یکی از شرکت های مبتنی بر دانش با تولید هوشمند هوشمند Commai ، خدمات خودکار و هوشمندانه ای را برای حمایت از مهندسین ، محققان و شرکت های ارتباطات از راه دور ارائه داده است. این چت ها با استفاده از هوش مصنوعی و فن آوری های مدرن ، به صورت حرفه ای به سؤالات و مشکلات موجود در زمینه ارتباطات پاسخ می دهند.
به گفته اینا ، علی اکبر تادین ، مدیرعامل شرکت دانش ، از راه اندازی بازوی ارتباطات هوشمند با استفاده از مدل هایی با LLM بزرگ (LLM) ، ارائه خدمات تخصصی و مؤثر برای حفظ طیف گسترده ای از کاربران از دانشجویان و مهندسان به محققان و مشتریان از راه دور خبر داد.
وی گفت: “این فناوری بر ارائه پاسخ های سریع و دقیق متمرکز شده و به اطلاعات مطابق با استانداردهای 3GPP متکی است ، می تواند به ابزاری ارزشمند برای محققان ، مهندسان و کلیه متخصصان ارتباطات تبدیل شود.” این دست هوشمند به عنوان یک پاسخ خودکار و قابل اعتماد به صنعت ارتباطات از راه دور با توانایی درک و پردازش موضوعات فنی و تخصصی عمل خواهد کرد.
تادین با استناد به اهمیت فن آوری های هوش مصنوعی برای بهبود خدمات به مشتری می گوید: “این تصمیم نه تنها هزینه های پشتیبانی را کاهش می دهد ، بلکه کیفیت و سرعت خدمات را نیز افزایش می دهد.” تمام خدمات ما ، از فرآیند مهندسی گرفته تا نصب و نگهداری ، توسط طراحان داخلی تولید می شود.
به گفته معاون رئیس جمهور علوم ، مدیرعامل شرکت دانش ، “افزایش بهره وری و تسهیل روند تصمیمات آگاهانه در دنیای پویا ارتباطات از راه دور” ، گفت: هدف اصلی توسعه این دست هوشمند و گفت: “این دست از راه دور هوشمند دسترسی به میله های عملیاتی را ساده می کند.
وی شرکت های ارتباطات از راه دور ، تولید کنندگان تجهیزات ارتباطات از راه دور ، مؤسسات تحقیقاتی و دانشگاه ها ، مهندسان و متخصصان ارتباطات از مشتریان این ارتباطات هوشمند را فراخواند و خاطرنشان کرد: ارائه پاسخ های اضطراری و دقیق به ویژگی های این ، کاهش انتظارات با پردازش سریع پردازش سریع مشتریان.
پایان پیام
منبع خبر: https://www.isna.ir/news/1404020603405/%DA%86%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%AA-%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%BE%D8%A7%D8%B3%D8%AE%DA%AF%D9%88%DB%8C-%D8%B3%D8%A4%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D9%BE%DB%8C%DA%86%DB%8C%D8%AF%D9%87-%D9%85%D8%AE%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D8%AA%DB%8C