به گفته خبرنگار اقتصادی فیلم IRNA در رسانه های اجتماعی ، دیروز اکران شد و به کارمندان یک مرکز پستی نشان می داد که بسته های نامناسب را پرتاب می کند.
وی پس از انتشار این ویدئو در شبکه های اجتماعی و سوال کاربران وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات SID Star Hashemi ، وی اعلام کرد: این مطمئناً در نظر گرفته خواهد شد و متخلفان تحت درمان قرار می گیرند.
شرکت ملی پست در بیانیه ای گفت: “شرکت ملی پستی جمهوری اسلامی ایران ابراز پشیمانی و عذرخواهی از عموم مردم ، به ویژه مشتریان خود که این فیلم منتشر شده متأسفانه در فضای مجازی است.
پست خاطرنشان كرد: در زمانی كه رئیس اداره پست Khorramdareh و مدیر كل زنجان به طور رسمی از این اشتباه عذرخواهی كردند ، وی خاطرنشان كرد: این خطا به دلیل سهل انگاری همكاران پستی بوده و هیچ خطای سیستم ایجاد نشده است.
این شرکت همچنین خاطرنشان کرد: در عین حال ، همه همکاران هشدارهای لازم را برای چنین کاستی هایی دریافت کرده اند و از آن زمان تاکنون هیچ اشتباهی پیدا نشده است.
معاون وزیر ارتباطات و مدیر عامل شرکت ملی پستی همچنین به گزارشگر اقتصادی IRNA گفت: “کیفیت خدمات پستی یکی از مهمترین شاخص های سیستم مدیریت شرکت ملی پستی است که به عنوان برنامه های تعریف شده و تعریف شده برای بهبود کیفیت خدمات ، شرکای آموزش و درختان آنها تعریف شده است.
وی افزود: “بررسی شاخص های اثربخشی در چند ماه گذشته روند بهبود کیفیت خدمات را نشان داده است ، اگرچه سطح خدمات شرکت ملی پستی تحت نظارت آژانس های نظارت و کنترل است.
معاون وزیر ارتباطات افزود: “بهبود روابط مشتری یکی از مهمترین نگرانی های این شرکت است که در افتتاح پروژه های کوتاه مدت پس از پست با هدف توسعه یک مرکز مشتری و بهبود نرم افزار و دسترسی به آنها از یک سو و معنای مسئولیت پذیری و اطلاعات مورد بحث قرار گرفت.”
احمدی تأکید کرد: تمرکز بر اجرای روند بهبود مستمر در اداره ملی پست و موارد استثنایی که اتفاق می افتد به سرعت مورد تجزیه و تحلیل ، تجزیه و تحلیل و تغییر قرار می گیرد.
منبع خبر: https://www.irna.ir/news/85826050/%D9%88%D8%A7%DA%A9%D9%86%D8%B4-%D9%BE%D8%B3%D8%AA-%D8%A8%D9%87-%D9%BE%D8%B1%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%D9%87%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D8%AE%D8%B7%D8%A7%DB%8C-%D8%B9%D9%85%D9%84%DA%A9%D8%B1%D8%AF%DB%8C-%D9%86%D8%A7%D8%B4%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%DB%8C-%D9%85%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA%DB%8C