според иоономеския рre rea на irna ، жжабар аакери ВъВъВнВнъъ на 9 -f artreжquааророрor اهای кце це цution кreate letзreation инженерство В иранския uниверситет за наааکام и и иехнолии ، пе че желоъъта اهای сre сre сre же жre жезззче сre же же же же лидер В развието на та тRан ارشد сектор ، заявbalййки: ” оърнер специално Внниение на закона. “
معاون وزیر جاده ها و توسعه شهری به رهبر عالی انقلاب بر وضعیت استراتژیک ایران اشاره کرد و گفت: “وضعیت استراتژیک این کشور به گونه ای است که ما در تقاطع از شمال و شرق به غرب هستیم و باید از این موقعیت برای توسعه ترانزیت استفاده کنیم.”
زکر به داده های ترانزیت این کشور در سال گذشته اشاره کرد: سال گذشته ، 5 میلیون تن ترانزیت از این کشور ترانزیت بود که سهم حمل و نقل راه آهن با 1.5 میلیون تن و سهم این جاده 1.5 میلیون تن بود. با این حال ، صاحب بار و تحویل خارجی ها از سوخت یارانه ای ما استفاده می کند.
مدیر عامل راه آهن خاطرنشان كرد: از روزهای اول من در جمهوری اسلامی ایران ، من مسئله ترانزیت اصلی ریلی را دنبال كرده ام و از این نظر ما در پایان سال گذشته به پنج میلیون تن واردات و صادرات تا پنج میلیون تن رسیدیم و امسال 8 میلیون تن برنامه ریزی كردم.
وی گفت: “در حالی که امنیت دریایی این روزها به دلیل جنگ با یک روسی و اوکرانا کاهش یافته است ، این بهترین فرصت برای توسعه راهرو در شمال و جنوب است.”
معاون وزیر جاده ها و توسعه شهری تأکید کرد که باید اقدامات جدی راه آهن انجام شود و اظهار داشت که اولین مسئله نیاز به تغییر حمل و نقل و اقتصاد مسافران در بخش راه آهن است که باعث جذب و جذب سرمایه گذاران به این بخش می شود. این امر برای شکوفایی اقتصاد راه آهن ما به جراحی در بخش های مختلف نیاز دارد.
معاون وزیر جاده ها و توسعه شهری ماه گذشته سرمایه گذاری 2 میلیون دلاری در بخش راه آهن را نشان داد و گفت: “پس از دو روز دیدیم ، نمادی از همه شرکت های راه آهن در بورس سبز و ما باید بتوانیم به جلو حرکت کنیم.
زرکرز افزایش عملکرد و افزایش ظرفیت در بخش راه آهن را مورد بررسی قرار داد و گفت: “در سؤال انتقال داده های الکترونیکی ، نیازی به تعامل بین خط راه آهن و قدرت بندر نیست و ما چنین مشکلی شبیه به مرزها با همسایگان داریم ، در حالی که انتقال داده های الکترونیکی باید برای بارگیری منظم انجام شود.”
براساس گزارش این مراسم ، معاون دانشکده مهندسی راه آهن در دانشگاه علوم و فناوری ایران گفت: صنعت راه آهن در برنامه های توسعه ششم و هفتم جایگاه ویژه ای دارد.
سید محمد موسوی با اشاره به حضور چهار شرکت مبتنی بر کالج: تاکنون این شرکت ها چهار محصول برجسته و برجسته صنعت راه آهن را داده اند.
دبیر نهمین کنفرانس بین المللی بین المللی کنفرانس بین المللی در آژانس راه آهن ادامه داد: آزمایشگاه مرجع راه آهن موضوعی است که در کشور ما مورد غفلت واقع شده است و ما به دنبال این هستیم که آن را با مشاوره دانشکده با صنایع و سایر آزمایشگاه ها در دانشگاه برای آزمایشگاه ها شروع کنیم.
وی خاطرنشان کرد: یکی از استراتژیک ترین تجهیزات راه آهن ، چرخ ها و زنبورها کمتر از 2 ٪ از آن است که در کشور تولید می شود و یکی از برنامه های اصلی “چرخ و محور ملی” کشور است.
موسوی به 5 مقاله در این کنفرانس اشاره کرد که از جمله 2 مورد پذیرفته شده بود و گفت: 2 ٪ از مقالات توسط شرکت های راه آهن ارائه شده است.
منبع خبر: https://www.irna.ir/news/85837967/%D8%B1%D8%B4%D8%AF-%DB%B9-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B1%DB%8C-%D8%AD%D9%85%D9%84-%D9%88-%D9%86%D9%82%D9%84-%D8%AC%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D9%86%D8%B3%D8%A8%D8%AA-%D8%A8%D9%87-%D8%B1%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%AE%D9%84%D8%A7%D9%81-%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C