزیر ارتباطات: وضعیت دسترسی به ارتباطات به پیش شرط ها بازگشت
  • به طور خودکار مجوزهای فعالیت صادر شده توسط سازمان فناوری اطلاعات
  • بازدید از وزیر ارتباطات به سیستم عامل ها و شرکت های دیجیتال
  • پشتیبانی هدف برای شرکتهای مبتنی بر دانش در زمینه ارتباطات افزایش یافته است
  • تماس تلفنی تلفن ثابت تا پایان ماه ژوئیه رایگان بود
  • نیاز فوری به همکاری استراتژیک برای محافظت از زیرساخت های حیاتی
  • ارز مبادله Nubitx: ما مبلغ سرقت شده را جبران می کنیم
  • ایرانیان در خارج از کشور دسترسی به فرستاده های محلی/کاهش برخی محدودیت ها
  • حملات سایبری قبل از حمله به ایران/ کودکان بی گناه در یک رویا کشته شد
  • کاربران خارجی وارد برنامه می شوند.
  • شهروندان از پیام های متنی و نمایندگان مراقبت می کنند
  • تمهیدات جدید برای گیرندگان بسته های پستی نه در مقصد
  • اعلامیه وزارت ارتباطات پس از محدودیت های دسترسی به اینترنت
  • وزارت ارتباطات: محدودیت های موقت اینترنت
  • همکاری ناسا با 1.5 میلیارد دلار با هند
  • بیت کوین همچنان به ضرب و شتم تجاوزگر ادامه می دهد
  • به شماره های خارجی ناشناس پاسخ ندهید
  • برش از Google و مقیاس هوش مصنوعی برای دنبال کردن سرمایه گذاری بزرگ متا
  • هواوی و SMIC به لیست کنترل صادرات تایوان اضافه شدند
  • سرمایه گذاری آمازون با قیمت 2 میلیارد دلار زیرساخت استرالیا دیتاسنتر استرالیا
  • آخرین شرط -از اساسنامه جهان در جهان
  • نمایشگاه المپوس بار دیگر به تعویق افتاد
  • نمایشگاه المپوس به تعویق افتاد
  • صفحه درخواست شده شما پیدا نشده است.
  • وزارت ارتباطات: اینترنت موقت محدود است
  • وزارت ارتباطات: محدودیت های اینترنتی یک کشور موقت است
  • تسلا کار سابق مهندس را به ارمغان آورده است
  • جرم شغل غیر جذاب نیست
  • اختلال اینترنتی کشور – isna
  • فرصتی برای یک مکالمه لحظه ای برای یک مرد فلج با فناوری جدید فراهم کنید
  • آخرین شرط -از اساسنامه جهان در جهان
  • ایجاد یک پردیس فضایی تخصصی در Park Fava
  • از آخرین وضعیت خدمات ملی دولت هوشمند گرفته تا تولید آفتابی در وزارت ارتباطات
  • بهبود قوانین ؛ اساس جریان تبادل داده
  • استفاده از هوش مصنوعی در ویکی پدیا را متوقف کنید
  • استفاده تجربی از هوش مصنوعی در ویکی پدیا متوقف شد
  • بسترهای شبکه های اجتماعی به انتشارات مصرف کننده پاسخ می دهند
  • عامل اصلی در کاهش کیفیت پوشش موبایل چیست؟
  • ایجاد یک پردیس فضایی تخصصی در Park Fava
  • مشارکت 2 میلیارد دلار در اقتصاد ایالات متحده در اقتصاد ایالات متحده
  • بیت کوین به 6000 دلار می رسد؟
  • وزارت ارتباطات از 2 کیلو وات فراتر رفت

[xero_seo]

دسته ها

  • اخبار
  • دسته‌بندی نشده
  • About
  • Advertise
  • Careers
  • Contact

کلیه حقوق برای مجله خبری اقتصاد ارتباطات محفوظ است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • Home

کلیه حقوق برای مجله خبری اقتصاد ارتباطات محفوظ است.